Chidaneh.com placeholder image

7 ایده استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل

به قلم: سحر طاهری

 

1.ترکیب رنگ های کرم، مشکی و قرمز

انرژی کنترل شده! تلفیق حس آرامش توام با انرژی دوست داشتنی، دقیقا محلی را برای شما ایجاد می کند که با خیال راحت می توانید ساعت ها از چای و کتاب تان لذت ببرید.
امسال پاییز زمان استفاده از رنگ قرمز است چرا که همان طور که قبلا گفتیم رنگ سال 2015 اعلام شده توسط  پانتون قرمز عنابی بوده است.

تابلو فرش ریحان

مانی فرم
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی منزل
مانی فرم

2.دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ های قهوه ای،کرم و قرمز

یک کاناپه ی کرم رنگ گل گلی با کوسن های قرمز مشرف به یک شومینه ی دیواری روشن می تواند پیشنهادی متفاوت برای منزل شما باشد، چرا که هر فرزندی را از اتاق خواب محبوبش بی قید و شرط به کنار شما می کشاند و صمیمیت جمع های شما را دو چندان خواهد کرد، برای ایجاد یک حس تعادل و طراوت استفاده از یک گلدان بامبو در چنین فضایی خالی از لطف نیست…

3.ترکیب رنگ های خارق العاده برای نشیمن شما

اهالی فن چیدانه در بخش رنگ و نقاشی و تجهیزات جانبی آماده اند تا زیبایی خانه های شما را دو چندان کنند.

مطالب پیشنهادی: معرفی 4 کتاب درباره رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی

4.ترکیب رنگ های سفید، قهوه ای، قرمز، قرمز و باز هم قرمز!

قرمزهای اشتها آور همان چیزی است که برای غذاخوری احتیاج دارید! با استفاده از یک تابلو و یا عناصری از این دست به سادگی می توانید جذابیت فضایی غذاخوری خود را دو چندان کنید، اگر با دقت به طیف رنگ های اثر توجه کنید به سادگی می بینید که تناژ رنگ های قرمز کم و زیاد شده است و با رنگ های همانند سفید توانسته اند تعادل و بالانس فضا را به خوبی کنترل کنند.

5.طوسی، مشکی، قرمز اتخاب خاص پسندها

برای یک فضایی مدرن مینیمالیستی با غالب سرد، هیچ چیز بهتر از یک رنگ قرمز تند نمی تواند جذابیت بصری فضای شما با وسایل استیل را دو چندان کند و این همان چیزیست که دکوراسیون منزل شما را منحصر به فرد می کند.

مطالب بیشتر: مسجد نصیرالملک، دنیایی از رنگ در مسجد صورتی ایران

6.ترکیب رنگ های قرمز، قهوه ای و سفید برای اتاق خواب

اگر شما ازآن دسته افرادی هستید که یک جا بند نمی شوید پیشنهاد می کنم برای اتاق خوابتان سراغ تک رنگ قرمز تند نروید چرا که اتاق خواب اساسا محلی برای استراحت شماست و رنگ قرمز تند این آرامش شما را بر هم می زند.

مبلمان قرمز رنگ در منزل

7.ترکیب متفاوت آبی _طوسی، قرمز و نارنجی در دکوراسیون منزل شما

تلفیقی از آرامش، شادابی و هیجان به سادگی در دکوراسیون آشپزخانه ی منزل شما! این ترکیب همان ترکیبی است که اجازه ی شکوفا شدن خلاقیت هر خانم خانه داری را به او می دهد! استفاده از رنگ قرمز هر چند اندک و موردی در فضا نقش انرژی بخشی خود را به خوبی ایفا می کند.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر : 5 ترکیب رنگ خیره کننده در دکوراسیون منزل                                                                               10 قانون برای انتخاب رنگ دیوار در دکوراسیون منزل                                                                                 معجزه چرخه رنگ در دکوراسیون منزل                                                                                                       مبلمان رنگى، تحولى زیبا در دکوراسیون داخلى !

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
sadeghkargar در تاریخ 06 مهر 1394
با تشکر خیلی خوب و مفید بود.
farahani_samin در تاریخ 06 مهر 1394
خوشحالیم که برای شما مفید بود، دکوراسیون های بی نظیر با سایر رنگ ها رو میتونید در بخش رنگ چیدانه دنبال کنید.

ثبت دیدگاه