Chidaneh.com placeholder image

7 جاکفشی شیک و ساده برای ورودی آپارتمان

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: داشتن یک جا کفشی جا دار که نمای زیبایی هم داشته باشه هم به نظم دهی خانه کمک می کند هم به زیاتر شدن جلوه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، جا کفشی های خیلی از مشکلات خانم های خانه دار را حل می کنند. به همین دلیل این مطلب را آماده کردیم تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانید جا کفشی هایی جادارتر و پر کاربرد تر داشته باشید، پس با چیدانه همراه باشید.

استفاده از جعبه های میوه به جای جا کفشی

چوب و هنر

یادتان هست که در مطلب ۱۵ ایده ارزان با پالت و جعبه چوبی میوه در دکوراسیون منزل چند ایده به شما برای استفاده بهینه و مقرون به صرفه از جعبه های میوه نشان دادیم؟ خب حالا اینجا هم می خواهیم یک ایده دیگر را ببینیم، جعبه های میوه را تمیز کنید، آن ها را رنگ بزنید و با اتصالات محکم به روی دیوار ورودی خانه تان نصبشان کنید، کفش ها و وسایلی را که موقع بیرون رفتن از خانه به آن ها نیاز دارید را روی آن ها بگذارید و از بودنشان احساس خوشحالی کنید. این جعبه ها می توانند حسابی حس و حال دیوارهای خانه تان و حتی طراحی دکوراسیون داخلی خانه را عوض کنند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: نکاتی برای طراحی ورودی در دکوراسیون منزل

ساخت چند طبقه mdf به شکلی خلاقانه مانند عکس بالا در ورودی خانه تان یکی از ساده ترین ایده هایی است که می تواند تبدیل به یک جا کفشی جذاب شود.  می توانید جاکفشی مانند عکس بالا را با هزینه کمی به اهالی فن سفارش دهید تا متناسب با ابعاد کفش ها و اندازه فرو رفتگی کوچکی در ورودی آپارتمان تان برایتان بسازند. 

طراحی کمد در ورودی برای جا کفشی

اگر نمی خواهید که نمای کفش های چیده شده تان مشخص باشد، بهترین راه این است که آن ها را درون یک کمد زیبا مخفی کنید، کمدی چوبی برای نزدیک ورودی تان بخرید و داخل آن را مطابق نیاز های تان طبقه بندی کنید، حتی می توانید رنگ آن را نیز عوض کنید، کفش های تان را درون آن بچینید و درب ان را ببندید تا دکوراسیون داخلی خانه تان منظم تر به نظر بیاید، اگر در کنار این کمد یک صندلی زیبا که با کمد ست باشد هم تهیه کنید زیبایی جا کفشی تان کامل خواهد شد.

مطلب پیشنهادی چیدانه: کمدی جادار تر با اکسسوری های نظم دهنده!

استفاده از شلف در طراحی ورودی خانه

در نزدیک ترین دیوار به ورودی خانه تان یک شلف ساده و زیبا در ارتفاع پایین و مناسب برای نشستن نصب کنید و از فضای زیر آن برای رای سامان دهی به کفش های تان استفاده کنید به این ترتیب یک جا کفشی ساده و زیبا اما کاربردی خواهید داشت که خیلی هم به دکوراسیون داخلی خانه تان می آید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ساخت کتابخانه معلق با شلف های چوبی به سادگی!

درب های آینه ای برای کمدها

آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند. اگر تصمیم گرفتید تا برای جا کفشی های تان از کمد استفاده کنید، می توانید درب کمد ها را با آینه ای قدی بپوشانید، با این کار هم فضایی روشن تر و دلباز تر خواهید داشت هم می توانید در لحظه خروج ظاهر خود را کاملا چک کنید و با اطمینان خاطر منزل را ترک کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۵ ایده برای درخشش دیوار آینه ای در دکوراسیون منزل

کمد هایچند طبقه به جای جا کفشی

اگر سبک خانه تان کلاسیک است و یا خانواده پر جمعیتی هستید، کمد های سرتاسری ای که هم فضایی برای نشستن دارند هم کشوهایی برای طبقه بندی و نظم دهی می توانند بیشتر به کارتان بیایند، اغلب این کمد ها دارای فضاهای اضافی در بالای خود هستند که می توانید کفش هایی که در بعضی فصول دیگر به آن ها احتیاج دارید را در آن ها جای دهید، ظاهر ساده این کمد ها می تواند با چند کوسن زیبا حسابی تغییر کند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: رازهای چیدمان کوسن ها برای مبلمان در دکوراسیون منزل

کمد ها و طبقه های چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

عکس بالا هم نمونه مدرن از ترکیب کمد و جا کفشی را به شما نشان می دهند، از فرورفتگی های دیوار برای درست کردن جا کفشی استفاده کنید، تنها کاری که باید بکنید این است که به نجاری محله تان مراجعه کنید و از آن ها بخواهید که کمدی شبیه آن چه که در عکس بالا می بینید برای تان بشازد به همین سادگی. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: شیک ترین طراحی برای درب ورودی ساختمان منزل شما!

در سراسر ایران شرکت های معماری و دکوراتورهایی هستند که می توانند به شما در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان کمک کنند اگر می خواهید با لیستی از این شرکت ها آشنا شوید سری به قسمت اهالی فن چیدانه بزنید و ضمن به دست اوردن اطلاعات آن ها با نمونه کارهای اجرایی آن ها نیز اشنا شوید. 

می خواهید با دیگر ایده های طبقه و نظم دهی خانه اشنا شوید مطالب زیر را از دست ندهید: 
تبدیل تخته های چوبی به یک وسیله ویژه در خانه شما
کمد دیواری یا طراحی اتاق برای لباس هایتان !
راه حل های طراحی دکوراسیون خانه های خیلی کوچک
اکسسوری و یراق آلات کابینت آشپزخانه، کوچک اما مهم

ما دوست داریم بدانیم شما چه ایده هایی را برای طراحی جا کفشی تان به کار گرفته اید، این ایده ها را با چیدانه در قسمت مشاوره دکوراسیون در میان بگذارید. همچنین می توانید در همان قسمت هم سوالات دکوراسیونی خود را مطرح کنید تا کارشناسان چیدانه و اهالی فن به شما جواب دهند. 

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه