Chidaneh.com placeholder image

بهترین صندلی ناهارخوری برای سبک دکوراسیون منزل شما

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: میز و صندلی غذاخوری یکی از اجزای مهم مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل هستند. اگر مطالب چیدانه را دنبال می کنید، پیش تر با انواع میز ناهارخوری آشنا شدیم. گزینه های انتخاب صندلی ناهارخوری از میز خیلی بیشتر است، بنابراین این تنوع ممکن است شما را در انتخاب گزینه ای متناسب با میز و سبک زندگی تان با مشکل رو به رو کند. در این مطلب چیدانه با همکاری شرکت طرح و چوب پانه، چند نمونه صندلی مختلف را که با دکوراسیون های متفاوت هماهنگ است به شما پیشنهاد می دهد که امیدواریم تکمیل کننده ی طراحی دکوراسیون منزل تان باشند. با ما همراه باشید…

قالیشویی ادیب

اگر سبک روستیک می پسندید، صندلی های چوبی سنتی مانند نمونه ای که در تصویر می بینید برای شما مناسب است.
صندلی های چوبی توپر و حجیم نیز به خوبی با دکوراسیون روستیک شما ست می شوند.

صندلی هایی که در کافه ها می بینیم، در گذشته در مقطعی از زمان بسیار رواج داشته اند و امروزه نیز دوباره مد شده اند. خطوط منحنی چوب آن ها با هر نوع میزی هماهنگ می شود.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید صندلی غذاخوری

طرح و چوب پانه
نمونه کارهای پانه
طرح و چوب پانه

طرح های زیادی برای صندلی های  چوبی وجود دارد که معمولا در کافه ها می بینیم. مانند این محصول شرکت پانه که در هر دکوراسیونی جای می گیرد، مخصوصا محبوب آن دسته از افرادی است که طرفدار سادگی هستند. شرکت طرح و چوب پانه در سال ۱۳۶۰ با تولید محصولات سرویس خواب کودک و نوجوان، مبلمان، غذاخوری و انواع صندلی فعالیت خود را آغاز نموده است.

طرح و چوب پانه
صندلی و میز غذاخوری پانه
طرح و چوب پانه

اگر به فکر راحتی مهمانان تان هستید، صندلی های تشک دار نرم بهترین گزینه هستند. این صندلی ها علاوه بر ظاهر زیبا و نسبتا رسمی، راحتی شما و مهمانان تان را در هنگام صرف غذا فراهم می آورند.

ترکیپ کاناپه و صندلی در اطراف میز غذاخوری، یک چیدمان زیبا و در عین حال متفاوت ایجاد می کند. ترکیب غذاخوری با نشیمن: راه حلی آسان برای دکوراسیون منزل کوچک است. چیدمانی که هم فضای نشیمن را برای شما فراهم می آورد و هم فضای غذاخوری. فرض کنید مانند تصویر غذایتان را روی کاناپه، جلوی پنجره ای بلند و زیر آبشاری از نور صرف کنید. فوق العاده نیست؟

طرح و چوب پانه
صندلی و میز غذاخوری گرد پانه
طرح و چوب پانه

یک ترکیب زیبای دیگر برای ست غذاخوری، ترکیبی است که گروه پانه به شما پیشنهاد می دهند: نیمکت در کنار صندلی های غذاخوری. اگر خانواده ی کم جمعیتی هستید یا فضای منزل تان کوچک است، این ست می تواند گزینه ی خوبی برای دکوراسیون شما باشد.

اگر از طرفداران خطوط صاف و ساده ی سبک مدرن هستید، به شما این صندلی های مقرون به صرفه ی معاصر را پیشنهاد می دهیم. این صندلی ها در رنگ ها و جنس های مختلف موجود اند.

طرح و چوب پانه
صندلی های رنگی پانه
طرح و چوب پانه

ضمنا شما می توانید صندلی های تشک دار اما مدرن داشته باشید. از انتخاب صندلی های رنگارنگ می ترسید؟ اشتباه نکنید و صندلی های منزل را با سلیقه بهنوش طباطبایی انتخاب کنید!

سنتی پسندان نگران نباشند، برای آن ها نیز گزینه های فوق العاده ای هست. نگاهی به این صندلی های روکش شده بیندازید. یک سرویس غذاخوری رسمی و سنتی مانند این نمونه، مطمئنا شما را مهمان غذاهای لذیذ میزبان خواهد کرد.

اگر می خواهید صندلی های غذاخوری تان رسمی تر باشند، برای آن ها روکش بدوزید و با رنگ ها و الگوهای پارچه بازی کنید تا حالتی چشم گیر اما ماندنی ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی: ویدئو: تن پوشی تازه برای صندلی های قدیمی

نظرتان درباره ی سبک صنعتی چیست؟ اگر از هوادارانش هستید، این صندلی های فلزی حتما به دردتان خواهند خورد.

طرح و چوب پانه
نمونه کارهای پانه
طرح و چوب پانه

نگران نباشید، ما کلاسیک پسندان را فراموش نکرده ایم. اگر بودجه ی کافی برای خرید میز و صندلی های کلاسیک پر زرق و برق ندارید یا کلاسیک را ساده می پسندید، این نمونه حتما مناسب شما خواهد بود.

می بینید طرفدار هر سبکی که باشید، ست غذاخوری مناسب برای شما وجود دارد. در پایان از شرکت طرح و چوب پانه که ما را در تهیه ی این مطلب و ارائه ی پیشنهاد به شما مخاطب های همیشگی چیدانه یاری نمودند، کمال تشکر را داریم و از شما دعوت می کنیم چنانچه می خواهید دکوراسیون داخلی زیبایی داشته باشید، به وبسایت و صفحه ی اهالی فن آن ها در بخش مبلمان خانگی اهالی فن چیدانه سری زده و از محصولات متنوع شان دیدن فرمایید. 

مطالب بیشتر:
اندازه‌های کلیدی برای یک غذاخوری دلچسب
مهم ترین عنصر در فضای غذا خوری!

صندلی اپن زیبای آشپزخانه کامل کننده دکوراسیون منزل
صندلی اُپن در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

میز غذاخوری پر کاربرد در خانه های کوچک!

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه