Chidaneh.com placeholder image

استنسیل راه حلی آسان برای نقاشی روی دیوار

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: دیوار خانه تان یک رنگ و بی روح است؟ از دکوراسیون داخلی خود خسته شده اید؟ می خواهید از یک تغییر دکوراسیون فوری فوتی و مقرون به صرفه داشته باشید؟ به جای درستی سر زدید امروز در چیدانه  به دیوار شما روح می بخشیم با ما همرا ه باشید.

تابلو فرش ریحان

استنسیل ها همان فرنگ رفته ی شابلون های خودمان هستند که به طرح ها و رنگ های گوناگون مثل خوش نویسی ها و تایپو گرافی ها در بازار موجود می باشند به سادگی می توانید آن ها را تهیه کنید و به دیوار خود جلوه ی بی نظیری ببخشید.

چیدانه قبلا در مطالب تایپوگرافی زیبا از حروف انگلیسی در دکوراسیون منزل و زیبایی هنر خوشنویسی در طراحی دکوراسیون ایرانی شما را آشنا کرده است به آن سری بزنید و ایده های بی نظیر آن در دکوراسیون دوست داشتنی خود استفاده کنید.

برای این کار نیاز به وسایل آنچنانی ندارید فقط کافی است یکی از این استنسیل ها را از بازار با طرح دلخواه خود تهیه کنید. ویا حتی خوتان دست به کار شوید و طرح مورد نظر خود را روی یک طلق پیاده کنید و باکاتر آن را ببرید و شابلون کنید.و یا اگر نمی خواهید به دردسر بیافتید می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و بدهید برایتان با برش های لیزری ببرند و خیال خودتان را راحت کنید. 

مطلب بیشتر: با نقشه های کاغذی، جهان را کاغذ دیواری خانه خود کنید!

حالا آن قسمت از دیوار که مد نظرتان هست را تمیز کنید و با نوار چسب شابلون خود را به دیوار به چسبانید. ترکیب رنگ مورد نظر خود را که با فضای دکوراسیون منزل شما هم خوانی دارد را انتخاب کنید.

مطلب بیشتر: همچون نقاشی حرفه ای خانه خود را طراحی کنید! 

حلا غلطک خود را آغشته به رنگ کنید، به حالت عمودی و نرم روی شابلون بکشید، اجازه دهید که رنگ کمی خشک شود، باید توجه داشته باشید که اگر از غلطتک استفاده می کنید،رنگ شما کاملا باید غلیظ باشد و اگر غلطک ندارید با یک ابر رنگ را به آرامی با تکنیک تاچ به صورت ضربه ای روی شابلون خود بزنیدو حتما به این نکته توجه داشته باشید که اول میزان رنگ کمی را روی ابر یا غلطک خود قرار دهید نگران کم رنگ شدن آن نشوید با چند بار تکرار رنگ خود به سادگی می توانید به رنگ دلخواه خود برسید. پس از کمی خشک شدن شابلون را جدا کنید. طرح جذاب و دوست داشتنی شما آماده است لذت ببرید.

اگر مشتاق این استنسیل های  فوق العاده برای دیوار منزلتان شدید، آستین هایتان را بالا بزنید و دست به کار شوید. شما بهتر از هر کسی می توانید این کار را برای دکوراسیون منزل خود انجام دهید. فقط کافی است رنگ هایی را که دوست دارید و با فضای داخلی منزل شما متناسب است به کمک بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه انتخاب کنید و در اجرای آن ظرافت و دقت به خرج دهید.
اگر کیفیت رنگ برایتان مهم است به شما پیشنهاد می دهم از همکاران ما در اهالی فن چیدانه که در حوزه ی رنگ و نقاشی و تجهیزات جانبی تخصص دارند کمک بگیرید.

مطالب بیشتر:
گل هایی که بر روی دیوار می رویند
روانشناسی رنگ در آپارتمان شما!
چگونه خودمان یک قفسه مدرن بسازیم؟
ساخت گلدان بتنی برای گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل
برای دکوراسیون منزل خود جا روزنامه ای مدرن بسازید
۱۱ ایده برای دست ساز های خلاقانه و ارزان در دکوراسیون

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
عابد فرجی در تاریخ 29 مهر 1394
این شلبلون هارو کجا میفروشن سایت واسه فروش اینترنتی تزیینات دکوراسیون به خصوص این شابلونا روهم معرفی کنید فقط ایده ندید
farahani_samin در تاریخ 01 آبان 1394
دوست عزیز در بازار به فور می تونید از این استنسیل ها و شابلون ها پیدا کنید درست کردنشون هم خیلی ساده هستش به راحتی طرح مورد نظرتون پیرینت بگیرید و روی یک طلق منتقل کنید با کاتر برش بدید و استفاده کنید.
جواد حسین زاده در تاریخ 09 آذر 1396
سلام خسته نباشید لطفا میشه بگین طلقهای با این سایز رو از کجا تهیه کنیم واینکه کجا برش لیزری میدن؟ممنون از ایده هاتون

ثبت دیدگاه