Chidaneh.com placeholder image

مبلمان تابی، لذت تاب خوردن در دکوراسیون منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: نمی دانم شما هم مثل من هستید یا نه! اما من هنوزم وقتی چشمم به تاب می افتد بدون توجه به اینکه دیگر از سنم گذشته و دیگران با دیدن من چه خواهند گفت، درست مثل کودکی ام هیجان زده می شوم و لذت تاب بازی را از خود دریغ نمی کنم. اینقدر این حس معلق و آزاد بودن در هوا شیرین است که دوست دارم هیجان تاب سواری در فضای داخلی خانه خود نیز تجربه کنم. خوشبختانه دنیای متنوع مبلمان این امکان را فراهم کرده و اکنون انواع مبل تابی، ننو و تخت خواب های آویز مانند این 14 نمونه که چیدانه به شما نشان خواهد داد، موجود اند تا هیجان و سرگرمی را در کنار راحتی به فضاهای مختلف دکوراسیون منزل شما بیاورند.

چوب و هنر

این نیمکت آویز مکانی عالی برای چرت بعدازظهر است که ویژگی منحصر به فردی نیز به این نشیمن سنتی داده است.
چنین تاب دو نفره ی زیبایی به راحتی با یک تخته چوب که چهار طرفش برای طناب سوراخ شده، ساخته می شود. فقط کافی است قلاب هایی به سقف نصب کنید و طناب های تاب را با گره مخصوص به آن ها وصل کنید.

در کف اتاق خواب تان جایی برای گذاشتن صندلی ندارید؟ در سقف چطور؟ یک ننو مانند نمونه ای که در تصویر می بینید، گزینه ای فوق العاده است.

یک مبل راحتی سیاه آویز در دکوراسیون مدرن شما خواهد درخشید.

با آویزان کردن دو مبل تابی رو به روی هم گوشه ی دنج گفتگوهای دو نفره تان را بسازید.

با این تخت شناور در ایوان حیاط تان، مکانی گرم و صمیمی برای بعدازظهر های دوستانه، دورهمی های خانوادگی و چرت زدن های انفرادی داشته باشید.

نظرتان درباره ی این ننوی سنتی زیبا در اتاق کودک تان چیست؟ نوزاد کوچک تان را در آغوش بگیرید و هر دو لذت تاب خوردن در این ننو را بچشید.

صندلی حبابی تابی برای دوست داران فضا و فضانوردی…

یک صندلی تابی حبابی دیگر، اما با بافتی متفاوت و هیجان انگیز!

این صندلی تابی در گوشه ی اتاق خواب، دکوراسیون زیبا و متفاوت آن را تکمیل کرده است.

این تخت خواب آویز شیک، حس وسعت مکان به این اتاق بخشیده است. اما نگران نباشید، آنقدری محکم است که حس دریازدگی به شما نمی دهد.

یک تخت آویز ساده ی مدرن که می توانید خودتان بسازید؛ به وسیله ی چوب، طناب و یک اتصال امن به سقف.

تاب بر روی ایوان لوکس: جایی که شما را به چرت عصرانه دعوت می کند.

اتاق خوابگاهی با تخت های آویز…

طراحی داخلی اتاق نوجوان تان را با این تخت های دو طبقه ی آویز، متفاوت کنید.

اگر از این ایده ها خوشتان آمده و دوست دارید یکی از آ نها را در دکوراسیون داخلی منزل خود داشته باشید، پیشنهاد می کنم سری به اهالی فن چیدانه بزنید و از بخش مبلمان خانگی دیدن کنید. اگر نمونه ی آماده ی آن ها موجود نباشد، به راحتی می توانید با هر سبک و نوعی که دوست دارید سفارش ساخت بدهید.

مطالب بیشتر:
صندلی راک، تاب بازی خیال برصندلی ننویی مادر بزرگ!
مبلمان L شکل در طراحی دکوراسیون منزل
صندلی لهستانی و کاربرد آن در دکوراسیون منزل
چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟
۷ کاربرد تازه برای لاستیک های کهنه در دکوراسیون

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
هنگامه صیاد در تاریخ 12 آذر 1394
با سلام و تشکر از ایده های بسیار زیبایتان ، لطفا طرز ساخت مبل تابی برای گوشه دنج را هم توضیح دهید .با توجه به قیمت 2 میلیون تومانی ، اگر این وسیله در منزل ساخته شود ارزان تر تمام خواهد شد.
fatemeafsharian در تاریخ 15 آذر 1394
با سلام و تشکر فراوان از توجه شما چشم، حتما در آینده ای نزدیک به این پیشنهاد شما خواهیم پرداخت. پیگیر مطالب ما باشید. پیروز باشید

ثبت دیدگاه