Chidaneh.com placeholder image

گل های مصنوعی و 7 ایده جالب در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: این که عادت به دیدن زیبای ها پیدا کنیم خیلی خوب است. خوب تر از آن این است که همیشه این زیبایی ها را در گوشه و کنار خانه مان داشته باشیم.  زیبایی هایی مانند گل ها و گیاهان خانگی، اما نگه داری از گل و گلدان های طبیعی دردسر ها و مراقبت های خاص خودش را دارد، گلدانی که زنده است و نفس می کشد نیاز به مراقبت دارد، رسیدگی می خواهد، اگر نه پژمرده می شود، از آن طراوت و شادابی می افتد،پس باید چه کار کرد؟ کسانی که کارمند هستند و وقت کمتری را درخانه هستند چگونه می توانند از زیبایی گل ها بهره مند شوند؟ ما در این مطلب ایده هایی را به شما پیشنهاد می دهیم که بتوانید از زیبایی گل ها در دکوراسیون داخلی خانه بهره مند شوید پس تا انتهای مطلب با چیدانه همراه باشید. 

چوب و هنر

گل های مصنوعی در سرویس بهداشتی

یکی از مکان هایی که می توان در آن از گل های مصنوعی بهره برد، سرویس های بهداشتی هستند. دکوراسیون داخلی این فضا به دلیل مسائل بهداشتی معمولا به رنگ سفید است و این گل و گلدان ها؛ هم می تواند بر زیبایی این فضا بیافزاید و هم یکنواختی دکوراسیون داخلی آن را از بین ببرد. گلدان ها و گل هایی که در این فضا مورد استفاده قرار می گیرند بسته به دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی خانه تان هستند. ولی بهتر است در چنین فضاهایی از گلدان هایی با ارتفاع کوتاه و شاخه گل هایی متناسب با ارتفاع گلدان تهیه شود.

گلدان های مصنوعی روی میز کنسول ها

اگر وقت آن را ندارید که هر روز گل روی کنسول ورودی خانه را عوض کنید، به جایش از یک گلدان و گل های مصنوعی استفاده کنید. این کار باعث می شود تا همیشه موقع ورود و خروج از خانه طراوت و نشاط و شادابی این گل ها همراه تان شود. برای کنسول ورودی های خانه اگر از گلدان های دایره ای و شاخه های بلند استفاده کنید جلوه گری ان ها بیشتر خواهد بود. سعی کنید شاخه های مصنوعی ای که انتخاب می کنید از نوع پر کار و پر جزییات باشد تا بیشتر به چشم بیاید.

گل های مصنوعی روی اپن آشپزخانه

اگر نمی دانید که روی کانتر آشپزخانه تان را با چه چیزی تزیین کنید ما به شما می گوییم که یک گلدان گل مصنوعی می تواند حسابی چهره آن را دگرگون کند و حتی شما را ترغیب کند تا از فضای کانتر آشپزخانه تان بیشتر استفاده کنید وهمنینی این گلدان های روی کانتر انگیزه شما را هم برای انجام کارها در اشپز خانه بالا می برند. این گلدان ها می توانند از نوع گلدان های بلوری پایه  بلندی باشند که شاخه های بلند تر از خودشان را درون خود نگه می دارند. برای این که گلدان های بلوری تان بیشتر با دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان جور در بیاید به جای خاک مصنوعی از میوه هایی مانند سیب یا لیمو برای نگه داری شاخه ها درون گل دان استفاده کنید.

گل های مصنوعی روی میز غذاخوری

میز غذاخوری بهترین گزینه برای قرار گرفتن گلدانی از گل های مصنوعی است.این گل ها همیشه نشاط و شادابی میز غذاخوری شما را حفظ می کنند. برای این که دید افراد موقع غذاخوردن دچار مشکل نشود و این گلدان ها هم برای دسترسی پیدا کردن به انواع و اقسام ظرف و ظروف مشکل ایجاد نکنند از گلدان های پایه کوتاه با شاخه گل های کوتاه استفاده کنید. اصلا می توانید یکی از ظرف های زیبایتان را روی میز بگذارید یک اسفنجتوپی که معمولا در گل فروشی ها پیدا می شود را درون آن گذاشته و شاخه گل ها را درون آن فرو کنید تا زیبایی همیشگی مهمان میز غذای تان شود.

گلدان های مصنوعی، چراغ های رومیزی برای دکوراسیون داخلی

اگر چرخی بین مغازه ها بزنید حتما می توانید گلدان های گل مصنوعی ای را پیدا کنید که حکم چرغ های روشنایی رومیزی دارند. این چراغ ها می توانند شکل های مختلفی داشته باشند. پایه بلند، پایه کوتاه، چاق، لاغر و یا هر آن چه که شما می پسندید. هم چنین این چراغ ها قابلیت این را دارند که در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرند. از آشپز خانه گرفته تا اتاق خواب ها و اتاق نشیمن.

گلدان گل های مصنوعی رو جاکفشی ها در دکوراسیون منزل

گلدان گل های مصنوعی را می توانید روی جا کفشی ها هم جانمایی کنید. برای جا کفشی های با ارتفاع کوتاه گلدان های پایه بلند و کمی کشیده و برای جا کفشی های بلند هم می توانید گلدان های کوتاه و کمی چاق و گرد در نظر بگیرید تا این تضاد باعث شود تا بیشتر به چشم بیاید.

میز غذاهای رسمی و گلدان های گل مصنوعی

چند پاراگراف بالاتر راجع به گلدان های مصنوعی روی میز های غذا صحبت کردیم. حالا هم می خواهیم همین ایده را برای میز های کمی رسمی تر هم بررسی کنیم. در این گونه میز ها معمولا از گلدان های مصنوعی برای ایجاد هماهنگی بصری میان اجزای میز غذا استفاده می شود همچنین در برخی از مواردی که احتمال آلرژی داشتن  افراد هم وجود دارد از گل دان های گل مصنوعی استفاده می شود. 

ما دوست داریم بدانیم شما چگونه از گل های مصنوعی در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده می کنید. عکس های آن را با ما در مشاوره دکوراسیون به اشتراک بگذارید. 

راجع به گل و گیاهان بیشتر بدانیم: گیاهان زینتی فضای باز، زندگی بخش گلدان های پاییزی!
یک تاج گل طبیعی و زیبا برای درب ورودی منزل تان بسازید!
۸ کاربرد گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل
گیاهان پیچکی، تصفیه کننده هوا و زینت بخش دکوراسیون منزل
با کدو تنبل یک گلدان دکوری برای کاکتوس ها بسازید!
۸ معجزه گیاهان خانگی برای سلامتی!

نویسنده : شمیم آقازاده |گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه