Chidaneh.com placeholder image

7 ایده های متفاوت سطل زباله در دکوراسیون داخلی

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: یکی از عناصر پر کاربرد و نسبتا فراموش شده در دکوراسیون داخلی سطل های زباله هستند که به دلیل نوع ماهیتشان اصولا در کنجی محصور می مانند اما امروز در چیدانه می خواهم نگاه متفاوت تری به این عناصر پر کاربرد داشته باشیم با ما همراه باشید.

قالیشویی ادیب

آشپزخانه اصولا اولین محلی است که دور ریز زیادی دارد، پسندیده تر است که این دور ریزها اعم از خشک و تر از هم تفکیک شوند، سطل های کار شده داخل کابینت ها بهترین محل برای این منظور هستند که هم فضای شما را مرتب و منظم نگه می دارد، و هم کمک به سزایی به محیط زیست می کند.

سطل های زباله در آشپزخانه می توانند مدل های گوناگونی داشته باشند ، این سطل ها می توانند در ترکیب با سایر وسایل پر کاربرد در آشپزخانه مثل تخته ی خوردکن و …. قرار بگیرند.

فضای حمام و سرویس های بهداشتی یکی دیگر از بخش هایی است که به سطل زباله ها نیاز جدی دارند. می توانید برای آن ها نیز یک سطل داخل کابینت در نظر بگیرید با این کار فضای کمتری از سرویس بهداشتی شما اشغال می شود و جلوه ی بهتری نیز خواهد داشت.

همیشه سطل های زباله معمولی ظاهر بی روح و کسل کننده ای دارند، اما می توانید این سطل ها را به یک عنصر دکوراتیو در فضای خود تبدیل کنید، و یا حتی به خوبی برای آن را با یک رنگ در فضای خود شاخص تر کنید.

برای فضای اتاق خواب هم همیشه یک سطل زباله ی کوچک نیاز است می توانید آن را در کنار میز آرایش خود قرار دهید ، این سطل ها می توانند حصیری، فلزی و یا حتی پلاستیکی باشند و به خوبی در دکوراسیون اتاق خواب شما بدرخشد.

برای اتاق کار خود نیز یک سطل کوچک در نظر بگیرید و این سطل می تواند در کنار میز کار شما قرار بگیرید و با این کار شما می توانید کاغذ های باطله خود را از سایر دور ریزها جدا کنید.

برای اتاق کودک خود نیز یک سطل کوچک در نظر بگیرید و از او بخواهید که دور ریزهای خودش به خصوص کاغذها و پلاستیک ها را از هم تفکیک کند با این کار از کودکی این فرهنگ زیبا را به او یاد خواهید داد، می توانید یک سطل بامزه با تم کارتونی یا ورزش مورد علاقه اش برایش در نظر بگیرید و فضای اتاق خوابش را متفاوت تر کنید.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادیدیگر برای طبقه بندی و نظم دهی خانه ی شما :
تفکیک آسان زباله های خانگی با اکسسوری های داخل کابینت
۷ ایده ی متفاوت برای جامجله ای در دکوراسیون داخلی
۱۰ ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!
۱۰ ایده ی منحصر به فرد برای نظم بخشیدن به زیورآلات شما!
۸ ایده نظم دهی آسان به ریخت و پاش آشپزخانه!
نظم بخشیدن به خانه با ۱۰ ایده آسان و ارزان
بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک
۹ ایده برای نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی
۷ ایده برای نظم بخشیدن به دکوراسیون اتاق کودک

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه