Chidaneh.com placeholder image

مبلمان چوبی، طراوت طبیعت در دکوراسیون داخلی!

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: هیچ مواد و مصالحی مانند چوب نمی تواند طبیعت را به تار و پود زندگی ما وارد کند و آن سرزندگی و طراوت را در خانه مهمان کند. لوازم دکوری و مبلمان های چوبی همیشه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی جایگاهی خاص داشته و دارند، اما خیلی از این مبلمان ها ظاهر طبیعی خودشان را از دست داده اند، اما ما امروز می خواهیم شما را با گالری ای اشنا کنیم که مبلمان های چوبی اش در طبیعی ترین حالت ممکن طراحی شده اند. با چیدانه همراه باشید تا با گالری چوبین و مبلمان های شان آشنا شویم.

سرویس خواب بالسا

گالری چوبین

آدرس صفحه اینستاگرام: iran_interiordesign

وقتی صفحه اینستاگرام شان را باز می کنی از دیدن آن همه وسیله های چوبی سر ذوق می آیی، اصلا حالت خوب می شود، نمیدانی از کدام شان شروع کنی، هر چه پایین تر می روی با مبلمان های هیجان انگیز تر دیگری مواجه می شوی. همه شان فقط چوب هستند، با کمترین ترکیب با دیگر مصالح، گاهی شیشه ای برای روی میز و گاهی پایه ای از جنس استیل برای صندلی ها.

میزهای جلو مبلی در دکوراسیون داخلی

در این گالری میزهای جلو مبلی زیادی می بینید که عکس بالا یکی از زیباترین آن ها را به شما نشان می دهد، این میز کاملا حس یک تنه بریده شده درخت را به شما نشان می دهد که ظاهرش دست خوش تغییرات طبیعی شده، انتخاب چنین شیشه ای برای میز هم کاملا هوشمندانه بوده است چرا که قرار است چوب ها بیشتر از دیگر مواد و مصالح به چشم بیایند.

مبلمان های تخت خواب شو برای دکوراسیون داخلی  

در این گالری می توانید مبلمان های تخت خواب شو را ببینید که گر چه بسیار ساده هستند، اما نمی شود راحت از آن ها عبور کرد، گرچه استفاده از چوب سبک روستیک را به شما القا می کند. اما این مبل های تختخواب شو با طیف رنگ های جذاب و گیرای شان رگه هایی از سبک مینیمالیسم و مدرن را هم به خانه شما می آورند و باعث می شوند که تجربه ای متفاوت از فضا و حتی مبلمان های تان داشته باشید.

میزهای غذاخوری با لبه های طبیعی در دکوراسیون داخلی

این میز و صندلی های غذاخوری دارای صفحه هایی هستند که لبه های آن ها دست نخورده و طبیعی است و فقط کمی صاف شده اند تا رگه ها و پوسته های آن ها به دست ها آسیب نزند. حس غذا خوردن روی چنین میزهای باید جالب باشد، من که فکر می کنم با نشستن سر چنین میزی حس غذا خوردن در جنگل را داشته باشم شما را نمی دانم.

سینک های چوبی برای دکوراسیون آشپزخانه

فکر نکنید که در این گالری فقط قرار است با میز و صندلی های چوبی مواجه شوید، نه در این گالری حتی می توانید تجهیزات آشپزخانه مثل سینک ها را هم پیدا کنید، آن هم از نوع چوبی شان را. عکس بالا یکی از آن ها را به شما نشان می دهد. فکرش را بکنید که آشپزخانه ای داشته باشید با سینک چوبی، چقدر حس فضایی آن با دیگر آشپزخانه ها متفاوت خواهد بود.

آباژورهای چوبی متفاوت برا دکوراسیون داخلی

نظیر این آباژورها را در هیچ جای دیگری نمی توانید ببینید، آباژورهایی که پایه های چوبی شان با آن شکل های عجیب و غریب می تواند تبدیل به نقطه عطف اتاق خواب و یا اتاق مطالعه شما شود، اصلا می تواند یک مجسمه باشند به جای آباژور و یا حتی یک اثر هنری فاخر روی میز.

صندلی اپن های تمام چوب

اگر به دنبال صندلی اپن های متفاوت می گردید، حتما این صندلی ها را هم ببینید و اگر توانستید آن ها را نخرید. اصلا هم شوخی نمی کنیم، واقعا نمی شود آن ها را نادیده گرفت شاید کمی قیمت شان به واسطه چوبی بودنشان زیاد باشد اما زیبایی و ظرافت طراحی شان بر قیمتشان چیره خواهد شد.

کشو های چوبی برای طبقه بندی و نظم دهی خانه شما

اگر فضای کوچک شما را مجبور می کند تا از کشو ها و فایل های زیادی برای طبقه بندی و نظم دهی به دکوراسیون داخلی خانه تان بهره ببرید، دست کم می توانید این کشو ها و فایل ها را زیبا انتخاب کنید تا هر بار دیدنشان به جای عذاب آور بودن لذت بخش باشد، یکی از زیباترین نمونه های این کشو ها را در عکس بالا می توانید ببینید.

قفسه های خلاقانه برای دکوراسیون داخلی خانه

نمی دانم اسم آن چه که در عکس بالا می بینید را چه می شود گذاشت، قفسه، شلف پایه دار، وسیله دکوری، خلاصه هر چه که هست هم زیبا است و هم کاربردی. حتی اگر هیچ استفاده ای هم از آن نشود به خودی خود می تواند آراینده دیوار خانه شما باشد.

برای دیدن دیگر عکس های زیبا و جذاب این گالری به صفحه اینستاگرام گالری چوبین مراجعه کنید. همچنین شما می توانید شوروم ها و گالری های متفاوتی که می شناسید را در قسمت مشاوره دکوراسیون با چیدانه در میان بگذارید تا در مطالب بعدی آن ها را معرفی کنیم.

مطالب پیشنهادی چیدانه: شورومی مدرن برای طرفداران سبک کلاسیک!
خرید لوازم دکوراسیون منزل از یک شوروم متفاوت!
راهنمای خرید کالای خواب راحت و زیبا
مبلمان مدرن و زیبا برای دکوراسیون خانه های امروزی
راهنمای خرید ظروف آشپزخانه شیک و زیبا
مبلمان کوچک و رنگارنگ برای دکوراسیون خانه های نقلی
دکوری های مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه