Chidaneh.com placeholder image

مشاوره دکوراسیون داخلی ،آسان و رایگان (2)

به قلم: مژگان احمدی

هر هفته در چیدانه می خواهیم به برخی از سوالات شما عزیزان که غالبا از سوالات پر تکرار سایر کاربران نیز می باشند پاسخ دهیم با ما همراه باشید، شاید سوال امروز کاربران ما دغدغه ی شما عزیزان نیز باشد. 

[[nid:36386]]

سرویس خواب بالسا

فرش دستباف زمینه قرمز لاکی رابا چه رنگ مبلی می توان ست کرد؟

وقتی زمینه ی فرش و قالیچه ی شما قرمز رنگ است پس نیاز به ایجاد یک تعادل و هماهنگی خاص در فضا داریم، برای ایجاد این هماهنگی بهترین گزینه ها برای ما رنگ های روشن و خنثی است که به خوبی می تواند فضا را تلطیف کند، رنگ هایی مانند کرم، خاکی، طوسی همگی از جمله رنگ هایی هستند که به خوبی می توانند با رنگ قرمز ست شوند و فضای متعادلی را برای شما به وجود آورند.

گروه مبلمان نیک آذین
نمونه محصولات مبل نیک آذین
گروه مبلمان نیک آذین

چگونه رنگ قرمز را در پذیرایی ست کنیم؟

استفاده از رنگ قرمز در هر فضایی حالت ریسکی بالایی دارد، چرا که باید به نحوی در فضا استفاده شود که بعد از مدتی چشم را نزند، به طور کلی رنگ های قرمز با تناژ گرم برای مبلمان مناسب ترند اما هیچ قاعده ای شما را از داشتن رنگ های قرمز شاد منع نمی کند، می توانید از آن به صورت تک رنگ در فضای داخلی خود استفاده کنید، اما به طور کلی رنگ قرمز رنگ هیجانی است و باید در ترکیب با سایر رنگ ها آن را متعادل تر کرد تا حس آرامش را در فضای شما ایجاد نماید.

خانه مبل
مبلمان ال ساتیا
خانه مبل

چه مبلی برای خونه نقلی مناسب است ؟

در انتخاب مبل برای فضاهای کوچک آن چه که حائز اهمیت است پیش از هر چیز اندازه و رنگ آن هاست، مبل های استیل و سلطنتی برای فضاهای کوچک اصلا مناسب نیستند، در انتخاب مبل های راحتی نیز بسیار دقت کنید، مبل های راحتی با ابعاد بزرگ و پف زیاد فضای شما را گرفته می کند،هیچ الزامی نیست که یک دست مبل کامل تهیه کنید، استفاده از نیم ست ها با طرح های ساده و رنگ های روشن بسیار برای این منظور مناسب است. مبل های L  شکل هم گزینه ی مناسب دیگری برای این منظور می باشند.

کارما
دکوراسیون داخلی منزل
کارما

چگونه چیدمان سالن پذیرایی را انتخاب کنم؟

در چیدمان سالن پذیرایی باید به نوع پلان خود دقت کنید، میز غذا خوری شما باید در نزدیکی آشپزخانه باشد و فضای بزرگی دارید، فضای تلویزیون شما که نشیمن خصوصی تلقی می شود از فضای نشیمن شما جدا باشد، بهتر است نوع مبلمان فضای نشیمن میهمان نیز رسمی انتخاب شود،مورد بعدی که باید به آن توجه شود انتخاب رنگ مبلمان و سایر عناصر است، اگر فضای آشپزخانه ی شما به نحوی است که از نشیمن دید دارد پس در انتخاب نوع پرده و سرویس آشپزخانه دقت کنید، چرا که باید با نشیمن شما هماهنگ باشند.

کابینت آشپزخانه پروژه مرعشی

چگونه مبل نشیمن و پرده و کابینت را ست کنم؟

در انتخاب پرده برای فضای آشپزخانه هایی که به نشیمن دید دارند باید دقت بسیاری کرد، برای این منظور می توانید از شید های ساده استفاده کنید و یا رنگ و طرحی متناسب با کوسن مبل های خود انتخاب کنید، پیش از خرید هر چیز باید به رنگ کابینت های توجه داشته باشید، اصولا کابینت ها به رنگ های خنثی هستند که بتوانند با هر رنگی در فضا هماهنگ شوند، اما اگر کابینت های شما رنگ خاصی داشت از رنگ های مکمل برای و یا تناژهای رنگی سرد تا گرم رنگ کابینت ها برای مبلمان و پرده ی خود استفاده کنید.

مطالب بیشتر:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه