Chidaneh.com placeholder image

نمایشگاه برترین های نوزاد، کودک و نوجوان و مادران باردار!

به قلم: تحریریه چیدانه

نهمین دوره نمایشگاه تخصصی برترین محصولات نوزاد، کودک و نوجوان و مادران باردار(KITEX 2016) از سوی انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون در محل دایمی نمایشگاه برندهای برتر مبلمان و دکوراسیون در بازار شماره 3 مبل ایران از پنجشنبه1/11/94 به مدت 9 روز در حال برگزاری است.

چوب و هنر

   کیتکس ، مجموعه نمایشگاه های سالانه مبلمان و دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان که از آغاز با هدف گردآوری نمایشگاهی از محصولات مورد نیاز خانواده ها از اقلام اساسی همانند مبلمان گرفته تا پوشاک، اسباب بازی، خدمات، مشاوره های پزشکی و . . . در مکانی آرام، حرفه ای و توأم با مشتری مداری شکل گرفته است اکنون نهمین دوره برگزاری را سپری می کند و نخستین و تنها نمایشگاهی است که تا کنون از نهاد ممیزی و گواهی دهنده اروپا(EUROCERT) در زمینه برگزاری نمایشگاه ها مورد تأیید قرار گرفته ودر این میان معتبرترین برندها و نام آوران صنعت، تولید و خدمات را نیز در این عرصه با خود همراه کرده است . . .

باید خاطر نشان شد که سیاست ایجاد استقلال در نمایشگاه های حوزه تخصصی مبلمان و دکوراسیون، رویکرد درستی است که انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون در یک دهه گذشته در آن پیشتاز بوده و به گواه متخصصان اقتصادی و فعالان عرصه تولید، صنعت و خدمات به نتایج اثربخش و سودمندی نیز تاکنون دست یافته است. 
با امید موفقیت های روز افزون در این عرصه از شما دعوت می کنیم که در کیتکس 2016، نمایشگاه تخصصی نوزاد، کودک و نوجوان و مادران باردار که در محل بازار شماره 3 مبل ایران برگزار می شود شرکت نمایید.

حامی رسانه ای: چیدانه

مطالب پیشنهادی: بهترین رنگ برای سن کودک شما چیست؟

۷ ایده برای دکوراسیون اتاق نوجوان دانش آموز!

تخت خواب های هیجان انگیز در دکوراسیون اتاق کودک

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه