Chidaneh.com placeholder image

7 معجزه تیرهای چوبی در سقف!

به قلم: تحریریه چیدانه

سقف: امروز وقتی داشتم در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه مشغول جواب دادن به سوالات دکوراسیونی بودم، متوجه شدم که سوال های زیادی در مورد پوشاندن تیرهای چوبی سقف مطرح شده است که همین مساله باعث شد که مطلب بنویسم در مورد راه کارهای دکوراسیونی برای پوشاندن این تیرهای چوبی. اگر شما هم در خانه تان با این مشکل مواجه هستید این مطلب به شما کمک می کند تا مشکلتان را به خوبی حل کنید. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. 

تابلو فرش ریحان

شبکه هایی منظم از تیر های روی سقف خانه 

می توانید این تیرهای چوبی را تبدیل به شبکه هایی منظم روی سقف خانه تان بکنید و با این کار دو نشان را با یک تیر بزنید. هم می توانید از این تیرها به نحو احسن استفاده کنید و هم می توانید برای سقف خانه تان نوعی سقف کاذب با تزیین زیبا درست کنید. 

نورپردازی تیرهای چوبی سقف 

نورپردازی یکی از آن راه هایی است که همیشه و همه جا به کار تان می آید. اصلا به نظر من نورپردازی را باید جزو یکی از کاربردی ترین ترفندهای دکوراسیونی نامید. می توانید تیرهای بیرون زده از سقف خانه تان را با نورهای مخفی زیبایی دو چندان ببخشید. 

تیرهای چوبی عناصر زیبایی بخش سقف خانه 

به تیرهای بیرون زده از سقف به چشم یک وسیله دکوری نگاه کنید، وسیله ای برای تزیین سقف، به این ترتیب که زمینه اصلی سقف را به رنگ سفید در بیاورید و سپس تیرهای بیرون زده از سقف را با رنگ های جذاب که به خانه شما انرژی می بخشند رنگ کنید.

پوشاندن فضای بین تیرهای بیرن زده از سقف با پارچه 

فضای خالی بین تیرهای چوبی بیرون زده از سقف خانه را با پارچه هایی که با دکوراسیون داخلی خانه تان هماهنگ و ست است بپوشانید و لذت داشتن سقف های پارچه ای را تجربه کنید. 

این هم عکس دیگر از پوشاندن تیر ها با پارچه ها. البته فرق این عکس با عکس قبلی در این است که این ایده برای تیرهایی است که در فضای بیرونی خانه مورد استفاده قرار گرفته است. کلا سعی کنید ساختار شکن باشید تا بتوانید به نتیجه های بهتری برسید. 

پوشاندن تیرهای بیرون زده از سقف با ورق های فلزی حکاکی شده 

این صفحات فلزی از آن دسته مواد و مصالحی هستند که به شدنت این روز ها مورد استفبال قرار گرفته اند و کاربردشان هم برای فضاهای داخلی خانه است و هم برای فضاهای بیرونی خانه. اگر در فضای داخلی خانه و به عنوان سقف کاذب از آن ها استفاده می کنید، یادتان باشد که حتما پشت آن ها را نور پردازی کنید تا جلوه ای زیبا تر به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشند. 

پوشاندن تیرهای بیرون زده از سقف با گیاهان رونده و زیبا 

برای پوشاندن این تیرها روی گیاهان هم می توانید حساب کنید. تعدادی شاخه از گل های رونده و زیبا که خاصیت تصفیه کنندگی هوای خانه را ردارند را انتخاب کنید و آن ها را روی تیرهای چوبی قرار دهید و بعد از مدتی شاهد زیبایی خاص و منحصر به فردی که به دکوراسیون داخلی خانه تان می بخشد باشید. اگر در زمینه گیاهان تصفیه کننده هوا به کمک احتیاج دارید به مطلب گیاهان پیچکی، تصفیه کننده هوا و زینت بخش دکوراسیون منزل را بخوانید.  

مطالبی برای برطرف کردن مشکلات دکوراسیونی شما: ۷ ایده کاربردی برای زیباتر شدن حیاط آپارتمان مسکونی
۸ ایده ساده برای پوشاندن قاب های زشت پنجره ها
پوشاندن دید تراس، ۸ راه حل نجات دهنده!
۷ روش کور کردن دید همسایه به خانه

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه