Chidaneh.com placeholder image

چوب پرده و یراق آلات برای داشتن یک پرده تمام عیار!

به قلم: تحریریه چیدانه

اگر دغدغه این روزهای تان این است که  دکوراسیونی زیبا می خواهید، پرده ها را جدی بگیریدآن ها اجزایی هستند که می توانند به دکوراسیون داخلی خانه تان روح ببخشند و آن را خیلی پر جزییات تر و زیبا تر از گذشته نشان بدهند، در ضمن آن ها راهی برای تغییرات دکوراسیونی مقرون به صرفه هستند، البته اگر راه آن را بلد باشید. برای این کار لازم نیست که حتما کل پرده ها را عوض کنید، عوض کردن اکسسوری های پرده مانند میل پرده ها و یا یراق های آن هم می تواند همان تغییری را که می خواهید برای تان پدید بیاورد، فقط کافی است به پرده ها اطمینان کنید. با گالری شانل تا انتهای این مطلب همراه باشید، تا با تعدادی از این اکسسوری های خلاقانه آشنا شوید. 

سرویس خواب بالسا

انواع یراق پرده 

تزیینات جانبی پرده تأثیر مهمی در طراحی دارند و استفاده از آن ها می تواند یک پرده ساده را به یک پرده زیبا و دکوری بی نظیر تبدیل کند. یراق آلات پرده تزییناتی هستند که در مدل های مختلف و برای زیبایی بخشیدن بیشتر به دور پرده یا کناره های پرده دوخته می شوند، مثل انواع ریشه های منگوله دار و ساده، روبان ها و شرابه ها.

گالری شانل
پرده پارچه ای والان پذیرایی
گالری شانل

برای انتخاب اکسسوری مناسب پرده باید این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ یراق آلات باید با رنگ پرده ها هماهنگی کامل داشته باشند.

انواع یراق آلات مبلمان

یراق های تزئینی جز مراحل ظریف نوسازی یا تعمیر مبل ها هستند که برای دوخت آن ها با در نظر گرفتن رنگ پارچه و چوب و همچنین حجم کار، یراق مناسب با رنگ و اندازه مبل انتخاب می شود. مثل انوع نوار و سرمه که برای مبل ها در قسمت های حاشیه، تشک، کوسن و زیر پیشانی مبل بکار برده می شوند و ظرافت بیشتری را به مبلمان اضافه می کنند.

برای دیدن انواع مدل یراق پرده می توانید سری به پروفایل گالری شانل بزنید.

مطالب بیشتر:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه