Chidaneh.com placeholder image

میز تلویزیون سفید جدید، رنگ‌اش ساده باشه یا ترکیبی؟

به قلم: یاسمین ثریا

اخیرا میز تلویزیون سفید خیلی مد شده است. این سبک میز برای تلویزیون اگرچه خیلی نمای ساده‌ای دارد اما با ترکیب رنگ‌های جدیدش، کلی مدل می‌توان خلق کرد. انواع رنگ‌های میزتلویزیون سفید با طلایی، صدفی، طوسی، مشکی، قهوه ای همگی در این یکی دو ساله، ترند بازار دکوراسیون شده‎‌اند. در ادامه یک آلبوم پر از این ترکیب رنگ‌های جدید برای میز تلویزیون، برای‌تان آماده کرده‌ایم؛ پس تا پایان صفحه با ما باشید.

میز تلویزیون سفید ساده
میز تلویزیون سفید ساده

انواع میز تلویزیون سفید جدید

برای اتاق نشیمن مدرن تان کنسول های دیواری تهیه کنید که بدون پایه هستند و آن ها را در تاثیر گذار ترین دیوار نصب کنید و با خیال راحت LCD هایتان را مکان نمایی کنید. این کنسول ها باعث می شوند تا میز تلویزیون شما تبدیل به یک نقطه عطف در دکوراسیون اتاق نشیمن تان شود. کنار تلویزیون های تان هم می توانید کلی وسیله دکوری بگذارید تا حتی موقع خاموش بودن تلویزیون هم شبیه یک اثر هنری زیبا باشد. 

چوب و هنر
  • میز تلویزیون سفید ساده
  • میز تلویزیون سفید طلایی
  • میز تلویزیون سفید قهوه ای
  • میز تلویزیون سفید صدفی
  • میز تلویزیون سفید طوسی
  • میز تلویزیون سفید مشکی

مطلب پیشنهادی: آلبوم میز تلویزیون‌های پایه استیل را ببییند.

میز تلویزیون سفید طلایی
میز تلویزیون سفید صدفی
میز تلویزیون سفید صدفی
میز تلویزیون سفید صدفی

مطلب پارتیشن ها و جداکننده ها، نجات دهنده فضاهای پلان باز را خاطرتان هست؟ در آن مطلب به این موضوع اشاره کردیم که در خانه های پلان باز که عموما فاقد دیوارهای زیادی هستند، از پارتیشن ها و خود مبلمان ها برای جدا سازی فضاهای داخلی استفاده می شود. یکی از این پارتیشن ها می تواند تلویزیون شما باشد که به یک صفحه چوبی دوار متصل است، در ضمن زیر این پارتیشن هم می تواند تبدیل به کشوهایی برای طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایل شما شود. 

مطلب پیشنهادی: میز تلفن‌های جدید چه مدل‌هایی دارند؟

شما می تواندی فقط تعدادی شلف به عنوان میز تلویزیون و یا میز LCD تان سفارش دهید، یکی از این شلف ها می تواند ضخامت بیشتری به نسبت دیگر شلف ها داشته باشید و تقریبا در ارتفاع نزدیک به زمین قرار بگیرد، دیگر شلف ها هم می توانند نقش زیبا کننده های اطراف تلویزیون ها را بازی کنند. یادتان باشد که شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا است. 

شما می توانید برای LCD هایتان میز ها معمولی که در بازار موجود است خریداری کنید، اما در موقع خرید به این نکته توجه کنید که بهتر است این میزها شبیه میزهای دکوراتیو باشند تا در دکوراسیون داخلی خانه تان بیشتر به چشم بیایند. حتی شما می توانید از میزهای دیگری که اصلا هم ربطی به تلویزیون و LCD ندارند استفاده کنید، یادتان باشد هیچ حد و مرزی وجود ندارد.

شما می توانید برای فرو رفتگی دیوار اتاق نشیمن تان کنسولی سرتاسری سفارش دهید و از روی آن به عنوان میز تلویزیون و LCD استفاده کنید. یادتان باشد که این میزها می توانند به طبقه بندی و نظم دهی وسایل و لوازم تان هم کمک کنند، حالا دیگر انتخاب با خودتان است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: 7 پیشنهاد کاربردی برای فرو رفتگی های دیوار

میز تلویزیون سفید قهوه ای
میز تلویزیون سفید قهوه ای
میز تلویزیون سفید قهوه ای

برای فضاهای کوچک بهتر است از میز LCD های مینیمال استفاده کنید. معمولا استفاده بهینه در فضاهای کوچک مهم ترین عاملی است که باید در نظر گرفته شود پس بهتر است به جای میز های حجیم از میز هایی با ابعاد و اندازه کوچک و طراحی های مینیمال بهره ببرید تا اتاق نشیمن تان کاربردی تر باشد. پیشنهاد می کنم مطلب 10 راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک را بخوانید تا ایده های بیشتری ر به دست بیاورید. 

اگر به سبک کلاسیک و یا روستیک علاقه دارید، میزهای LCD چوبی بهترین گزینه برای شما هستند، البته سبک روستیک و کلاسیک اختلاف های زیادی دارند، اما یکی از شباهت های آن ها استفاده از چوب است. میزهای LCD چوبی که معمولا روی کشو ها و کمد های آن دارای حکاکی و تزیینات ظریف است برای دکوراسیون هایی به سبک کلاسیک بسیار مناسب هستند. 

نیازی به هزینه اضافی برای خرید میزهای تلویزیون و LCD نیست، شما خیلی راحت می توانید از همان مبلمان موجود در اتاق نشیمن تان به عنوان میز تلویزیون و یا LCD استفاده کنید، این کار موجب می شود تا بتوانید طراحی مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی منزل تان را تجربه کنید. 

سری به انباری خانه تان بزنید، مطمئنا می توانید میزهایی را پیدا کنید که برای روز مبادا کنارشان گذاشته اید، امروز دقیقا همان روز مبادا است، آن ها را بیرون بیاورید، اگر دلتان می خواهد رنگی به آن ها بزنید، اگر هم نمی خواهید که با همان ظاهر رنگ و رفته به اتاق نشیمن تان بیاوریدشان و به عنوان میز تلویزیون از آن ها استفاده کنید. 

مطلب پیشنهادی: برای جلوی میز تلویزیون چه کاناپه‌ای بخریم؟

در پایان 

برای خرید میز تلویزیون سفید جدید می‌توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید. این افراد متخصص تمامی مدل‌ها و رنگ‌های ترکیبی میز تلویزیون‌های سفیدی که در این آلبوم دیدید را می‌توانند برای‌تان طراحی کنند و بسازند. سری به پروفایل آنها بزنید؛ بعد از انتخاب متخصص مورد نظر، در سامانه ثبت سفارش، درخواست خود را مطرح کنید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه