Chidaneh.com placeholder image

مقرون به صرفه ترین بازارهای لوازم خانگی و مبلمان در تهران!

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: این روزها حسابی بازار خرید وسایل و لوازم داغ داغ است، خیابان ها و مراکز خرید شلوغ ترین روزهای شان را سپری می کنند، حال و هوای خاصی در شهر حاکم است. ما چیدانه ای ها هم سعی کردیم تا شما را تنها نگذاریم و تا جای ممکن به شما کمک کنیم تا خرید های بهتر و راحت تری را تجربه کنید، امروز می خواهیم به شما تعدادی از بازراهای تهران را که هر کدام بورس یک سری وسایل و لوازم خاص است را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم اگر می خواهید این وسیله ها را تهیه کنید به کجا سر بزنید تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید. پس تا انتهای مطلب با چیدانه همراه باشید.  

بازار عبدل اباد

سرویس خواب بالسا

عبدل آباد، بورس خرید پارچه و پرده

آدرس: بزرگراه نواب، بزرگراه جوانه، عبدل اباد، خیابان شکوفه، خیبان احسانی

شاید اسم محله عبدل آباد برای خرید پارچه کمتر به گوش تان خورده باشد، اما در خیابانی این محله می توانید پارچهه ای زیب و با کیفیت را با قیمتی پایی تر از مولوی پیدا کنید، عبدل اباد گزینه خوبی برای خرید ارزان و با کیفیت پارچه ی پرده ای و لباس است. شاید برای تان جالب باشد که بدانید در عبدل‌آباد فروش پارچه به صورت متری، تکه‌ای و کیلویی انجام می‌شود که باعث می شود خرده پارچه های تان مقرون به صرفه تر صورت بگیرد. حتی پارچه هایی که به طاقه رسیده اند، قیمتشان از نف هم کمتر می شود و اگر شانس با شما همراه باشید می توانید پارچه های با کیفیت را با قیمت های باور نکردنی تهیه کنید.

بازار دلاوران

مبلمان های تان را از دلاوران بخرید

آدرس: تهران ,خیابان دلاوران، حدفاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

به دنبال مبلمان ها مدرن و به روز می گردید؟ بازارها و مغازه های دلاوران بهترین گزینه برای شما هستند، هم کیفیت و هم تنوع مبلمان های موجود در این منطقه نمی گذارد تا شما دست خالی آن جا را ترک کنید. بازار مبل دلاوران یکی از دو بازار بزرگ مبل به حساب میاد که در حد فاصل میدان غدیر تا خیابان سراج قرار دارد. این بازار رقیب اصلی بازار مبل یافت آباد در زمینه تولید و عرضه انواع مبلمان خانگی به حساب می آید. علاوه بر فروش مبلمان، بازار مبل دلاوران فعالیت‌های دیگری از جمله فروش کاغذ دیواری، لمینت، پارکت و نصبشون رو هم دارد.

بازار شوش

شوش قلب بلورین پایتخت

آدرس: تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، بازار چینی فروش ها

خیابان شوش و راسته بلورفروش ها مهم ترین بورس لوازم خانگی پایتخت به حساب می آید که در آن می شود هر نوع ظروف کریستال و بلور با تنوع و قیمت های مختلف پیدا کرد. تنوع در این بازار آن قدر زیاد است که هر فردی با هر سلیقه ای و البته با هر قیمتی توانایی خرید از اینجا را دارد. علاوه بر بلور و کریستال در این بازار انواع اجناس پلاستیکی و خرده ریزهای جانبی و ظروف چینی و غیره با برندهای ایرانی و خارجی به فروش می رسند. پاساژها در این بازار به دو صورت مدرن و سنتی هستند که در بعضی از این پاساژ های قدیمی نه پله برقی وجود داره و نه حتی دکور قشنگی اما برعکس پاساژهای مدرن آن قدر جذاب هستند که خیلی ها ترجیح می دهند وقت شان را در این بازارها بگذرانند.. اگر قصد خرید از این بازار را دارید یادتان باشه که ارزون بودن و یا گرون بودن اجناس دلیل بر کیفیت بد و یا خوب نیست، بلکه در این بازار می توانید اجناس با کیفیتی رو با قیمتی خیلی مناسب تهیه کنید.

سه راه امین حضور

امین حضور، جایی برای خرید مطمئن لوازم آشپزخانه

آدرس: تقاطع خیابان امیرکبیر و ری

این راسته یکی از بزرگترین مراکز فروش لوازم درشت آشپزخانه در تهران است. دراین راسته آنقدر تنوع وجود دارد که به راحتی می تواند چندین ساعت شما را به خود مشغول کند. در بین فروشگاه‌های لوازم خانگی که در این راسته قرار دارند، فروشندگانی هم هستن که اجناس شان را بدون گارانتی هم می‌فروشند اما اگه قصد خرید دارید برای اطمینان بیشتر، بهتر است از نمایندگی‌ها خرید کنید. در ضمن به یاد داشته باشید فروشندگان امین حضور به خریدارانی که تخفیف می‌خواهند، اجناس رو کمی‌ بالاتر از قیمت واقعی‌شون قیمت گذاری می‌کنند تا بتوانند به شما تخفیف بدهند پس حتما تخفیف گرفتن را مد نظر داشته باشید.

لوستر فروشی های لاله زار

روشنایی خانه تان را در لاله زار جست و جو کنید

آدرس: خیابان امام خمینی، میدان امام خمینی، خیابان لاله زار

اگه دنبال لوستر با تنوع بالا و قیمت مناسب هستید، در لاله زار انواع و اقسام لوازم برقی و روشنایی رو می توانید پیدا کنید. اگرچه برای خرید لوستر و آباژور انتخاب های مختلفی در تهران وجود دارد اما در این میان لاله زار مناسب ترین گزینه است. لاله زار مرکز فروش لوازم الکترونیکی و برقی، سیم، کابل تلفن، لوستر، دوربین مداربسته، آیفون تصویری، درب اتوماتیک، درب ضد سرقت و خیلی چیزهای دیگر است. این خیابان از جنوب به میدان امام خمینی (توپخانه) و از شمال به خیابان انقلاب متصل است.

شهر فرش

شهری برای خرید فرش

آدرس: کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص، پلاک ۴۸۵

حتما اسم این فروشگاه بزرگ به گوشتان خورده است و یا تبلیغاتش را در تلویزیون زیاد دیده اید، شهر فرش وابسته به شرکت فرش داتیس ایرانیان، بزرگترین توزیع کننده انواع فرش های ماشینی کلاسیک و فانتزی در کشور است. یکی از ویژگی های ممتاز این فروشگاه حضور انواع برندهای معتبر و مطرح کشور در زمینه تولید فرش ماشینی و همین طور داشتن کامل ترین مجموعه انواع فرش های فانتزی وارداتی از کشورهایی مثل ترکیه، هند، بلژیک است که باعث می شود فقط با یه بار مراجعه به این فروشگاه به راحتی طرح، نقش، رنگ و سایز مورد نظرتان را پیدا و خریداری کنید.

خیابان شیراز

خیابان شیراز، بورس چینی آلات بهداشتی

همه می دانند که اگر بخواهند برای فضاهایی مانند حمام و سرویس های بهداشتی شان تجهیزات تهیه کنند باید به این خیابان مراجعه کنند. در این خیابان می توانید هر آنچه را که از چینی های بهداشتی لازم دارید را پیدا کنید. بیشتر برندها و نمایندگی های تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام در این خیابان حضور دارند.

دیگر مطالب راهنمای خرید را در اینجا بخوانید: لوستر و آباژورهای شیک و متفاوت در دکوراسیون داخلی
شورومی مدرن برای طرفداران سبک کلاسیک!
روتختی و کالای خواب رویایی برای نیمی از زندگی تان!
دکوراسیون منزل شیک با مبلمان دست دوم!
۷ صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند

گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه