Chidaneh.com placeholder image

دکوری های کنفی خلاقانه برای تزیین دکوراسیون داخلی

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: استفاده از وسایل ارزان قیمت در دکوراسیون، امروزه برای بسیاری از افراد اهمیت بیشتری نسبت به وسایل لوکس و گران بها دارد. با استفاده از برخی وسایل دور ریز یا غیر قابل استفاده، هم می توان به تغییر دکوراسیون منزل کمک کرد و هم به محیط زیست آسیب کمتری وارد ساخت، برخی از کنف ها و طناب ها که شاید ظاهر بی استفاده ای داشته باشند، کاربردهای فراوانی دارند که از آنها در تغییر دکوراسیون منزل می توان استفاده کرد، با چیدانه همراه باشید تا باهم با برخی از این ایده های مقرون به صرفه آشنا شویم .

قالیشویی ادیب

برخی از فضاهای منزل وجود دارد که نمی توان آنها را با پاراوان یا دیوارهای کاذب از هم جدا کرد. در اینجا می توان ازطناب های کنفی به عنوان جدا کننده دو فضا ازیکدیگر کمک گرفت، و دو فضای خود را به خوبی از هم جدا کنید اما توجه داشته باشید که طول هر طناب باید کمی بیشتر از فاصله سقف تا کف اتاق باشد.

برای ایجاد دکوری های بامزه و شاد می توانید گلدان های زیبا از باقی مانده کلاف های بافتنی که نازک تر از طناب ها هستند و بطری های نوشیدنی بازیافتی استفاده کنید و با کمک مقداری چسب، کامواها با رنگ های متفاوت را در ردیف های منظم روی این بطری ها بچسبانید و از زیبایی آن لذت ببرید.

آسان ترین راه استفاده از طناب های کنفی در دکوراسیون این است که داخل گلدان ها و ظروف شیشه ای خالی را با این طناب ها پر کنید. برای ایجاد جذابیت می توانید با توجه اندازه ظرف مورد نظر از طناب های کنفی با ضخامت های مختلف استفاده کنید و این ظرف ها را دکوراسیون خود به کار ببرید.

برای تزئین با استفاده از طناب یاکنف، همچنین می توانید سطح بعضی از وسایل مثل جای وسایل آشپزخانه را با طناب یا کنف بپوشانید. برای این منظور با استفاده از چسب و با کمک برخی بافت های زیبا می توانید چهره ی متفاوتی به آن ها بدهید.

با کمک کنف ها به سادگی می توانید چهره ی آینه ی خود را متمایز کنید، برای این منظور تنها کافی است طرحی را برای قاب خود در نظر بگیرید و با کنف ها دور آن را بپوشانید حتی می توانید خلاقیت خود را دو چندان کنید و طرح دلخواهی را روی دیوار با کنف ها پیاده کنید و آینه را مقابل آن نصب کنید.

برای دگرگون کردن چهره آباژور های قدیمی، کنف ها بهترین گزینه هستند به سادگی از دور پایه و یا کلاهک آباژور هایتان را با کنف و کامواهای رنگی بپوشانید و ظاهر متفاوتی را به آن بدهید، و یک آباژور تازه خودتان بسازید و از داشتنش لذت ببرید.

دکوری های ساده را می توانید به سادگی با کنف ها بسازید، توپ هایی با سایزهای مختلف تهیه کنید و به روش های گفته شده دور آن ها را با کنف ها و کامواهای رنگی بپوشانید، برای این منظور می توانید از خلاقیت بچه ها کمک بگیرید و دکوری های منحصر به فردی داشته باشید.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

ایده های جذاب برای شما که خودتان بسازید:
دست سازهای طلایی کم هزینه برای دکوراسیون لوکس!
با فنجان های قدیمی دکوری های مقرون به صرفه بسازید!
با فنجان های قدیمی دکوری های مقرون به صرفه بسازید!
خودتان بسازید: جا انگشتری زیبا برای نگهداری حلقه های شما
با لباس های کهنه یک کوسن زیبا و ارزان درست کنید!
با کدو تنبل یک گلدان دکوری برای کاکتوس ها بسازید!

 گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه