Chidaneh.com placeholder image

4 صفحه اینستاگرام برای خرید ظروف سفره هفت سین

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: این روزها شاید خانه تکانی آنقدر به شما مجال و وقت این را ندهد که برای خرید ظرف های سفره هفت سین به بازارها بروید و چرخی بزنید و آن چه را که واقعا دوست دارید تهیه کنید، اما ما به شما راهی را نشان می دهیم که بتوانید در وقت های استراحت میان روزی تان آن چه را که دوست دارید در کمترین زمان و با آسان ترین راه تهیه کنید. امروز در ادامه مطالب عیدانه چیدانه صفحات اینستاگرامی که وسایل و ظرف و ظروف های مرتبط با هفت سین را می فروشند معرفی می کنیم، تا بتوانید تنها با یک سفارش ساده کلی در وقت و هزینه هایتان صرفه جویی کنید. پس با چیدانه همراه باشید. 

تخم مرغ های سفالی برای سفره هفت سین

سرویس خواب بالسا

صفحه اینستاگرام miranaam_ceramic

وقتی صفحه اینستاگرام مریم میرزایی را باز می کنی با انبوهی از سفالینه های زیبا روبرو می شوی، سفالینه هایی که با هر حال و هوایی جور در می آیند. در ای صفحه شما می توانید تخم مرغ های سفالی رنگی، سیب های سفالی گل سرخی و حتی انارهای زیبایی که حتما به درد تزیین سفره هفت سین تان می خورد را پیدا کنید. 

ظرف های سفالی با لعاب آبی لاجوردی  برای سفره هفت سین

اما اگر کمی با حوصله تر به جست و جو در این صفحه بپردازید، متوجه خواهید شد که حتی می توانید ظرف های سفره هفت سین تان را هم از میان ست های خوش رنگ و لعاب این صفحه پیدا کنید. ست هایی که آن قدر تنوع رنگی شان بالا است که شما را در انتخاب کاملا گیج می کند. پیشنهاد می کنم خودتان سری به این صفحه بزنید و ظرف های و وسایل سفره هفت سین آن را از نظر بگذرانید. 

ست های سفره هفت سین پلاک 3

صفحه اینستاگرام pelakese

مطمئن هستم خیلی از شما با صفحه اینستاگرام پلاک سه آشنا هستید، در این صفحه هم می توانید ست های زیبای متنوعی را پیدا کنید که حسابی جلوه سفره هفت سین تان را ایرانی کند، نمونه اش همین ظرف های سفالی عکس بالا، تفاوت این ست ها در این است که در کنار ظرف هایی که برای گذاشتن وسیله های سفره هفت سین مثل سمنو و سیر و سیب، آینه ها و شمعدان های زیبا هم به فروش می رسد تا سفره شما چیزی کم نداشته باشد. 

ست های سفالی  هفت سین پلاک 3 در اینستاگرام

تنوع رنگ ها و مدل های این ست ها باعث می شود تا هر کسی با هر سلیقه ای بتواند آن ها را تهیه کند، از ظرف های سفالی لعابدار سبز و آبی گرفته تا ست هایی با تزیینات گل سرخی و یا حتی ظرف هایی به شکل سیب و انار. شما حتی می توانید آینه و شمعدان های را نیز به صورت جداگانه تهیه کنید اما در مورد ست ها زیاد مطمئن نیستم، به نظرم اگر خودتان سری به این صفحه بزنید و سوال کنید بهتر به جواب خواهید رسید. 

صفحه اینستاگرام azadehnozad

آزاده نوزاد دختر هنرمندی است که هنرش را زندگی می کند، عشق و علاقه اش به کار را در تک تک سفالینه هایی که می سازد می توان دید. او حالا برای عید هم دست به کار شده است و ظرف هایی را با شکل های فانتزی، مثل ظرف های ماهی شکل عکس بالا ساخته و آن ها را برای فروش گذاشته است. 

سفالینه های آزاده نوزاد

اگر دوست دارید تا سفره هفت سین تان علاوه بر همه آن زیبایی های ذاتی خودش دارای رنگ های بسیار باشد باید به سراغ ظرف های حوض فیروزه بروید، هر کدام از این ظرف های رنگی مخصوص به خودشان را دارند، حتی اگر ست هم باشند باز هم با رنگ از یکدیگر متمایز شده اند و باعث می شوند تا سفره هفت سین شما غرق در رنگ ها شود. 

ست ظرف های لعابدار آبی لاجرودی برای سفره هفت سین

صفحه اینستاگرام aazaadehh

آزاده درخشان هم بانوی هنرمند دیگری است که قصد داریم کارهای او را به شما معرفی کنیم. ست های ظرف های سفره هفت سین او هم سفالی است و رنگ هایی دارد که حسابی برای ما نوستالژیک و خاطره انگیز است، آبی لاجوردی، سبز، زرد و… خلاصه این که در ظرف های او جشنواره ای از رنگ های زیبایی که در هنر های مختلف ایرانی از آن ها استفاده می شد بر پا است. 

اما تفاوتی که این ظرف ها با دیگر ظرف های معرفی شده دارد این است که این ظرف ها به نوعی ترکیبی از کاسه ها و بشقاب ها هستند، یعنی هم لبه دارند و هم کمی گود هستند، در کل شکل بامزه و زیبایی دارند که اگر ببینیدشان حتما خوش تان می آید، نکته دیگر هم پرنده های نشسته بر لب ظرف های هستند که به نوعی روح این ظرف ها محسوب می شوند. دیگر میل خودتان است که ازمیان ظرف های معرفی شده کدام یک را برای سفره هفت سین امسال تان انتخاب می کنید. 

شما هم می توانید عکس های ظرف های سفره هفت سین تان را با چیدانه و در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با همه دوستداران به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از شما برای انتخاب ظرف های سفره هفت سین ایده بگیرند. 

مطالب پیشنهادی: ۶ صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند(۳)
گیفت نوزاد و ۷ صفحه اینستاگرام هیجان انگیز برای خرید آن!
۵ صفحه اینستاگرام برای خرید لوازم شیک دکوراسیون منزل!
۱۰ صفحه اینستاگرام برای خرید گیفت عروسی زیبا
۷ صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه