Chidaneh.com placeholder image

چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب تر کنیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

دیوار: یکی از تغییرات کوچک و مقرون به صرفه که باعث تغییر و تحول بزرگ در فضای داخلی شما می شود، تغییر دیوار پشت تلویزیون می باشد. این تغییر به معنای تغییر در رنگ، کاغذ دیواری، بافت، مصالح و یا حتی دکوری های دیوارها می باشد، بنابراین اگر یک تغییر سریع اما در عین حال معجزه آسا می خواهید پیشنهادهای چیدانه برای تغییر دیوار پشت تلویزیون را از دست ندهید با ما همراه باشید.

chidaneh ad banner

گاهی برای یک تغییر اساسی می توانید از ساده ترین عناصر کمک بگیرید به طور مثال تغییر بافت بخشی از دیوار، سنگ های دکوراتیو یکی از کاربردی ترین موارد برای این منظور می باشند، اما توجه داشته باشید که تم رنگی آن ها با سایر دیوارهای شما هماهنگ باشد.

از فضای این دیوار ها به خوبی برای نمایش دکوری های خود می توانید استفاده نمایید اما توجه داشته باشید که تلویزیون برای ما در اولویت است پس باید مقدم تر از دکوری های شما باشند با ایجاد کمی اختلاف سطح می توانید به خوبی تلویزیون را نقطه ی کانونی قرار دهید.

برخی اوقات با تزئین و نصب تابلو هایی می توانید تغییر قابل توجهی در فضای پشت تلویزیون و در نتیجه فضای نشیمن خود ایجاد نمایید اما باید حتما توجه داشته باشید که این عناصر تزئینی زیاد شلوغ و پر زرق و برق نباشند چرا که فضای پشت تلویزیون شما را گرفته خواهد کرد.

استفاده از کاغذ دیواری ها یکی از گزینه های بسیار مطلوب در این زمینه می باشد، اما انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای این منظور چالشی بزرگ است. توجه نمایید که کاغذ دیواری شما حتما ساده باشد طرح های شلوغ مانند تصویر چشم را اذیت می کنند و همچنین این طرح ها تمرکز را از شما خواهد گرفت. مطلب ۹ راز انتخاب بهترین کاغذ دیواری! به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

ترکیب دیوار پشت تلویزیون و عناصر دکوری را ماهرانه انجام دهید و در استفاده از این عناصر از افراط اجتناب نمایید، سعی کنید هر چه سادتر فضای نشیمن خصوصی خود را تزئین نمایید، استفاده از یک یا دو دکوری برای این منظور بسیار مطلوب است.

یک قالب و قاب برای تلویزیون خود در نظر بگیرید با این روش نظم بهتری در فضای شما ایجاد خواهد شد حتی می توانید فضایی را در این بخش برای دکوری های خود در نظر بگیرید .

یک رنگ خاص به خوبی می تواند هم فضای شما را متماییز کند و هم نقطه ی کانونی و مرکزیت را برای فضای نشیمن شما ایجاد نماید اما توجه داشته باشید که این رنگ حتما باید با سایر عناصر داخلی شما هارمونی داشته باشد.

در این روزهای آخر سال برای انجام تغییرات کوچک و بزرگ در دکوراسیون منزل و محل کارتان چشم از چیدانه برندارید!

مطالب بیشتر:
ترفند های دکوراسیون برای دیوار پشت تلویزیون
۱۰ دیوار کاذب برای قراردادن تلویزیون در دکوراسیون داخلی
میز تلویزیون شیک و مدرن در دکوراسیون نشیمن
بهترین جا برای تلویزیون LCD در دکوراسیون منزل
تلویزیون LCD: ابعاد، مکان و فاصله مناسب در دکوراسیون منزل
میز تلویزیون LCD، چه رنگی، چه جنسی و چه مدلی بهتر است؟

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه