Chidaneh.com placeholder image

کوسن های منحصر به فرد با پارچه و لباس های قدیمی

به قلم: تحریریه چیدانه

پرده و لوازم پارچه ای: کم کم به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و تب تکاپوی های آخر سال داغ تر می شود، حتما اکثر شما خانه تکانی های خود را به پایان رسانده اید، و تنها ریزه کاری های آخر سال برایتان باقی مانده است. نگاهی به کمد لباس خود بیاندازید اگر هنوز آن را زیر رو نکرده اید دست به کار شوید و لباس های کهنه و بی استفاده ی خود را بیرون بیاورید، از آن ها استفاده ی دوباره کنید، کوسن ها یکی از گزینه هایی بی نظیری است که می توانید با استفاده از لباس های کهنه آن ها را بسازید، با چیدانه همراه باشید تا با هم بررسی ایده های آن بپردازیم.

چوب و هنر

کوسن های دوست داشتنی با لباس های پشمی

لباس های پشمی می توانند یک کوسن دوست داشتنی برای شما باشند، از لباس های پشمی که پارگی دارند و دیگر قابل استفاده نیستند برای این منظور استفاده کنید و یک کوسن دوست داشتنی برای مبلمان خود بسازید.

شلوار جین های قدیمی را دور نیاندازید.

شلوار جین های قدیمی را دور نیاندازید.

از تمام بخش های شلوارهای جین می توانید استفاده کنید، برای این منظور روش های مختلفی وجود دارد، یک ایده ی بامزه این است که جیب های شلوارهای مختلف را به هم بدوزید و از مجموع آن ها روکشی برای کوسن های خود بسازید، برای این منظور خلاقیت خود را فراموش نکنید.

لباس های کوچولوها را فراموش نکنید

لباس های کوچولوها را فراموش نکنید!

از مجموع لباس های کوچولو های دوست داشتنی خود کوسن های بامزه ومنحصر به فرد بسازید و برای تزئین اتاق خواب خودشان از آن ها استفاده کنید با این کار زیبایی خاصی را به اتاق کودک خود ببخشید.

کوسن های رنگارنگ با کراوات ها بسازید.

کراوات ها یکی از مواردی که استفاده از آن ها به دلیل طرح ها و رنگ های خاصشان در همه جا جذاب است. مجموعه ای از آن ها که ترکیب رنگی جذابی با هم دارند را کنار هم قرار دهید و ازآن ها روکشی متفاوت برای کوسن های خود بسازید.

استفاده دوباره از لباس های مردانه

استفاده دوباره از لباس های مردانه

لباس های مردانه یکی از پر کاربردترین عناصر موجود در خانه ها است. از آن ها کوسن های متفاوت بسازید و برای تزئین تخت خواب و یا مبلمان نشیمن خود از آن ها استفاده نمایید.

کوسن های پشمالو با پتوهای مسافرتی قدیمی

کوسن های پشمالو با پتوهای مسافرتی قدیمی

از پتوهای مسافرتی قدیمی هم می توانید برای ساخت کوسن ها استفاده کنید، این پتوها به دلیل بافت و جنس خاصشان برای ساخت کوسن ها و پوف ها بسیار محبوب خواهند بود، برای تزئین آن ها خلاقیت خود را فراموش نکنید حتی می توانید از پارچه های نمدی برای تزئین آن ها استفاده کنید و تحسین همه را برانگیزید.

کوسن های خود را با دکمه های لباس تزیین کنید

کوسن های خود را با دکمه های لباس تزیین کنید !

 گاهی خود لباس شما پارچه ی مناسبی برای تبدیل به کوسن شدن ندارد، دکمه های آن را جدا کنید و از آن ها برای تزئین کوسن های آماده ی خود استفاده نمایید و چهره ی متفاوتی به آن ها ببخشید.

کوسن های کلاژی بسازید.

از پارچه های متعدد برای ساخت کلاژ روی کوسن ها استفاده نمایید، این ایده ی بسار با مزه برای اتاق کودک شماست، از او بخواهید در این کار به شما کمک کند و از ایده ها و خلاقیت های او برای این کار استفاده نمایید، حتی می توانید یکی از نقاشی های محبوب او را تبدیل به کلاژ کنید.

از چهل تکه ها ایده بگیرید

از چهل تکه ها ایده بگیرید!

پارچه های چهل تکه را به سادگی با استفاده از تکه پارچه های متفاوت بدوزید و از آن ها برای روکش کردن کوسن های خود استفاده کنید، با این ایده یک کوسن مقرون به صرفه و شاد و خوش رنگ خواهید داشت.

کوسن های بی نظیر با ترکیب پارچه و تورها!

کوسن های بی نظیر با ترکیب پارچه و تورها!

از ترکیب پارچه ها و تور پرده ها می توانید یک کوسن فوق العاده بسازید، ترکیب پارچه ی دامن های قدیمی و پرده های طوری می تواند یک کوسن خاص را برای شما بسازد. در این ترکیب ها حتما به هماهنگی رنگ ها دقت کنید و استفاده از خلاقیت را فراموش نکنید.

مشاهده کردید که چه آسان می شود با لوازم کوچک و دست ساز خودمان، خانه ای گرم و صمیمی و زیبا داشته باشیم.چیدانه برای کسانی هم که وقتی برای درست کردن این کوسن ها ندارند، پیشنهادهای هیجان انگیزی دارد. فقط کافی است سری به ویترین کالاها بزنید و کوسن های متنوع و رنگارنگ را در آنجا ببینید و انتخاب کنید.

ایده هایی برای کوسن که می توانید خودتان بسازید:
با لباس های کهنه یک کوسن زیبا و ارزان درست کنید!
انواع کوسن ها، دنیایی از طرح و نقش در دکوراسیون داخلی
ویدئو: دوخت کوسن های زیبای گل رز
سه شیوه ساده برای ساخت کوسن های منحصر به فرد
به سادگی کوسن های زیبا بدوزید
کوسن های ساده و زیبا بدون نیاز به دوخت و دوز
کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه