با سینی دکوراتیو به دکوراسیون منزل نظم دهید!

با سینی دکوراتیو به دکوراسیون منزل نظم دهید!

به قلم: نجمه مهران پور

بسیاری از وسایلی که از دیرباز آن ها را به عنوان وسیله ای کاربردی می شناختیم، در دکوراسیون متفاوت و خلاق امروزی به یک اکسسوری تزیینی تبدیل شده‌اند. سینی های دکوراتیو هم از همین دسته‌اند. البته این تغییر و تفاوت، ماهیت کاربردی آن ها را به طور کامل از بین نمی‌برد. یک سینی دکوراتیو درکنار خلق زیبایی در دکوراسیون منزل شما، می‌تواند به آن نظم بدهد و اکسسوری کوچک تر را کنار هم جمع آوری کند.

سینی دکوری سنتی ایرانی

قالیشویی ادیب

سینی‌های دکوری

سینی دکوری رومیزی، مدل‌های پر طرفدار

انواع سینی دکوری مورد علاقه ی شما با توجه به سبک دکوراسیون تان می ‌تواند از متریال های مختلفی ساخته شده باشد. اما در میان انواع سینی های دکوراتیو، سینی طلایی و سینی دکوراتیو آینه‌ای محبوب ترند. سینی های چوبی و سینی های مسی هم طرفداران خاص خود را دارند.

سینی‌ دکوراتیو طلایی

سینی دکوری طلایی

طلایی رنگی است که دکوراسیون شما را لوکس و گران‌قیمت نشان می‌دهد؛ خواهد در مبلمان سلطنتی باشد، خواه در یک سینی دکوراتیو. سینی طلایی معمولاً در اتاق پذیرایی بیش تر کاربرد دارد، چرا که با فضای رسمی پذیرایی هماهنگی بیش تری دارد. سینی دکوری طلایی تان را می توانید روی میز جلو مبلی قرار دهید یا در کنار مبل ها روی میزهای کنار مبلی (میز عسلی ها) قرار دهید. همچنین می توانید از آن روی میز کنسول و مقابل آینه استفاده کنید تا زیبایی آن دو برابر شود.

مطلب پیشنهادی: سینی پذیرایی، 40 پیشنهاد جذاب از چیدانه!

سینی‌ دکوراتیو آینه‌ای

سینی دکوراتیو آینه‌ای

این سینی ها هم مانند سینی های دکوری طلایی، در دسته ی اکسسوری لاکچری منزل قرار می گیرند و روز به روز بر طرفدارانشان اضافه می شود. در این نوع سینی ها، سطح کف کاملاً از آیینه ساخته می‌شود و با انعکاس اکسسوری کوچکتری که در آن قرار می‌گیرد نظیر شمع، گلدان کوچک و … و همچنین انعکاس لوستر و هالوژن های سقف، می تواند زیبایی دکوراسیون شما را در نگاه مهمان ها به طرز شگفت‌آوری انعکاس دهد.

دسته‌های سینی دکوری آینه ای از انواع فلزات مات و براق و معمولاً به صورت خطی و توخالی ساخته می‌شود، تا انعکاس حاصل از محیط اطراف در کف سینی، از اضلاع کناری آن به خوبی نمایان باشد.

مطلب پیشنهادی: ظروف دکوری جدید، 9 اکسسوری پرطرفدار

سینی‌ دکوراتیو مسی

سینی مسی

در سینی های مسی بهتر است از اشیائ کلاسیک و تم سنتی استفاده کنید. همچنین می توانید ظروف مسی دکوری را در ترکیب با دکوری های برنجی در آن بیارایید. اما در هر صورت باید ماهیت سنتی و قدیمی آن را حفظ کنید.

سینی‌ دکوراتیو چوبی

سینی‌ دکوری چوبی

سینی دکوراتیو چوبی

سینی های دکوراتیو چوبی را می توانید با خیال راحت برای دکوراسیون نشیمن و فضاهای خودمانی تر نظیر TV roomو ناهارخوری در نظر بگیرید؛ چرا که چوب بافتی گرم و طبیعی دارد و ناخودآگاه حس صمیمیت و گرما را منتقل می‌کند. متریال مصرفی در ساخت سینی های دکوراتیو چوبی از چوب های مرغوب درختانی نظیر گردو، آبنوس، راش و بامبو تهیه می شود که در برابر رطوبت و ضربه مقاوم و در عین حال سبک و فرم پذیر هستند.

سینی‌ دکوراتیو چوبی

سینی‌ دکوراتیو چوبی از کجا بخرم؟

سینی چوبی از کجا بخرم؟

از آنجا که سینی های چوبی به خصوص بامبو، در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، مراکز عرضه ی این محصولات هم رو به گسترش است. سینی های دکوراتیو چوبی را می توانید تقریباً در تمام فروشگاه های دکوری چوبی منزل پیدا کنید. همچنین می توانید در ویترین کالاهای چیدانه به مدل‌های متنوع این سینی ها دسترسی داشته باشید.

ساخت سینی دکوری

ساخت سینی دکوراتیو

برای داشتن یک سینی دکوری مجبور نیستید هزینه های گزافی بپردازید؛ بلکه با استفاده از آن چه در خانه یا انباری تان دارید و صرف کمی هزینه می توانید نمونه های دست‌ساز زیبایی تهیه کنید.

در ادامه مطلب، عکس‌های بیشتری از انواع سینی دکوراتیو را ملاحظه می‌کنید:

سینی‌ چوبی دکوری

سینی دکوراتیو

سینی دکوراتیو خانه

سینی دکوراتیو منزل

سینی‌های دکوراتیو

لوازم دکوراتیو منزل

سینی دکوراتیو دکوراسیون منزل

سینی دکوراتیو دکوراسیون

سینی دکوراتیو دکوراسیون خانه

سینی دکوراتیو چوبی

سینی دکوراتیو چوبی طرحدار

سینی دکوری منزل

سینی دکوری قجری

سینی دکوری سنتی

سینی دکوری زیبا

سینی دکوراتیو زیبای منزل

سینی دکوری طرح انار

سینی دکوری مسی سنتی

در انتها

این مطلب چیدانه، به نمونه‌هایی از مدل‌های پرطرفدار سینی رومیزی دکوراتیو مانند، سینی طلایی دکوری، سینی مسی دکوراتیو، سینی دکوراتیو چوبی و سینی آینه‌ای دکوری اشاره دارد.

برای مشاهده انواع سینی دکوراتیو می‌توانید به کسب و کارهای دکوری چیدانه، هم سری بزنید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه