Chidaneh.com placeholder image

10 ایده ساده برای ساخت جای موبایل و تبلت!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: با ظهور تکنولوژی و پیدایش گوشی های هوشمند در عصر امروز زندگی ما نیز کم و بیش با این ابزار کارآمد عجین شده است و بیشتر وقت خود را با آن ها می گذاریم. همیشه محل و نحوه ی نگهداری گوشی ها و تبلت ها برای استفاده ساده تر از آن ها یکی از دغدغه های مصرف کننده ها بوده است به همین منظور امروز در چیدانه ایده های مقرون به صرفه و ساده ای را برای حل این مشکل با شما در میالن می گذاریم با ما همراه باشید.

قالیشویی ادیب

یک جعبه ی کوچک و ساده به خوبی می تواند برای جای تبلت و گوشی های شما مورد استفاده قرار گیرد. می توانید از جعبه کفش های کوچک برای این منظور استفاده کنید، برای این کار کافی است با کاغذهای کادو یا مقواهای رنگی روی سطح جعبه را بپوشانید و یه سادگی از آن استفاده کنید.

کوسن ها و پوف های کوچک هم گزینه ی خوبی برای نگهداری گوشی ها و تبلت ها هستند، اگر در هنر خیاطی مهارت دارید کافی است یکی از آن ها خودتان بسازید.

کوسن های آماده را هم کمی توانید به سادگی با چند تکه پارچه تبدیل به یک جای گوشی یا تبلت کنید و از آن در اتاق خواب خود یا اتاق کودک دلبندتان استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

استندهای چوبی یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری گوشی ها و تبلت های متفاوت می باشد کافی است کمی در نجاری مهارت داشته باشید و یکی از آن ها را خودتان بسازید، از قاب های چوبی قدیمی هم می توانید برای این منظور استفاده کنید فقط کافی است کمی خلاقیت خود را به کار بگیرید و یک جای گوشی و تبلت منحصر به فرد خودتان بسازید.

اگر از نجاری و خیاطی سر رشته ای ندارید نگران نباشید با کمی خلاقیت در کوتاه ترین زمان ممکن یک استند منحصر به فرد بسازید برای این منظور نیاز به مداد های هم اندازه و چند کش کوچک دارید! همانند تصویر با مداد ها و کش ها پایه ای بسازید و تبلت و گوشی خود را با آن به سادگی نگه دارید.

لوله های فلزی را فراموش نکنید، به خوبی می توانید با آن ها یک استند بسازید کافی است آن ها را به هم متصل کنید و رنگ بزنید و استند بامزه برای گوشی و تبلت خود بسازید.

سطل های کوچک فلزی هم می تواند یک ایده ی خلاقانه برای نگهداری گوشی و تبلت شما باشد، کافی است به کمک تکه های مقوا آن ها را بخش بندی کنید و از قسمت های مختلف آن برای نگه داری تبلت و گوشی، شارژ و… استفاده کنید. با این ایده همیشه آن ها را دم دست خود خواهید داشت.

استندهای پارچه ای بهترین ایده برای نگهداری گوشی و تبلت های شما می توانید آن ها را به کمک مقوا و پارچه خودتان بسازید و یا نمونه ی آماده ی آن را از بازار تهیه کنید.

با کمی ابتکار عمل می توانید از هر چیز یک استند خلاقانه و زیبا برای گوشی و تبلت خود بسازید کافی است کمی وقت بگذارید و از خلاقیت خود استفاده کنید، یک قطعه چوب هم می تواند برای شما یک استند کاربردی تبلت یا گوشی باشد.

به اطراف خود با دقت بیشتری نگاه کنید گاهی ابزارهایی را می بینید که به راحتی می توانید از آن ها در جاهای متفاوت هم استفاده کنید. استندهای کوچک که غالبا برای نگهداری دستمال سفره ها و زیر لیوانی ها مورد استفاده قرار می گیرند هم می تواند گزینه ی مناسبی برای تبدیل شدن به استند تبلت و گوشی و شما باشد، پس به اطراف خود بیشتر دقت کند.

شما از چه وسیله ای برای نگهداری تبلت و تلفن همراه خود استفاده می کنید؟! ایده های منحصر به فرد خودتان را با ما در بخش مشاوره و دکوراسیون چیدانه مطرح کنید.

مطالب پیشنهادی: تزیین دستمال سفره برای میز غذای شیک و بهاری!
برای فضای بیرونی خانه تان یک نیمکت زیبا بسازید
با سینی های دکوراتیو به دکوراسیون منزل نظم دهید!
کوسن های منحصر به فرد با پارچه و لباس های قدیمی
دکوراسیون نو با وسایل کهنه؛ زنگ تفریح آخر هفته!
نظم دهنده کابینت آشپزخانه را به همین آسانی بسازید!
چگونه یک تراریوم بسازیم؟

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 08 فروردین 1395
خیلی مطلب جالبی بود واقعا
ایمان ۱ در تاریخ 29 آبان 1396
پارچه‌ای، لوله‌ای، بالش؛ این سه تا برایم جالب‌تر بود. سپاس

ثبت دیدگاه