Chidaneh.com placeholder image

مبل چرم اداری، فضایی لوکس و فاخر داشته باشید

به قلم: تحریریه چیدانه

راحتی مشتری رکن اصلی هر کسب و کاری‌ست. مبلمان اداری نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورها در جلب نظر مشتریان محسوب می‌شود. پس با توجه به اهمیت آن‌ها باید در جهتی گام برداشت که زیبایی‌شناسی محیط با احساس راحتی مشتریان تلفیق شود. استفاده از روکش چرمی می‌تواند ترکیبی برازنده را به محیط کار شما هدیه دهد. می‌دانیم که این چنین محیط‌هایی بنا به رفت و آمد زیاد افراد از استهلاک بالایی برخوردارند پس باید مدل و رنگ مبلمان را به گونه‌ای انتخاب کنیم که تمیزی مبلمان به راحتی خدشه دار نشود. در ادامه، همراه با مجموعه مبل اداری گراهون این مبحث بیشتر آشنا خواهید شد.

سرویس خواب بالسا

مبل چرم برای فضای اداری

یکی از بهترین انتخاب‌‎ها برای فضاهای اداری و همچنین میز ریاست یا میز کنفرانس، طرح‌های کلاسیک هستند. این میزها نیازمند صندلی‌هایی مخصوصی است که با تزیینات فاخر و کلاسیک همخوانی داشته باشند. مبلمان اداری با رویه چرم، یکی از بهترین گزینه‌ها برای این مدل فضاهای اداری هستند. یک مبل اداری خوب مبلی نیست که لزوما نرم باشد، بلکه مبلمان اداری باید سفت‌تر از مبلمانی باشد که در خانه استفاده می‌شود. تاثیر مبلمان چرم کلاسیک در فضاهای اداری به حدی بالا است که بر روی هویت شرکت، پیش تفکر مراجعین و در نهایت کارکرد کارکنان نیز تاثیرگذار است.

مطالب مرتبط: مبلمان کلاسیک دفتر کار؛ به محیط کار خود شخصیت بدهید!

مبلمان اداری گراهون
میز و صندلی اداری چوبی به سبک کلاسیک
مبلمان اداری گراهون

مبلمان چرم اداری به رنگ سبز ئر فضای چوبی کلاسیک

ویژگی‌های انتخاب مبل چرم اداری

وقتی صحبت از مبل و کاناپه می‌شود، مبل چرم اداری را با ظاهر برجسته‌اش و حسی که به ما می‌دهد، مقاومت و ماندگاری‌اش و حتی بوی خاص آن به خاطر می‌آوریم. اگر قصد خرید مبل چرم دارید، بهتر است قبل از آن اندکی بیشتر و عمیق‌تر درباره ی این مبل و ویژگی‌هایش بدانید. طیف وسیعی از گونه‌ها، کیفیت‌ها و سبک‌های مبل چرم وجود دارد که در رضایت شما از خریدتان بسیار تأثیرگذارند. معمولا رنگ مبلمان چرم اداری، روشن یا تیره هستند و حد وسطی با تم رنگ‌های شاد و مدرن ندارد. اکسسوری‌ها، کتابخانه و تابلوهای نقاشی، از بهترین تزیینات مرتبط با این فضاهای اداری هستند.

دوتا کاناپه تکی اداری چرم به رنگ مشکی

سبک‌های مبل چرم پرطرفدار 

مبل چسترفیلد، یکی از قدیمی‌ترین سبک‌های مبلمان در انواع دکوراسیون است که با قدمت زیادش و به خصوص در رنگ‌های تیره و کلاسیک، به فضای شما صلابت و سنگینی منحصربه‌فردی می‌بخشد. مبل چسترفیلد کلاسیک لمسه‌های عمیقی دارد که در پشتی، نشیمن و دسته‌های آن تورفتگی هایی ایجاد کرده‌اند که دسته‌ها در تراز با پشتی آن، خم شده‌اند. ترکیبِ مبل چستر با متریال چرم، یکی از شیک‌ترین مبلمان را برای فضاهای اداری به وجود می‌آورد که این روزها با استقبال زیادی از سوی شرکت‌ها و صاحبان دفتر کار مواجه شده است. چرم با خطوط براق و تقریبا بدون درز در طراحی معاصر بسیار می‌درخشد. برخی از مبل‌ها در قطعات مدولار تولید می‌شوند و در نتیجه شما می‌توانید با رنگ‌ها و چیدمان آن‌ها بازی کنید تا چیدمان اداری مناسبی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط: تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی، راهکارهایی برای تشخیص

مبلمان اداری قهوه ای چرم برای فضای اداری

طول عمر و نگهداری مبل چرم اداری

یک مبل اداری چرم با کیفیت بالا چندین برابر مبل‌های پارچه‌ای دوام می‌آورد. فقط باید سعی کنید انتخابی آگاهانه داشته باشید تا آنچه خریداری می‌کنید برای فضای اداری شما و کاربردی که می‌خواهید مناسب‌ترین بوده و با سبک بیزینس‌تان همخوانی داشته باشد.

مطالب مرتبط: چگونه مبل چرم را تمیز کنیم؟

مبلمان کلاسیک و چرم اداری با رنگ قهوه ای

برای چرم‌هایی با استفاده‌ی معمولی، رنگ‌های آنیلین یا نیمه آنیلین به کار می‌رود. رنگ‌های آنیلین رنگ دانه‌هایی شفاف هستند که رنگی یکدست و نرمی به چرم می‌بخشند. برای قطعات مبلمان چرم اداری با بهترین کیفیت، رنگ‌های آنیلین کامل به کار می‌رود. این عمل ذره‌های طبیعی چرم را نشان می‌دهد، آن را نرم‌تر می‌کند و انعطاف پذیری‌اش را افزایش می‌دهد. اگر زیبایی بیرونی مبل چرم فقط در حد پوسته‌ی آن باشد، مبل دوامی نخواهد داشت. درست مانند هر نوع مبل دیگری، زیرسازی بسیار حائز اهمیت است. قاب‌های چوبی صلب و فنرهای مارپیچ باعث می‌شوند مبل شکل خود را حفظ کند، اگرچه امروزه معمولا الوارهای مهندسی استفاده می‌شود. 

مبلمان اداری گراهون
میز و صندلی اداری چوبی به سبک کلاسیک
مبلمان اداری گراهون

ارتباط قیمت و کیفیت مبل چرم

شما احتمالا از روی قیمت می‌توانید تشخیص دهید که یک چرم اصل است یا نه، زیرا تفاوت قیمت زیادی بین چرم واقعی و چرم مصنوعی وجود دارد. قیمت همچنین به کیفیت چرم نیز اشاره می‌کند، گرچه همیشه بیانگر کارایی نیست برای مثال تمیز نگه داشتن چرم آنیلین با ذرات بالای کامل با قیمت بسیار بالا به راحتی چرم های اصلاح شده و محافظت شده نیست. جزییات طراحی و اسم و رسم طراح و تولیدکننده نیز بر قیمت بسیار مؤثر است. پس حتما قبل از خرید قیمت‌های تولیدکنندگان و پخش کنندگان را مقایسه کنید تا بتوانید خریدی مناسب برای مبلمان چرم اداری داشته باشید.

برای دیدن نمونه مبلمان چرم اداری و اطلاع از قیمت آن‌ها، از پروفایل مجموعه مبل اداری گراهون در چیدانه دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی: 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه