Chidaneh.com placeholder image

لوازم دکوری که با سبک دکوراسیون منزل شما ست می شوند!

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: هر سبک دکوراسیونی اگر با لوازم دکوری همسان و هماهنگ با خودش دکور نشود ماهیت خودش را ازدست خواهد داد. این لوازم دکوری هستند که با افزودن جزییات باعث روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی خانه می شوند، پس بسیار مهم است که بدانیم هرسبک چه نوع لوازم دکوری ای را احتیاج دارد تا بتوانید انتخاب درس و به جایی داشته باشیم، اگر تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید می توانید با انواع ویژگی های لوازم دکوری برای سبک های مختلف دکوراسیون آشنا شوید. 

دفتر معماری اکسپوز
پروژه آپارتمان الهیه
دفتر معماری اکسپوز

سرویس خواب بالسا

لوازم دکوری برای دکوراسیون خانه هایی به سبک مدرن 

دکوری هایی که در خانه های به سبک مدرن استفاده می شوند باید دقیقا مانند مبلمان های فضا بر سادگی و بی آلایش بودن تاکید کنند، این لوازم دکوری باید فرم های شسته و رفته داشته و به دور از هر گونه پیچیدگی ای باشند. منظور از فرم های شسته رفته این است که این فرم ها دارای زاویه های معمولا قائمه هستند و کمترین تزیینات را دارند. معمولا در ساخت این لوازم دکوری از متریال ها و مواد و مصالح طبیعی مانند چوب و سنگ استفاده می شود. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: سبک مدرن و نشانه های آن در دکوراسیون منزل

آسمانه
دکوراسیون فضای نشیمن
آسمانه

لوازم دکوری برای دکوراسیون خانه هایی به سبک معاصر

اگر می خواهید برای خانه ای که سبک معاصر دارد لوازم دکوری تهیه کنید، باید به سراغ وسیله هایی بروید که دارای خطوط و اشکال ساده هستند. رنگ ها در این سبک معمولا به صورت سایه روشن های ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم دکوری مناسب برای سبک معاصر معمولا ابعاد و اندازه های کوچک دارند تا حس و حال غیررسمی تر و دوستانه تری به فضا ببخشند. اگر دوست دارید تا با المان های سبک معاصر بیشتر آشنا شوید می توانید به سراغ مطلب ۱۰ المان معماری معاصر که هر خانه‌ای به آن نیاز دارد بروید. 

آسمانه
چیدمان فضای داخلی
آسمانه

لوازم دکوری برای دکوراسیون خانه هایی به سبک تلفیقی 

این وسیله های دکوری معمولا چند المان از چند سبک مختلف را به صورت همزمان دارا هستند، ممکن است مانند لوازم دکوری سبک معاصر ابعاد و اندازه کوچک داشته باشند و از مواد و مصالح طبیعی مثل چوب که برای سبک مدرن به کار می رود ساخته شوند اما تزیینات شان سبک کلاسیک را برای شما یاد آور شود.

مطلب پیشنهادی: سبک تلفیقی، دکوراسیون بی قانون!

سهراب رفعت
طراحی داخلی ویلای فردوس
سهراب رفعت

لوازم دکوری برای دکوراسیون خانه هایی به سبک روستیک 

بارزترین ویژگی لوازم دکوری برای خانه های روستیک این است که آن ها تماما چوبی هستند. این وسیله ها ممکن است زاویه های تعریف شده داشته باشند و گاهی هم فرم و شکل شان خاص و منحصر به فرد است و هیچ اسم خاصی نمی توان روی آن گذاشت، این وسیله ها بیشتر دارای رنگ های تیره هستند و حضورشان گرما و لطافت خاصی را خانه شما می آورد. یکی دیگر از شاخص ترین ویژگی های لوازم دکوری به سبک روستیک این است که این وسیله ها بافت های قابل لمس دارند و سطح شان معمولا صیقلی و صاف نیست. مطلب سبک روستیک را به دکوراسیون منزل خود بیاورید به شما کمک می کند تا بیشتر با این سبک و وسیله های دکوری اش آشنا شوید. 

امیر صادقی
عکاسی از منزل مسعود فروتن
امیر صادقی

لوازم دکوری برای دکوراسیون خانه هایی به سبک ایرانی 

طرح های شلوغ، رنگ های گرم و بافت های ملموس همه و همه از ویژگی های لوازم دکوری مناسب برای سبک ایرانی هستند. در این سبک بیشتر از مواد و مصالحی مانند پارچه و شیشه استفاده می شود. مثل گلیم ها و جاجیم ها یا شمعدان های لاله عباسی، حتی وسیله هایی که مانند ظروف سفالی هم می تواند القا کننده سبک ایرانی در دکوراسیون داخلی خانه باشد. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: زندگی ایرانی در خانه ۵۰ ساله ناهید!

دکوراسیون آشپزخانه به سبک صنعتی

لوازم دکوری برای دکوراسیون خانه هایی به سبک صنعتی 

خانه ای که سبک صنعتی داشته باشد، وسیله ها و لوازم دکوری اش باید شما را به یاد یک کارخانه بیاندازد، چرا که بیشتر وسیله ها و لوازم دکوری ای که در این سبک خانه ها استفاده می شود، از چرخ دنده ها و لوله های فلزی با قطر کم ساخته می شوند. متریال مورد استفاده در این وسیله ها معمولا آهن است و رنگ های مسی و نقره ای و مشکی بیشترین رنگ هایی است که در این وسیله ها به چشم می خورد. یادتان باشد که شما می توانید دکوراسیون شیک اما مقرون به صرفه به سبک صنعتی داشته باشید. 

شرکت آریا پلاتینیوم
روشویی کلاسیک آریا پلاتینیوم
شرکت آریا پلاتینیوم

لوازم دکوری برای دکوراسیون خانه هایی به سبک کلاسیک 

سبک کلاسیک یکی از مقبول ترین سبک های در بین مردم است، زیبایی های سبک کلاسیک در معماری داخلی بسیار زیاد است. وسیله هایی که در این سبک مورد استفاده قرارمی گیرند معمولا تزیینات و ریزه کاری های زیادی دارند و حس تجمل را به شما القا می کنند. چوب بیشترین متریالی است که در آن ها استفاده می شود. سطوح صاف، صیقلی و براق هم از دیگر ویژگی های این وسیله های دکوری است. رنگ های به کار رفته شده در سبک کلاسیک رنگ های خنثی، بژ، کرم و خاکستری هستند. تقارن و حفظ آن یکی از اصول اساسی در دکوراسیون کلاسیک است. 

سوالات خود را در خصوص سبک های دکوراسیون داخلی و تغییر دکوراسیون منزل، در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با کارشناسان و اهالی فن در میان بگذارید.

مطالب بیشتر: دکوراسیونی براق و خیره کننده به سبک آرت دکو
خانه روشن، تلفیقی از دکوراسیون سنتی و مدرن در شیراز
خانه ای باب سلیقه ایرانی با دکوراسیون مراکشی!
دکوراسیون محبوب بانوان خوش سلیقه با سبک آرت نوو!
دکوراسیون مینیمال، دکوراسیونی ساده اما شیک!

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
sndekorisa در تاریخ 02 اسفند 1395
برای دریافت مشاوره رایگان درباره نحوه چیدمان و دکوراسیون منزل، میتونید با دکوریسا تماس بگیرید: ۰۲۱-۶۶۵۷۷۵۱۵ ۰۹۱۹۰۷۵۵۴۵۷ با ارسال عکس منزلتون با کارشناسان پر حوصله و با سلیقه دکوریسا مشورت کنید! http://www.dekorisa.com/‎‎

ثبت دیدگاه