Chidaneh.com placeholder image

با وسایل و ظروف نقره دکوراسیون لوکس تان را به رخ بکشید!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: امروزه دکوراسیون طلایی رنگ در دنیای طراحی طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که غالبا لقب لوکس گرایی را به خود اختصاص داده اند اما امروز در چیدانه می خواهیم ترفندهای دکوراسیون با همپای افتاده حال تر، طلا یعنی اجناس نقره را با هم مرور کنیم با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

در خانه ی اکثر ما دست کم یک یا دو ظرف از جنس نقره دیده می شود این ظروف را از انبارها بیرون بیاورید پولیش کنید و از آن ها برای تزیین گوشه و کنار دکوراسیون خود استفاده کنید.

گاهی نیاز نیست ظروف نقره ی قدیمی خود را که حالت پتینه پیدا کرده اند را پولیش کنید، کافی است آن ها را کمی تمیز کنید و از جلوه ی کهنه و قدیمیشان در فضای داخلی خود استفاده نمایید.

تلفیق ظروف چینی و نقره های قدیمی یک تضاد جذاب در دکوراسیون شما به و جود می آورد که به سادگی می توانید آن ها را در ویترین موجود در بخش غذاخوری خود قرار دهید و از درخشش و زیبایی آن ها لذت ببرید.

گاهی این تلفیق ظروف چینی و نقره را می توانید به آشپزخانه ی خود بیاورید و رنگ و بویی مدرن به ماهیت قدیمی و سنتی این ظروف خارق العاده ببخشید، و از داشتنشان در فضای داخلی لذت ببرید.

لوازم دکوری گالری گل
ظرف قدیمی پایه دار با روکش نقره گالری گل
لوازم دکوری گالری گل

ظروف قدیمی پایه دار با روکش نقره از آن دسته ظروف محبوب و پر کاربردی است که می توانید برای میز جلو مبلی خود انتخاب کنید بخصوص اگرسبک مبلمان شما استیل است این ظروف برای دکوراسیون داخلی شما گزینه ی بسیار مناسبی است.

از تک ظروف نقره ی جلا داده شده برای تزیین میز کنسول خود استفاده کنید به سادگی می توانید این ظروف را در کنار آینه و شمعدان های نقره و یا گلدان های قدیمی روی میز کنسول خود قرار دهید و از داشتنشان لذت ببرید.

لوازم دکوری گالری گل
شمدان نقره گالری گل
لوازم دکوری گالری گل

همیشه نیازی نیست یک دست آینه و شعمدان نقره کار شده را برای دکوراسیون خود در نظر بگیرید گاهی می توانید به سادگی با یک شمعدان تک جلوه ی لوکس و بی نظیری را در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

قاب های نقره را دست کم نگیرید از آن ها برای آینه و عکس های قدیمی استفاده کنید و جلوه ی خاصی به فضای داخلی خود ببخشید توجه داشته باشید که تلفیق مجموعه ای از عناصر نقره در کنار عناصر شیشه ای جلوه ای خیره کننده به دکوراسیون منزل شما می بخشد.

لوازم دکوری گالری گل
ظرف کریستال با نقره 925 گالری گل
لوازم دکوری گالری گل

همان طور که گفتم تلفیق نقره و شیشه می تواند ترکیب منحصر به فردی را در دکوراسیون داشته باشد برای این منظور نیاز نیست هر کدام از این عناصر را به صورت جداگانه داشته باشید کافی است ظرفی با تلفیق این دو تهیه کنید و به دکوراسیون خود هدیه دهید!

اگر در فضاهای این چنینی کار و زندگی می کنید و یا فضایی این چنینی را می شناسید، تورهای چیدانه مشتاق است از شما و محل کار و زندگی تان عکاسی کند و آن را به مخاطبان چیدانه نشان دهد. اگر علاقه دارید که عکس های خلاقانه بیشتری از خانه های ایرانی برای ایده گرفتن ببینید خانه یا محل کار خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب بیشتر: ایده های ساده لوکس ترین خانه های جهان !
دکوراسیون داخلی لوکس به سبک کوکو شانل
اتاق خواب های لوکس با رنگ طلایی!
کف پوش چرمی برای فضاهای لوکس!
خانه لوکس لیندسی لوهان در لوس آنجلس

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه