Chidaneh.com placeholder image

کدام سایبان برای فضای بیرونی شما مناسب است؟

به قلم: تحریریه چیدانه

فضای بیرونی: فصل بهار به سبب دلچسب بودن هوا بهترین زمان برای گذران اوقات در فضای بیرونی و لذت بردن از هوای مطبوع بهاری است، برای دو چندان شدن این لذت سایبان های فضای باز کمک به سزایی به محیط پیرامون شما خواهد کرد، اما اینکه کدام سایبان برای فضای سبز شما مناسب تر است موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

طراحی فضای سبز و روف گاردن رستاک
طراحی بام سبز
diamondطراحی فضای سبز و روف گاردن رستاک

chidaneh ad banner

سایبان چتری مناسب برای فضای بیرونی

سایبان های چتری شاید اولین گزینه و ساده ترین گزینه ای باشد که به ذهن می رسد، این سایبان ها که قابلیت جدا شدن و باز بسته شدن دارند برای فضاهای کوچک ایوان ها و یا بام سبزها بسیار مناسب اند. و به سادگی می توانید در صورت نیاز آن ها را باز و پس از استفاده جدا کنید.

گروه معماران مدام
طراحی بام سبز پروژه ظفر 380
گروه معماران مدام

سایبان پارچه ای مناسب برای تراس ها 

سایبان های پارچه ای انواع و اقسام متنوعی دارند، نیاز نیست برای سایبان های خود از انواع سنتی آن استفاده کنید بلکه می توانید نمونه های مدرن آن را برای فضای بیرونی خود استفاده کنید، سازه های پارچه ای به دلیل انعطاف پذیر بودن به سادگی قابلیت تبدیل به انواع اشکال را دارند و می توانند فضای بیرونی منحصر به فردی برای شما ایجاد نمایند.

سقف برقی، آلاچیق و سایه بان پرچین
سایه بان برقی دوطرفه
سقف برقی، آلاچیق و سایه بان پرچین

سایبان برقی مناسب برای بام سبزها 

سایبان های برقی گزینه ی مناسب دیگری برای فضای بیرونی شما محسوب می شوند این سایبان ها به سادگی و با کمک یک ریموت قابلیت کنترل دارند و برای محوطه ی بیرونی مانند بام سبزها اطراف استخرها و… گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

مبلمان دی دریم
مبلمان فانتزی محوطه و باغ
مبلمان دی دریم

مبلمان فانتزی مناسب برای بالکن ها

مبلمان فانتزی محوطه ی بیرونی که سایبان همراه دارند و قابلیت باز و بسته شدن دارند یکی از بهترین گزینه ها برای محوطه ی بیرونی بخصوص بالکن ها و تراس هایی که فضای نسبتا بزرگی دارند می باشد .

گروه معماران مدام
در جستجوی حیاط از یاد رفته تجربه سوم
گروه معماران مدام

سایبان حصیری مناسب برای محوطه بیرونی

سایبان های حصیری جز سایبان های مقرون به صرفه محسوب می شوند که می توانید به سادگی آن ها را بر روی چارچوب های مورد نظر خود سوار کنید و به سرعت یک سایبان مقرون به صرفه برای فضای بیرونی منزلتان خودتان بسازید!

شرکت نواوود
طراحی بام سبز و آلاچیق پروژه مسکونی جمشیدیه شرکت نوا وود
شرکت نواوود

گیاهان رونده مناسب برای آلاچیق ها

گیاهان رونده هم می تواند به عنوان سایبان برای محوطه ی بیرونی شما عمل کند، البته این مدل از سایبان ها معمولا در کنار آلاچیق ها قرار می گیرند و در فصول برگ ریزان قابلیت استفاده ندارند، اما به لحاظ بصری جذابیت خاصی به محوطه ی بیرونی شما می بخشد.

دکو وود
پروژه باغ بام سعادت آباد
دکو وود

سایبان شفاف مناسب برای نورگیرها

سایبان های شفاف که معمولا از صفحات پلکسی رنگی ساخته می شوند در زمان بازتاب نور زیبایی بصری خاصی را در فضا ایجاد می کنند اما این نوع از سایبان ها توانایی جذب گرما را ندارند و معمولا تنها برای جلوگیری از تابش نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرند پس اگر مبلمان فضای بیرونی شما در معرض تابش و گرمای مستقیم آفتاب قرار دارد این نوع از سایبان ها برای فضای شما مناسب نمی باشند و انتخاب گزینه های نام برده ی دیگر برای فضای بیرونی شما مناسب تر می باشد.

اگر به دنبال طراحان متخصص در این حوزه می گردید، می توانید به بخش اهالی فن چیدانه سری بزنید و در لیست شرکت ها و فعالین به دنبال اطلاعات تماس آنها باشید. اهالی فن چیدانه شما را برای طراحی و اجرای این پروژه همراهی خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی: طراحی شفاف دیوار و درب ورودی حیاط در پروژه های ایرانی
کور کردن دید همسایه ها به تراس آپارتمان با گیاهان!
۸ استخر جذاب برای حیاط کوچک منزل شما
۷ ایده بهشتی بر بام سبز آپارتمان شما
آبنمای خانگی، صدای پای آب در دکوراسیون منزل شما
سایبان برقی ، سایه ای خنک در تراس، آلاچیق و مغازه
آلاچیق و سایبان های زیبا برای وقت گذرانی در فضای سبز
۷ پیشنهاد عالی برای پوشش سقف حیاط خلوت، پاسیو و نورگیر

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه