Chidaneh.com placeholder image

خانه های ایرانی که به سبک سال 2016 دکور شدند!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: رنگ های پاستلی سال 2016 آنقدر جذاب هستند که همه ی ما دوست داریم دست کم گوشه ای از دکوراسیون منزل خود را با آن ها تزیین کنیم. اما اینکه چگونه می توانیم این رنگ های جذاب 2016 را در دکوراسیون شیکمان داشته باشیم موضوعی است که امروز چیدانه در دکوراسیون های ایرانی بررسی کرده است با ما همراه باشید.

دکوراسیون خانه ی  ایرانی با مد 2016

سرویس خواب بالسا

خانه ی آرزوهای مهشاد و ابوالفضل، یکی از آن دکوراسیون های جذابی است که شما باورتان نمی شود چه طور کسی توانسته است این رنگ های جذاب بهاری را به خانه ی خود مهمان کند و جلوه ی مدرن و صمیمی به آن ببخشد، پارچه رو مبلی های گل گلی در کنار تونالیته ای از رنگ صورتی راز جذابیت فضای داخلی این خانه است جزئیات این خانه را می توانید در مطلب خانه آرزوهای مهشاد و ابوالفضل، تازه عروس و داماد خوش سلیقه! بیشتر بخوانید .

عرفان شریف نژاد: عکاس
منزل خانوم مهدوی
عرفان شریف نژاد: عکاس

تینا در خانه اش سبک جدیدی را برای استفاده از دکوراسیون پاستلی پیش گرفته است! این سبک که تلفیقی از سبک مدرن و سنتی است حال و هوای خاص خودش را دارد .توجه داشته باشید برای استفاده از رنگ های سال 2016 هیچ قانونی برای شما وجود ندارد اگر دوست دارید رنگ های سرزنده تری داشته باشید تونالیته ای از این رنگ ها هم می تواند فضای شما را جذاب کند طراحی ارزان آپارتمان نقلی تینا به شما در این زمینه کمک بسیاری می کند.

امیر صادقی
دکوراسیون داخلی فضای نشیمن
امیر صادقی

آپارتمان کوثر و وحید یکی از آن آپارتمان هایی است که گوشه و گوشه اش مملو از رنگ های پاستلی مد سال است، تلفیق آبی کم رنگ و صورتی ملایم فضای آرامش بخشی را در این خانه به وجود آورده است. پرده و لوازم پارچه ای گل گلی در دلنشین شدن دکوراسیون این خانه تاثیر زیادی داشته است. جزییات دکوراسیون عروسکی آپارتمان کوثر و وحید را از دست ندهید.

امیر صادقی
عکاسی از منزل خاص رامین و صبا در الهیه
امیر صادقی

رنگ های پاستلی را می توانید در فضاهای بیرونی خود مانند بالکن،پاسیو و حیاط خلوت هم استفاده نمایید. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و دکوراسیون جذابی با رنگ های پاستلی و پارچه های گل گلی برای خودتان بسازید استفاده از پارچه های گل گلی برای مبلمان فضای باز ترفندی است که در دکوراسیون خاص صبا و رامین استفاده شده است.

امیر صادقی
منزل دولت
امیر صادقی

رنگ های پاستلی را محدود به فضای نشیمن خود نکنید گاهی با استفاده از جزییات ساده ای می تواند این رنگ های خاص را به دکوراسیون آشپزخانه ی خود هدیه دهید کافی است کمی خلاقانه تر به اطراف خود نگاه کنید. خانه ی مریم در خیابان دولت پر از این جزییات خلاقانه است به آن سری بزنید و از آن ایده بگیرید.

آیا شما هم از این رنگ ها در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید؟ اگر دکوراسیونی به سبک و سیاق خود دارید که در آن از ایده های خلاقانه استفاده کرده اید، از طریق همکاری با تحریریه چیدانه در تورهای چیدانه شرکت کرده و دکوراسیون زیبای خود را با مخاطبان چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر در رابطه با رنگ های سال 2016:
صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل
رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید!
دکوراسیون صورتی برای خانه ای به رنگ سال!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه