Chidaneh.com placeholder image

شیک ترین مبل و صندلی ریلکسی برای دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: مطمئنا شما هم این روزها اسم مبل ریلکسی یا صندلی تابی زیاد به گوشتان خورده است و راجع به آن کنجکاو شده اید. این مطلب به شما کمک خواهد کرد که با این نوع مبل و صندلی ها بیشتر آشنا شوید تا اگر خواستید یکی از آن ها را تهیه کنید، اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید. برای آن که بتوانیم اطلاعات دقیق و مفیدی در اختیار شما قرار دهیم، به سراغ گروه مبل مرکزی که تجربه زیادی در زمینه تولید مبل ریلکسی و صندلی تابی دارند رفته ایم، پس تا انتهای این مطلب جذاب با چیدانه همراه باشید. 

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی
مبل مرکزی

اسکای اسکرپر

مبل ریلکسی یا صندلی تابی چیست؟ 

تاب ریلکسی یا همان صندلی راحتی یک نوع از صندلی است که به جای اتصال به سقف و یا آویز از زنجیره ، طناب، یا سایر ابزارها از سقف بر روی علمک نصب می شود. تاب ریلکسی می تواند در نوسان و به صورت آزادانه حرکت کند. مدل های تاب ریلکسی را می توان در منزل و یا حیاط و تراس به واسطه قلاب به علمک نصب و استفاده کرد. این تاب به وسط یک پیم و فنر آویزان می شود که به دلیل اتصال به علمک به اتصال سقفی و آسیب به آن نیاز نیست.

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی مبلمان مرکزی
مبل مرکزی

طرح یک تاب ریلکسی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد و طرح های متفاوتی داشته باشد و یک نفره یا دونفره باشد، می تواند در رنگ های مورد علاقه مشتریان اعم از مشکی، سفید و قهوه ای و… باشد و یا حتی کوسن و تشک با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

مبل مرکزی
صندلی آویز
مبل مرکزی

بد نیست با هم نگاهی بیاندازیم به انواع مختلف صندلی های تابی که توسط شرکت مبل مرکزی طراحی و تولید شده اند. 

مبل مرکزی
صندلی آویز ریلکسی مبلمان مرکزی
مبل مرکزی

صندلی تابی یا مبل ریلکسی ال شکل 

همان طور که گفتیم صندلی های تابی و مبل های ریلکسی می توانند دارای مدل ها و انواع مختلفی باشند، یک نمونه اش می شود عکس بالا که یک صندلی تابی ال شکل را به شما نشان می دهد. نشیمن این صندلی به صورت ال شکل طراحی شده است که کمی با دیگر صندلی های تابی و مبل های ریلکسی متفاوت است چرا که آن ها معمولا حالت گرد دارند. 

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی فضای باز
مبل مرکزی

صندلی تابی، مبل ریلکسی یا تخت خوابی گرم و نرم؟ 

این صندلی های تابی یا مبل های ریلکسی می توانند به عنوان یک تخت خواب گرم و نرم هم مورد استفاده قرار بگیرند. مخصوصا برای فصل های گرم سال که چرت های نیم روزی حسابی مزه می دهند. به گفته کارشناسان و طراحان گروه مبل مرکزی این صندلی ها هم در دکوراسیون داخلی خانه می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و هم در فضای بیرونی خانه. 

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی فضای باز
مبل مرکزی

صندلی تابی یا مبل ریلکسی دو نفره 

اگر دوست دارید یکی دیگر از اعضای خانواده تان را نیز شریک لحظه های آرامش تان کنید پیشنهاد گروه مبل مرکزی به شما خریداری صندلی ریلکسی دو نفره است. این صندلی ها به نسبت صندلی های تک نفره جای بیشتری را می گیرند اما باعث می شوند تا شما از وقت گذراندن روی آن ها همراه با یک دوست بیشتر از قبل لذت ببرید. 

مبل مرکزی
صندلی آویز ریلکسی
مبل مرکزی

از آنجا که تاب های ریلکسی تولید CF مزایایی بسیار زیادی نسبت به اجناس چینی وارد شده از کشور ترکیه(بزرگترین وارد کننده تاب های ریلکسی) مانند ضمانت تعویض دوساله محصولات جهت استفاده در فضای باز و تنوع رنگ و بافت و جنس پلی اتیلن uv شده که در برابر بارش برف وباران و تابش نور مستقیم آفتاب مقاومت می کند و خدمات پس از فروش که زنجیره آن به سراسر کشور به صورت شبکه نمایندگی ها جریان داشته و هموطنان عزیز هم از طریق خرید از نمایندگی ها و هم از طریق سفارش اینترنتی در سایت مبل مرکزی به نشانی Www.Moblemarkazi.com می توانند محصول مورد علاقه خود را انتخاب نموده و درب منزل در تهران رایگان و در شهرستان با باربری تحویل بگیرند.

 

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی مبلمان مرکزی
مبل مرکزی

محصولات CF یا همان گروه مبل مرکزی، دارای نشان ثبت طرح صنعتی می باشند که این می تواند باعث عدم کپی برداری سودجویان که به قصد سود بیشتر از جنس لوله ضعیف تر و بافت کمتر و از رنگ های پیسوله و اسپری استفاده می کنند و محصولات خود را بدون گارانتی روانه بازار می کنند؛ باشد. 

مبل مرکزی
صندلی آویز ریلکسی
مبل مرکزی

شاید گذرتان به بازار یافت آباد و دلاوران افتاده باشد و محصولات متفرقه را دیده باشید و از قیمت پایین آن تعجب کرده باشید و از آن طرف محصولات CF را دیده باشید که با لوگو CF و کوسنی که کنار آن آرم مبل مرکزی دوخته شده و دفترچه ضمانتی که همراه تاب ریلکسی است که نشان از اطمینان خرید مشتریان می دهد.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همچنین به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به وبسایت گروه مبل مرکزی مراجعه نمایید. 

نویسنده : گروه مبل مرکزی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه