Chidaneh.com placeholder image

مبل نشیمن و پذیرایی، سرهم باشن چی کار کنیم؟

به قلم: گلنار

گاهی اوقات در بساری از خانه ها، به خصوص آاپرتمان های کوچک نشیمن و پذیرایی به صورت یک سالن سرهم طراحی می شوند و امکان جداسازی آن ها وجود ندارد. در این مواقع نمی توانیم از دو دست مبل با مدل های متنوع استفاده کنیم و به ناچار باید به یک دست مبل بسنده کنیم. اما همین موضوع باعث شده تا مدل مبل خاصی برای این فضاها انتخاب شود. در این ویدیو با گروه مبل پگاه همراه شده ایم تا مبل نشیمن و پذیرایی سرهم را بررسی کنیم.

 

چوب و هنر

مبلمان نشیمن و پذیرایی سرهم

همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، برای نشیمن و پذیرایی سرهم باید یک دست مبل مناسب انتخاب شود. این مدل مبلمان باید علاوه بر راحت بودن شیک و کمی رسمی بودن را نیز به عنوان مبل پذیرایی نشان دهد. این سه مدل مبلمان می تواند برای شما مناسب باشید:

  • مبل راحتی تمام پارچه
  • مبل راحتی با پایه های ظریف
  • مبل چستر

مبل پگاه
مبل راحتی مدرن شیک
مبل پگاه

مبل نشیمن و پذیرایی: مبل راحتی تمام پارچه

این مدل مبلمان علاوه بر این که راحتی مناسب برای نشیمن را دارند، به دلیل فرم و مدل دوخت و لمسه دوزی کمی حالت رسمی و شیک نیز خلق می کنند که می تواند برای فضای پذیرایی نیز مناسب باشد. 

مبل پگاه
مبل راحتی مدرن شیک
مبل پگاه

مبل نشیمن و پذیرایی: راحتی با پایه چوبی

این مدل مبلمان مانند مدل قبلی راحت لازم برای فضای نشیمن را در اختیار شما قرار می دهند. اما از سمت دیگر به دلیل وجود پایه های چوبی و ظریفی که دارند وجودشان را برای پذیرایی مناسب کرده است.

مبل پگاه
مبل راحتی با دوخت زیبا
مبل پگاه

مبل نشیمن و پذیرایی: چستر

چستر همیشه از جمل مدل های بسیار محبوب در دکوراسیون محسوب می شود که در اکثر سبک ها نیز قابل است. شما می توانید به راحتی از یک مبل چستر با رنگ روشن هم به عنوان مبل راحتی و هم به عنوان مبل پذیرایی بهره ببرید.

“برای مشاهده مدل های بیش تر و سفارش با گروه مبل پگاه در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: آرامش محبی زاده | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 20 اسفند 1392
خیلی بامز ه بود

ثبت دیدگاه