Chidaneh.com placeholder image

استفاده از رنگ در دریایی تمام‌سفید

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ سفید: فضاهای تمام‌سفید را می‌توان با استفاده از گزینه‌های مختلفی که این روزها برای جنس و رنگ لوازم خانه وجود دارد شادتر کرد. رنگ سفید همیشه مظهر پاکی است و دوست‌داران این رنگ ترجیح می‌دهند که تمام وسایل خانه سفید باشد. ولی استفاده از رنگ‌های شاد و جسورانه در ‌این دکورها هم فکر بدی نیست. البته ‌این کار تکنیک خاص خود را داراست.

نشیمن سفید

قالیشویی ادیب

با رنگ دل‌خواه‌تان نقطه تاکید ایجاد کنید. شما با انتخاب دکور تمام‌سفید کار جسورانه‌ای انجام داده‌اید، ولی نباید همین جا متوقف شوید. سعی کنید از رنگ دل‌خواه‌تان در بعضی نقاط اتاق استفاده کنید و آن را گسترش دهید. هر چه ‌این نقاط بیش‌تر باشند، چشم بیش‌تر دور اتاق می‌گردد.

 

اتاق خواب  سفید

از آثار هنری استفاده کنید. دیوارها، روتختی، و پرده را کاملا سفید انتخاب کرده‌اید و مبلمان هم سفید است، پس چرا یک تابلوی رنگی زیبا به دیوار آویزان نمی‌کنید تا به اتاق‌تان جلوه‌ای تجملی بدهید؟ نگارخانه‌ها و عتیقه‌فروشی‌ها پر از این نوع تابلوها هستند.

 

اتاق خواب  سفید

مبلمان خود را رنگ کنید. رنگ‌کردن مبلمان و وسایل خانه هم راحت است و هم خرج زیادی ندارد و در عین حال به‌سرعت نمای خانه را نو می‌کند. این اتاق تمام‌سفید با دراور آبی زنگاری روح تازه‌ای گرفته است.

 

غذاخوری سفید

از عناصر طبیعی استفاده کنید. شاید همه ما دوست نداشته باشیم وسایل خانه را رنگ کنیم، یا توانایی خرید یک تابلوی عتیقه را نداشته باشیم، ولی تقریبا همه یک کمد چوبی کوچک و جمع و جور را می‌توانند بخرند. استفاده از بافت چوب به فضای اتاق گرمی و صمیمیت بیش‌تری می‌بخشد.

 

آشپزخانه سفید

با پارچه‌ها بازی کنید. همه آشپزخانه سفید را دوست دارند، ولی گاهی این فضا کسل‌کننده می‌شود. با انتخاب پارچه‌های رنگی برای پرده، روکش صندلی، قسمت‌های دیگر آشپزخانه را شادتر کنید.

 

آشپزخانه سفید

سقف را رنگ کنید. نمی‌دانید رنگ دل‌خواه‌تان را در کجا به‌کار ببرید؟ بالا را نگاه کنید. رنگ‌کردن سقف به فضا رنگ و بوی دیگری می‌دهد. رنگ زرد قناری انتخاب خیلی خوبی است. ولی سعی کنید از رنگ کدر استفاده نکنید.

 

غذاخوری سفید

بعضی از اجزای مبلمان را رنگی انتخاب کنید. اگر صندلی‌های این اتاق سفید بودند، چندان جذاب نمی‌شدند. اگر دنبال رنگ جسورانه‌ای هستید قرمز روشن را انتخاب کنید.

 

اتاق خواب  سفید

به جزئیات کوچک توجه کنید. این اتاق در نگاه اول کاملا سفید به نظر می‌رسد، ولی وقتی بیش‌تر دقت می‌کنید، می‌بینید که چیزهای رنگی زیادی در آن هست. نوار سبز روتختی با کوسن مخملی سبز روی مبل و عناصر طبیعی بیرون اتاق هماهنگی دارند.

منبع: گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه