Chidaneh.com placeholder image

وسایل تزیینی خانه برای خاص پسندان!

به قلم: تحریریه چیدانه

هر چه قدر هم که به طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان اهمیت دهید، باز هم نمی توانید نقش وسایل تزیینی را نادیده بگیرید. اصلا انگار آن ها به خانه و دکوراسیون داخلی آن روح و جان می بخشند. هر چه قدر هم که ریز و کوچک باشند اما قطعا تاثیرات بزرگی در دکوراسیون داخلی خانه شما دارند، بیاید امروز با هم یک سری از این وسایل تزیینی کوچک برای دکوراسیون داخلی خانه را که می توانند در خانه تان غوغا کنند بررسی کنیم و در این راه هم از ثانی هوم و محصولات زیبای آن ها کمک بگیریم. 

تابلو فرش ریحان

وسایل کوچک تزیینی برای دکوراسیون داخلی خانه 

برای میزهای جلو مبلی و یا حتی میزهای آرایشی تان می توانید از ظروف طرحدار کلاسیک تزیین شده استفاده کنید. این ظروف جلوه ای کلاسیک و باشکوه به دکوراسیون داخلی خانه تان می بخشند، این ظروف زیبا حتی می توانند شومینه های شما را که در فصولی که زیاد به چشم نمی آیند، دچار تحول و دگرگونی خاصی کند. جوری که هر کسی چشمش به آن ها خیره شود. 

ثانی هوم
ظروف پذیرایی دکوراتیو آلومینیومی
ثانی هوم

ثانی هوم
ظروف پذیرایی دکوراتیو آلومینیومی
ثانی هوم

جاشمعی های فانتزی برای تزیین خانه

اگر می خواهیدخانه رومانتیک را تجربه کنید، پیشنهاد می کنم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان از جاشمعی های تزیینی زیاد استفاده کنید، گروه ثانی هوم شمعدان های فانتزی با طرح های زیبا و جذابی را برای شما تدارک دیده اند که می توانید از آن ها دیدن کنید و بنا بر سلیقه تان آن ها را تهیه کنید.

ثانی هوم
گلدان طلایی کلاسیک مدل سورنا
ثانی هوم

ثانی هوم
گلدان شیک و خاص مدل الینا
ثانی هوم

گلدان های زیبا به عنوان وسایل تزیینی برای خانه

گلدان ها هم یکی از آن وسایل تزیینی در خانه هستند که وجودشان به خانه طراوت و زیبایی خاصی می‌بخشد. آن ها می توانند موجودات زنده ای را در دل خود پرورش دهند و باعث شوند تا خانه شما روح و نوایی شاداب داشته باشد. گلدان ها نیز مانند هر وسیله تزیینی دیگری انواع و مدل های مختلفی دارند که پیشنهاد می کنم حتما از مدل های موجود در ثانی هوم دیدن کنید. از این گلدان‌های در گوشه‌های خانه برای تکمیل دکوراسیون به تنهایی می‌توانید بهره ببرید و رنگ‌ها را نیز با بقیه لوازم تزیینی خانه ست انتخاب کنید.

ثانی هوم
مجسمه هواپیما برادران رایت
ثانی هوم

استفاده از مجسمه برای تزیین دکوراسیون 

برای دکوراسیون داخلی خانه تان می توانید مجسمه های زیبا و دوست داشتنی با مضمون های خوب تهیه کنید. این مجسمه ها هم می توانند دارای جنس های متفاوتی باشند. مجسمه های چینی، سرامیک و گچی هر کدام ا آن ها می توانند بنا بر سبک دکوراسیونی شما در خانه تان مورد استفاده قرار بگیرند. 

ثانی هوم
ظرف دکوری مدرن با طرح برگ شیپوری
ثانی هوم

ثانی هوم
ظرف پذیرایی آلومینیومی مدل برگ کازیا
ثانی هوم

ثانی هوم
جدیدترین ظروف پذیرایی مدل برگ افرا
ثانی هوم

جدیدترین ظروف و وسایل تزیینی 

یکی از جدیدترین وسایل تزیینی برای تزیین خانه که در مدل‌های مختلف از جمله ظروف تزیینی می‌توانید استفاده کنید، مدل‌های آلمینیومی با طرح برگ هستن که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید.  محصولات تزیینی ثانی هوم شامل میز کنسول، جلو‌مبلی، میز عسلی ،انواع شلف و کتابخانه،آینه و مدل های مختلف پارتیشن و‌میز ناهار خوری با متریال آهن و استیل می‌شود که تنوع طرح و مدل های زیادی دارند و از آن‌ها برای جای جای خانه و پر کردن فضاهای خالی استفاده کنید.

همچنین ثانی هوم تولید کننده انواع محصولات تزیینی آلومینیومی مثل ظروف پذیرایی، انواع گلدان های خانگی، هتلی و تالاری، انواع شمعدان، آباژور، مجسمه و‌جلو‌مبلی است که به دلخواه و سلیقه خود می‌توانید سفارش دهید.

برای دیدن نمونه کارها و محصولات بیشتر از این گروه می توانید به پروفایل ثانی هوم مراجعه فرمایید.

مطالب پیشنهادی: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه