Chidaneh.com placeholder image

مبل راحتی چوبی | راهنمای خرید مبل دسته چوبی راحتی جدید

به قلم: گلنار

مبل‌های راحتی این روزها طرفداران زیادی دارند، آن‌ها با انواع طرح و مدل‌های خود این قابلیت را دارند که در هر خانه‌ای با هر سبک دکوراسیون داخلی خود را جای دهند و خوش بنشینند. یکی از زیباترین نمونه‌های مبل راحتی، مبل‌هایی هستند که با چوب ترکیب شده‌اند و اغلب به نام مبل راحتی چوبی شناخته می‌شوند. در این مطلب از چیدانه، شما را با نحوه انتخاب صحیح این نوع مبل آشنا خواهیم کرد. 

در این مطلب می‌خوانید:

اسکای اسکرپر
  • چرا انتخاب صحیح مبل راحتی چوبی مهم است؟
  • شناخت انواع مبل راحتی چوبی و پیدا کردن سبک مورد نظرتان
  • بودجه در اختیار خود را در نظر داشته باشید
  • به متراژ فضا و مبلمان توجه داشته باشید
  • کیفیت مبل راحتی چوبی را در نظر داشته باشید

مبلمان نقشینه
مبلمان راحتی چوبی؛ شیک و خاص
مبلمان نقشینه

چرا انتخاب صحیح مبل راحتی چوبی مهم است؟

انتخاب بهترین ست مبل چوبی ممکن است چالش برانگیز باشد و از طرفی، سرمایه‌گذاری مهمی است که برای خانه خود انجام می‌دهید. مبل جدا از این‌که فضای بزرگی را درگیر می‌کند، جذابیت اصلی اتاق نشیمن شماست و همچنین پرکاربردترین وسیله در نشیمن است. مبلمان فضایی هستند که بعد از کار از آن‌ها استفاده می‌کنید تا استراحت کنید، کتاب بخوانید، چای بنوشید، با دوستان و خانواده سرگرم شوید، تلویزیون تماشا کنید و حتی روی آن بخوابید. 

 

مبلمان نقشینه
مبل گرین + جلو مبل گرین
مبلمان نقشینه

بنابراین بسیار مهم است که مبل راحتی چوبی مدرن خود را با بهترین کیفیت انتخاب کنید. شما باید آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید که در سا‌ل‌های آینده بخشی از مهم‌ترین لوازم خانه شما خواهد بود. قبل از خرید یک مبل چوبی جدید باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. 

 

مبلمان نقشینه
سرویس مبل گرین
مبلمان نقشینه

شناخت انواع مبل راحتی چوبی و پیدا کردن سبک مورد نظرتان

نوع و ویژگی‌های هر مبلی از دیگری متفاوت است و سبک منحصر به فردی دارد، بنابراین لازم است تا نسبت به انواع آن‌ها شناخت نسبی داشته باشید.

مبل‌های کم‌حجم برای فضای کوچک 

ست مبل‌های راحتی چوبی دو نفره با اندازه کوچک، انتخاب مناسبی برای فضاهایی با متراژ پایین است. بنابراین اگر خانه کوچکی دارید، می‌توانید به تعدای که فضای شما اجازه می‌دهد، مبل دو نفره تهیه کنید.

 

مبلمان نقشینه
مبلمان راحتی چوبی؛ شیک و خاص
مبلمان نقشینه

مبل‌های سه نفره پرطرفدارترین و پرکاربردترین انتخاب 

ست مبل‌های سه نفره چوبی چند منظوره و محبوب‌ترین نوع مبل راحتی چوبی هستند که فضای زیادی برای نشستن در اختیار شما قرار می‌دهند. این مبلمان را می‌توانید با مبل‌های دو نفره یا به صورت ترکیبی با مبل دو نفره و تک نفره ست کنید.

 

مبلمان نقشینه
ال روشه
مبلمان نقشینه

مبل L شکل یک نوآوری شگفت‌انگیز 

مبل ال شکل یک نسخه محبوب و جدید در صنعت مبلمان است که به دلیل شیک بودن، زیبایی اتاق نشیمن شما را افزایش می‌دهد. با حداکثر راحتی، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و فضا را به بهینه‌ترین شکل ممکن به کار می‌گیرد.

مبلمان مدولار ترکیب کاملی از کارایی و انعطاف

ست مبلمان مدولار با خاصیت انعطاف‌پذیری خود، دست شما را برای چیدمان باز می‌گذارد.
می‌توانید ترکیبی را ایجاد کنید که مناسب شما باشد. مبل‌های مدولار ممکن است بزرگ‌تر از مبل‌های سه نفره باشند، بنابراین می‌توانند انتخاب خوبی برای فضاهای باز و با متراژ بالا باشند.

 

مبلمان نقشینه
مبلمان راحتی چوبی؛ شیک و خاص
مبلمان نقشینه

مبل تخت‌خواب شو، انتخابی ایده‌آل برای مهمانان شما

مبل‌های تخت‌خواب شو بی‌نظیرند. آنها به عنوان فضایی برای نشستن در طول روز عمل می‌کنند اما در صورت لزوم می‌توانید آن‌ها را به تخت تبدیل کنید. اگر مهمانان زیادی در خانه دارید اما اتاقی برای خواب ندارید، این نوع مبلمان بهترین انتخاب برای شما هستند. همچنین مبل راحتی مدرن تخت‌خواب شو برای فضاهای کوچک نیز مناسب است.

مبل‌های گوشه‌ای، بهترین انتخاب برای استراحت 

مبل‌های گوشه‌ای برای استراحت مناسب هستند. آنها به اندازه کافی جادار هستند تا دو نفر راحت روی‌ آن‌ها بنشینند.

 

مبلمان نقشینه
مبلمان راحتی چوبی؛ شیک و خاص
مبلمان نقشینه

تقریبا به تمامی انواع مبل راحتی چوبی اشاره کردیم. بنابراین اکنون می‌توانید سبک انتخابی خود را در نظر بگیرید. نسبت به نور و محیط کلی فضای در اختیارتان آگاه باشید و به هنگام انتخاب، این موارد را هم مد نظر قرار دهید. توجه داشته باشید که قیمت مبل راحتی چوبی بسته به نوع و تعداد ست آن متفاوت است و قیمت‌های متنوعی را شامل می‌شود.

بودجه در اختیار خود را در نظر داشته باشید

هنگام خرید مبل خود به صورت آنلاین، شاید کمی گیج شوید و گاهی اوقات ممکن است تصمیم‌گیری برای دشوار باشد. باید به مبل خود به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید و لازم است تا بودجه مناسبی برای تهیه مبل چوبی مورد نظر خود داشته باشید. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، همیشه برخی از نظرات را بررسی کنید و به سراغ برندهای معروفی بروید که درباره کیفیت کار آن‌ها شنیده‌اید.

مبلمان نقشینه
مبل ال ساده چوبی
مبلمان نقشینه

به متراژ فضا و مبلمان توجه داشته باشید

دانستن متراژ فضایی که مبل شما در آن قرار می‌گیرد بسیار مهم است. باید بررسی کنید که مبل شما با سایر عناصر فضای شما تناسب دارد یا خیر. هیچ چیز بدتر از خرید مبلمانی نیست که مناسب اتاق شما نباشد یا نتوان آن‌ها را از در وارد کرد! بنابراین قبل از اینکه هر چیزی را سفارش دهید، باید اندازه گیری کنید. متر اندازه گیری را بردارید و مطمئن شوید که از حداکثر ابعاد مبل که متناسب با فضای شماست، آگاه هستید.

 

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

کیفیت مبل راحتی چوبی را در نظر داشته باشید

کیفیت مبل اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکته‌ای است که به هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. کیفیت مبل را از موارد زیر می‌توانید ارزیابی کنید:

اسکلت مبلمان: اسکلت کاناپه شما بخش بسیار مهمی است که باید در حین خرید آن را در نظر بگرید زیرا یک اسکلت خوب می‌تواند سال‌ها دوام بیاورد. اسکلت چوبی می‌تواند گزینه خوبی باشد اما قبل از ثبت سفارش از گارانتی آن مطلع شوید.

 

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

کوسن مبل: بالشتک‌های مبل برای ظاهر کلی و راحتی یک مبل ضروری هستند. مبل ممکن است بزرگ یا کوچک باشد اما مهم است که کوسن‌های آن نرم و راحت باشند. از کیفیت و نوع پرکننده‌ای که داخل بالشتک‌ها استفاده شده است اطمینان حاصل کنید.
انتخاب پارچه‌ها: انتخاب پارچه مبل چوبی کاملا وابسته به سبک زندگی، سلیقه و چیدمان فضای شما دارد. بنابراین آن را به گونه‌ای انتخاب کنید که از هر نظر مناسب شما باشد.

 

مبلمان نقشینه
مبلمان راحتی چوبی؛ شیک و خاص
مبلمان نقشینه

حال اگر قصد خرید مبلمان راحتی چوبی را برای منزل یا فضای کار خود دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به پروفایل اهالی فن در چیدانه بزنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه