Chidaneh.com placeholder image

طراحی الهام‌بخشی با توجه به جزئیات، نور، و انتخاب درست مبلمان

به قلم: تحریریه چیدانه

شرکت معماری Gisele Taranto در رقابت Casa Cor Rio در سال 2013 با یک پروژه پیچیده وارد شد و ثابت کرد که توجه به جزئیات، نور، و انتخاب درست مبلمان می‌تواند طراحی الهام‌بخشی را خلق کند که همه جهانیان از آن لذت ببرند.

سرویس خواب بالسا

طبقه دوم یک آپارتمان دو طبقه انتخاب شد که Casa Cor نام دارد و با کار گروهی واندا کلابین (انتخاب‌کننده آثار هنری)، مانکو کوئیندره (طراح نور)، و تیم خلاقیت استودیو Landscape طراحی شد.

کار گروهی آن‌ها در پایان منجر به یک طراحی فشرده برای زوجی شد که به صمیمت و حریم ارج می‌نهند و به خانه‌ای عشق می‌ورزند که دارای فضاهای داخلی دنج و در پیوند با فضاهای بیرونی است.

همان‌طور که در عکس‌ها می‌بینید هیچ تلویزیونی در اتاق خواب وجود ندارد که این کار باعث ایجاد ایده‌های جدیدی برای سرگرم شدن می‌شود. طراحی این خانه به گونه‌ای است که چشم در همه قسمت‌های آن می‌چرخد و در نهایت توجه‌اش به تراس جلب می‌شود.     

دیوارها دارای رنگی خنثی هستند و کفپوش‌های چوبی در کنار قالی ابریشمی این خنثی بودن دیوارها را تلطیف کرده و طراحی کلی را متعادل کرده‌اند.

وسایل مختلفی در این خانه توسط طراحان مختلفی طراحی شده است: یک میز تحریر زیبا در گوشه اتاق، صندلی‌های مخصوص تراس، و نیز صندلی پشت میز تحریر. در کنار مبلمان پرتغالی یک دراور قرار گرفته، نردبان به دیوار تکیه داده شده است و صندلی چوبی در حمام قرار گرفته است: همه این وسایل در یک طراحی مدرن جای گرفته‌اند و در عین حال دارای ارزش‌های تاریخی هستند.

دیوارهای سیمانی و سقف به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که امکانات نورپردازی خاصی را به این خانه می‌دهند. در پایان باید گفت که این خانه ترکیبی از عناصر، مبلمان، و نورپردازی متنوعی است که به آن شخصیت، جزئیات رنگی، و بافت‌های منحصربه‌فردی می‌دهد. 

 

 

منبع: freshome | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

Fatal error: Call to undefined function getallheaders() in /websites/webfiles/chidaneh/sites/default/modules/senda_ux/senda_ux.module on line 25

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
arash در تاریخ 17 اردیبهشت 1393
دیوار های سیمانیش فوقولادست

ثبت دیدگاه