Chidaneh.com placeholder image

نگاهی به کاربرد رنگ سبز در طراحی داخلی

به قلم: تحریریه چیدانه

پالت رنگی: زمردی رنگی است که مستقیما از طبیعت گرفته شده است و به حالت مات و براق موجود است. در دکوراسیون منزل می‌توان رنگ زمردی را به شیوه‌ای روستایی (طرح شاخ و برگ) یا با جذابیت سنگ‌های شیک و مجلسی استفاده کرد.

 

chidaneh ad banner

جیمی‌دریک، طراح دکوراسیون داخلی، در این اتاق نشیمن از رنگ زمردی استفاده کرده و تمرکز خود را روی این رنگ گذاشته است.در این اتاق نشیمن رنگ زمردی حالتی طبیعی دارد و روی پرده و مبلمان دیده می‌شود. هم‌چنین رنگ زمردی روی پارچه‌های بالش‌ها، پرده، قالی، بشقاب‌ها، و ظروف دیده می‌شود.

 

این حمام سطوحی به رنگ زمردی براق دارد که به آن حالتی مدرن و معاصر داده است و حسی از تعادل و آرامش را در آن ایجاد کرده است.

 

فقط در در و دیوار نیست که می‌توان این رنگ را به‌کار برد، لوازم تزئینی و ظروف هم می‌توانند با رنگ زمردی برای خودشان جواهرات زیبایی محسوب شوند و در پس زمینه متالیک یا مرمری به زیبایی بدرخشند

 

از آن‌جایی‌که این رنگ در طبیعت یافت می‌شود می‌توان از عناصر طبیعی مانند گیاهان استفاده کرد و وسایلی مانند شیشه، چوب، و طناب در کنار آن‌ها گذاشت.

 

در آشپزخانه این تصویر، این کابینتِ جزیره است که به رنگ زیبا و لوکس زمردی درآمده است.

 

زمردی می‌تواند در اتاق خواب حالتی رمانتیک و طبیعی ایجاد کند. برای مثال این دیوار منحصربه‌فرد زمردی‌رنگ در اولین نگاه شما را جذب می‌کند.

 

روتختی و ملحفه‌ها نیز با رنگ زیبای زمردی و طرح‌های جالب و لوکس پارچه حالتی مدرن و آرامش‌بخش پدید آورده‌اند.

 

اتاق کار هم می‌تواند زمردی و در عین حال شیک باشد. یکی از دیوارها را زمردی کنید و جلوی آن میزی زیبا و صندلی منحصربه‌فردی بگذارید.

 

سِت‌کردن کار مشکلی است، و همه چیز را نمی‌توان با هم ست کرد. در این راه‌پله رنگ‌های سبز زمردی به‌طور هوش‌مندانه‌ای با هم ست شده‌اند.

 

درخشش رنگ زمردی براق بر روی سقف و دیوارها در کنار عناصر خنثی فضایی منحصر به فرد را خلق کرده. 

منبع: برترین ها

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
sadaf kalanaki در تاریخ 14 اسفند 1392
من هیچ وقت از رنگ زرد خوشم نمی یومد ولی این طراحیا واقعا قشنگن

ثبت دیدگاه