Chidaneh.com placeholder image

طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک

به قلم: تحریریه چیدانه
این مکان در سال 2013 با مساحت 600 مترمربع در کشور مکزیک در منطقه فدرال شهر مکزیکو سیتی توسط شرکت معماری SPACE طراحی شده است.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
گوگل به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در مرورگر وب، نیازمند رشد ساختمان هایش می باشد. مفهوم طراحی این دفتر در شهر مکزیک واقعا ساده است.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
وقتی شما وارد پذیرش می شوید یک فضای واقعا سفید با لوگویی از گوگل در رنگ روشن را می یابید که به شما اجازه می دهد تا وارد دو فضای متفاوت شوید.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
یکی از این فضاها، یک سالن اجتماعات بزرگ برای استفاده چند منظوره می باشد که با techtalk عنوان نامگذاری شده است. در اینجا بر روی کف پوشی با طرحی از نقشه گوگل از شهر مکزیک تمرکز شده است، که می توانید وقتی بر روی آن قدم می زنید با چشمانتان تصویربرداری کنید.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
درب دیگر به شما اجازه می دهد تا وارد شهر مکزیک شوید. در ابتدا شما یک فضای جلسات رسمی با یک دریاچه و یک درخت بسیار بزرگ را مشاهده می کنید. سپس کف پوشی را می بینید که نشان دهنده یک خیابان است و می توانید بر روی آن قدم بزنید. شما می توانید در گوشه ای از این فضا یک کابین بازسازی شده واقعی و یک تلفن را مشاهده کنید، یا حتی می توانید سوار مترو شوید که شامل تمامی اتاق های فنی مهندسی این دفتر می باشد.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
حال می توانید سفر خود را به جنوب ادامه دهید، و ایستگاه های کاری و Xochimilco را بیابید، که در آنجا می توانید وارد یک قایق سنتی مکزیکی Trajinera برای انجام کنفرانس های ویدئویی شوید، و یا می توانید به سمت شمال بروید و وارد Teatro Blanquita شوید، که یک فضای بزرگ مخصوص جلسه است و نشست های گوگل در آن انجام می شود.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
برای این شرکت مسئله غذا بسیار مهم است، بنابراین شما می توانید یک اغذیه فروشی را در فضای وسطی ببینید و در آنجا غذا بخورید و بعلاوه همدیگر را ملاقات کنید. همچنین چندین امکانات رفاهی از قبیل بدنسازی، دوش و فضاهایی برای ماساژ به منظور حفظ رفاه و خوشحالی کارکنان وجود دارد. رنگ و طراحی نورپردازی فوق العاده ای در کلیه فضاها به چشم می خورد.
 
 
طراحی انجام شده تاثیرات مخرب کمی بر محیط زیست دارد، این دفاتر در پی دستورالعمل های سبز سخت گیرانه مانند: مصالح VOC کم مصرف، کف پوش سبز، چوب تایید شده از لحاظ محیط زیستی و سطل بازیافت طراحی شده اند، و گواهینامه LEED Gold Certified را بدست آورده اند.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
این فضا مانند ورودی شهر مکزیک می باشد، شما می توانید در وسط فضا پارکی را مشاهده کنید که برای جلسات رسمی استفاده می شود. سپس کافه ای را خواهید دید که در کنار وسایل حمل و نقل عمومی قرار دارد: مترو و یک تاکسی که در آن می توانید ویدئو کنفرانس یا تماس تلفنی داشته باشید.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
برای مشاهده منظره فضای باز شهر باید به سمت جنوب بروید،  که در واقع یک اتاق برای جلسات رسمی است. در سمت دیگر یک فضای بزرگ ملاقات با یک نقشه بزرگ گوگل به عنوان کف پوش را در اختیار دارید. و در نهایت می توانید وارد Teatro Blanquita شوید، که فضایی برای تجمع کارکنان می باشد.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
سخت ترین قسمت طراحی این دفتر بدست آوردن گواهینامه Leed Gold و پیروی از الزامات معماری سبز بسیار محدودی که گوگل دارد می باشد. آنها پیرو دستورالعمل های خود می باشند که برای محیط زیست بسیار باارزش و فوق العاده است.
 
طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
 
گوگل یک شرکت آمریکایی چند ملیتی متخصص در خدمات مربوط به اینترنت و محصولات این چنینی می باشد. این خدمات عبارت است از جستجو، پردازش ابری، نرم افزار، و فناوری های تبلیغات آنلاین. بسیاری از سود این شرکت از AdWords بدست آمده است.
منبع : بهترین ها در زمین

سرویس خواب بالسا

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
rozita در تاریخ 22 اردیبهشت 1393
چه طراحی هیجان انگیزی داره کاملا فضای شاد و پر از رنگ مکزیک هم نشون میده
farzaneht در تاریخ 27 اردیبهشت 1393
شرکتی به سبک گوگلم آرزوست!

ثبت دیدگاه