Chidaneh.com placeholder image

پرده کرکره ای و مزایای آن در دکوراسیون داخلی منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

پرده و لوازم پارچه ای: شاید تعدد مدل پرده ها در موقع انتخاب شما را کمی گیج کند، اما مطمئنا در آخر؛ پرده ای برنده می شود که به شما اجازه کنترل نور بهتری بدهد. در این میان پرده کرکره ای بهترین مدلی است که می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه استفاده کرد. اگر دوست دارید بدانید به چه دلیلی این پرده ها بهترین هستند با چیدانه و گروه پرده کرکره سان وی ایران  که یکی از متبحر ترین گروه ها در امر و زمینه تولید پرده کرکره ای هستند همراه باشید. 

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل
پرده کرکره سان وی ایران

قالیشویی ادیب

1. پرده های کرکره ای برای خانه های کوچک 

وقتی فضاهای خانه کوچک است، وسیله ها و مبلمان هایی که در آن استفاده می شود باید دارای کمترین تزئینات باشد. پرده های کرکره ای برای خانه های کوچک بسیار مناسب هستند، اگر دلیلش را می پرسید، باید بگویم به دلیل این که این نوع پرده ها فقط قاب پنجره را می پوشانند و تزئینات اضافی ندارند. 

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره،زینت بخش دکوراسیون
پرده کرکره سان وی ایران

2. کنترل نور در پرده کرکره ای 

اگر می بینید که روی مناسب بودن پرده های کرکره ای برای دکوراسیون داخلی خانه های کوچک اصرار داریم در حالی که پرده های شید رول هم به همین شکل هستند به این دلیل است که این دو پرده یک تفاوت عمده دارند و آن هم در ظاهرشان است و پرده های کرکره ای قدرت کنترل نور بهتری به نسبت پرده های شید رول دارند و همین برتری آن ها باعث می شود که آن ها گزینه اول باشند. 

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره در دکوراسیون داخلی
پرده کرکره سان وی ایران

3. انواع پرده کرکره ای برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

به گفته کارشناسان و طراحان گروه پرده کرکره سان وی ایران، پرده های کرکره ای معمولا در دو جنس آلومینیومی و چوبی تهیه و تولید می شوند. نوع آلومینیومی آن بیشتر در فضاهای اداری و فضاهای عمومی تر کاربرد دارد و نوع چوبی آن برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه مناسب تر است. البته محدودیتی برای استفاده هر کدوم از آن ها در فضاهای مختلف وجود ندارد.

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره آلومینیومی سان وی ایران
پرده کرکره سان وی ایران

4. پرده کرکره ای برای خانه های مدرن 

پرده کرکره ای بر خلاف تصور شما ظاهری مدرن دارد اما چون آن ها را از دیرباز در خانه ها دیده ایم فکر می کنیم که قدیمی شده اند، اما اگر سری به قسمت محصولات گروه پرده کرکره سان وی ایران بزنید می توانید ببینید که این پرده ها نیز با گذشت زمان تغییر کرده اند و حالا آن ها هم می توانند در خانه هایی با سبک دکوراسیونی مدرن جلوه گری کنند. 

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره آلومینیومی 2 پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره سان وی ایران

5. رنگ بندی پرده های کرکره ای جهت استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

شما می توانید پرده های کرکره ای را در انواع و اقسام رنگ ها تهیه کنید. آن ها به قدری منعطف هستند که به شما این اجازه را می دهند تا رنگ آن ها را با دکوراسیون داخلی منزل تان ست کنید، پس دست بجنبانید و پرده کرکره ای مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

پرده کرکره سان وی ایران
دکوراسیون اداری با پرده کرکره چوبی
پرده کرکره سان وی ایران

6. پرده کرکره ای مناسب برای خانه کلاسیک 

اگر سبک دکوراسیونی خانه تان کلاسیک است، نگران نباشید، نوع چوبی پرده های کرکره ای برای دکوراسیون داخلی خانه هایی به سبک کلاسیک مناسب هستند. کافی است تا نگاهی به عکس بالا بیاندازید تا ببینید که این پرده های در چنینی دکوراسیون هایی چه نما و جلوه ای دارند. 

ضخامت پرده های کرکره 

پرده های کرکره ای دارای انواع و اقسام ضخامت ها هستند که این اجازه را به شما می دهند تا مقیاس آن ها را متناسب با مساحت فضای داخلی خانه تان انتخاب کنید. پرده هایی که دارای ضخامت کمتر هستند برای فضاهای داخلی با مساحت کم و کوچک و پرده کرکره ای با ضخامت زیاد برای فضاهای بزرگ تر مناسب هستند. 

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به پروفایل اهالی فن گروه پرده کرکره سان وی ایران در وبسایت چیدانه مراجعه نمایید. 

نویسنده: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه