Chidaneh.com placeholder image

10 آبنمای شیشه ای برای تزیین دیوار منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

استخر، برکه و آبنما: آبنماها جلوه ای از زیبایی طبیعت و آرامش صدای آب را با خود را همراه دارند. آبنماهای شیشه ای گونه ای از آبنماهای مدرن هستند که زیبایی خاصی را به فضای داخلی شما می بخشند، ترکیب آب و شیشه ظاهر منحصر به فردی را به فضای داخلی شما می درخشند که امروز در چیدانه نمونه هایی از آن را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

آبنمای شیشه ای

chidaneh ad banner

آبنمای شیشه ای را می توانید به خوبی به عنوان پارتیشن در دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید. این پارتیشن زنده می تواند ظاهر منحصر به فردی را به فضای دکوراسیون شما ببخشید.

آبنمای شیشه ای

از آبنمای شیشه ای به عنوان پارتیشن نیز می توانید در فضاهایی مانند لابی ها برای منطقه بندی استفاده کنید با این کار علاوه بر استفاده ی کاربردی می توانید به عنوان یک عنصر دکوراتیو زینت بخش فضای لابی شما باشد.

آبنمای شیشه ای

نکته: اگر در آب نما از آب معمولی و یا آب مقطر استفاده شود، کنترل آب روی سطح شیشه بسیار مشکل است و ترشح آب از اطراف آبشار شیشه ای و روی آن مشکل بزرگی به حساب می آید. مشکل دیگری که در نتیجه ی استفاده از آب در آب نما ایجاد می شود تبخیرآن بر اثر گرمای محیط است که باعث بالا رفتن  رطوبت نسبی محل (شرجی شدن) و ایجاد اثر لک و سفیدک (شوره) بر روی سطح شیشه می شود. همچنین در فضاهای داخلی به دلیل نرسیدن اکسیژن کافی به آب وگندیده شدن آن، مهمترین مشکل آبنماهای موجود است.

انواع آب نمای شیشه ای

گونه ی دیگری از آبنمای شیشه ای مانند یک تابلوی زنده روی دیوار شما نصب می شوند و ظاهر منحصر به فردی را به دیوار شما می بخشند به سادگی می توانید این آبنماها را مانند یک اثر هنری روی دیوار خود نصب و از آرامش صدای آب لذت ببرید.

آبنمای شیشه ای ایستاده

آبنمای شیشه ای ایستاده بهترین گزینه برای پر کردن کنج دنج نشیمن شما محسوب می شود اگر هنوز ایده ای برای این فضا در نظر نگرفته اید بهتر است دست به کار شوید و یک آبنمای شیشه ای ایستاده برای این بخش در نظر بگرید و از آرامش صدای آب لذت ببرید.

انواع آبنمای شیشه ای

ترکیب آبنمای شیشه ای با یک نورپردازی منحصر به فرد می تواند جلوه ی دکوراسیون شما را دو چندان کند، این آبنماها غالبا موزیکال می باشد که برای فضاهای عمومی بهترین گزینه محسوب می شوند .

آبنمای شیشه ای

استفاده از آبنمای شیشه ای در دکوراسیون استخر ها نیز ایده منحصر به فردی است که می توانید از با کمک آن آرامش منحصر به فردی را در این فضا ایجاد نمایید توجه داشته باشید که ترکیب این آب نماها با یک نورپردازی خاص می تواند ظاهر دکوراسیون استخر شما را بیش از بیش خاص نماید.

آبنمای شیشه ای

استفاده از آبنمای شیشه ای در فضاهایی مرده ای مانند راه پله ها می تواند پویایی خاصی را در این فضاهخا ایجاد نماید کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و از طراح خود بخواهید آرامش صدای آب را مهمان این فضای شما نماید.

آبنمای شیشه ای

آبنمای شیشه ای بیشتر برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد اما می توانید به کمک ایده های خارق العاده از آن ها برای دکوراسیون فضای بیرونی نیز استفاده نماید و ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون فضای بیرونی خود ببخشید کافی است کمی خلاقیت خود را در این زمینه به کار بگیرید و ظاهر منحصر به فردی برای آبنمای خود خلق کنید.

آبنمای شیشه ای

نکته: در فضاهای باز به دلیل فتوسنتز حاصل از تابش نور خورشید به آب تشکیل جلبک و تغییر رنگ آب به عنوان مشکل آبنماهای فضای بیرونی محسوب می شود، با استفاده از نوع مرغوب می توانید از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید.

اگر علاقمند هستید تا طراوت و حس آرامش جریان آب را به درون خانه خود بیاورید و به دنبال آبنماهای زیبا و متفاوت می گردید، فعالان در این حوزه در بخش آب نما از بخش اهالی فن چیدانه می توانند به شما کمک کنند. با مشاهده پروفایل اهالی فن هرکدام از آنها به نمونه کارها و اطلاعات تماس شان دسترسی خواهید داشت.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه