Chidaneh.com placeholder image

شیشه رنگی دکوراتیو، زینت بخش دکوراسیون منزل شما

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: شیشه های رنگی یکی از آن دسته مواد و مصالحی هستند که وجود آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه می تواند جذابیت زیادی را به وجود بیاورد، این شیشه ها جلوه و جلایی متفاوت دارند و حتی قابلیت این را دارند که به عنوان یک اثر هنری در خانه حضور پیدا کنند و چشم ها را به خود خیره کنند. این مطلب شما را کاربرد انواع شیشه های رنگی و شیشه های دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی خانه آشنا می کند. البته در این راه از کمک ها و راهنمایی های گروه شیشه و آینه گلستان نیز استفاده می کنیم، پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. 

[[nid:57621]]

قالیشویی ادیب

1. شیشه های رنگی و دکوراتیو؛ آثار هنری زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

شیشه های رنگی و شیشه های دکوراتیو همان طور که عرض کردم می توانند به عنوان تابلوهای هنری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه حضور پیدا کنند. عکس بالا یک نمونه از این تابلوهای هنری را که توسط گروه شیشه و آینه گلستان طراحی و اجرا شده است را می توانید ببینید. 

2. شیشه های رنگی و دکوراتیو برای طراحی نورگیرهای سقفی 

اگر در گوشه و کنار خانه تان نورگیرهای سقفی دارید که ظاهرشان برای تان خسته کننده و تکراری شده است می توانید از شیشه های رنگی و شیشه های دکوراتیو برای آن ها استفاده کنید. این شیشه ها کاملا چهره این نورگیرها را عوض می کند و باعث می شود که آن ها از یک عنصر منفعل تبدیل به یک عنصر جذاب شوند، در ضمن زیبایی آن ها در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه تان نیز بی تاثیر نخواهد بود. 

3. شیشه های دکوراتیو در طراحی پنجره های خانه 

بعضا ممکن است در دکوراسیون داخلی خانه تان پنجره هایی وجود داشته باشد که دل تان بخواهد از نور آن ها استفاده کنید اما نخواهید که دید داشته باشند، پیشنهاد می کنم به جای استفاده از برگه های مات کننده از شیشه های دکوراتیو و رنگی استفاده کنید. 

4. شیشه های دکوراتیو برای تراس و بالکن 

شیشه های دکوراتیو علاوه بر این که می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه موثر باشند می توانند در طراحی نمای ساختمان هم خوش بدرخشند. اگر از این شیشه های دکوراتیو و رنگی برای شیشه های تراس و بالکن استفاده کنید می توانید از زیبایی آن ها در طراحی نمای خارجی ساختمان نیز بهره ببرید. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

5. شیشه های رنگی و دکوراتیو برای فضای بین کابینت ها 

به گفته کارشناسان و طراحان گروه شیشه و آینه گلستان از این شیشه های رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه هم می توان بهره برد. فضای بین کابینت ها می تواند بهترین جا برای این شیشه های رنگی و دکوراتیو باشد. 

6. شیشه های دکوراتیو در طراحی مبلمان های مناسب برای دکوراسیون داخلی 

شیشه های دکوراتیو موارد مصرف دیگری هم دارند، به طور مثال می توان از آن ها در طراحی مبلمان های مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیز استفاده کرد. این شیشه ها می توانند سطح رویی میزهای غذاخوری، میزهای جلومبلی و حتی میزهای بغل مبلی باشند. 

7. شیشه ها دکوراتیو و رنگی در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

در فضاهایی مانند حمام و سرویس های بهداشتی هم این شیشه های رنگی و دکوراتیو می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.  معمولا در این فضاها برای درب کابینت ها و حتی دیوارهای جداکننده از شیشه استفاده می شود، اگر دوست ندارید این شیشه ها طرح ساده ای داشته باشند می توانید از شیشه های رنگی و دکوراتیو استفاده کنید. 

[[nid:57592]]

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همچنین به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به وبسایت گروه شیشه و آینه گلستان مراجعه کنید. 

نویسنده: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه