Chidaneh.com placeholder image

بهترین شیرآلات مدرن ساختمانی درحمام و سرویس بهداشتی!

به قلم: تحریریه چیدانه

شیرآلات بهداشتی علاوه بر کاربرد فراوانشان تاثیر بسیار زیادی در زیبا سازی فضای سرویس بهداشتی و حمام شما خواهند داشت. امروزه با ظهور تکنولوژی شاهد استفاده از انواع شیرآلات ساختمانی در دکوراسیون فضاهای مرطوب خانه ها هستیم. به همین منظور امروز در چیدانه به بررسی انواع شیرآلات مدرن ساختمانی می پردازیم با ما همراه باشید تا با این شیرآلات بهداشتی پرکاربرد بیشتر آشنا شویم.

لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی
شیرالات
diamondلوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی

اسکای اسکرپر

انواع شیرآلات سرویس بهداشتی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: برنج

شیرآلات ساختمانی از جنس برنج بهترین شیرآلات مناسب برای فضاهایی به سبک کلاسیک محسوب می شود. برای جلوه ی بیشتر این نوع از شیرآلات در فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی تان بهتر است دیوار حمام تان را سفید در نظر بگیرید با الحاق کردن عناصر کلاسیک دیگر به این فضاها می توانید زیبایی آن را دو چندان کنید.

شیرآلات بهداشتی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: مس

شیرآلات ساختمانی مسی در کنار یک سنگ مرمر می تواند جلوه ی دو چندانی به زیبایی فضای سرویس بهداشتی شما ببخشد، شیرآلات بهداشتی مسی به دلیل ظاهر قدیمی و خاصش می تواند جلوه ی دکوراسیون شما را بیش از بیش منحصر به فرد نماید.

شیرآلات سرویس بهداشتی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: رز گلد

این رنگ منحصر به فرد برای شیرآلات ساختمانی شما به سادگی می تواند سرویس بهداشتی مجللی برای به وجود آورد. به یاد داشته باشید اگر از این شیرآلات برای فضاهای بهداشتی خود استفاده می کنید پس بهتر است برای روشویی و یا کفپوش های خود از سنگ گرانیت و یا سنگ های آهکی استفاده نمایید تا ظاهر لوکس تری را برای شما به وجود آورد .

شیرآلات سرویس بهداشتی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: طلا صورتی رنگ

بعد از رزگلد، پینک گلد یا به  اصلاح طلای صورتی رنگ می تواند زیبایی خاصی را در فضای دکوراسیون شما به وجود آورد. این رنگ نسبت به رز گلد ظاهر لوکس تری به فضای دکوراسیون شما می بخشد، توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های خنثی برای پس زمینه فضای سرویس بهداشتی شما به درخشش این رنگ در فضای شما کمک به سزایی خواهد کرد.

شیرآلات ساختمانی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: طلا آنتیک

شیرآلات بهداشتی به رنگ طلا آنتیک نسبت به رز گلد و یا پینک گلد ظاهر اصیل تری را به فضای سرویس بهداشتی شما می بخشد، چرا که از رز گلد نمونه ای مدرن از رنگ طلا برای فضاهای لوکس محسوب می شود، پس برای سرویس بهداشتی هایی به سبک آنتیک بهتر است شیرآلات بهداشتی طلا آنتیک را استفاده نمایید.

انواع شیرالات ساختمانی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: طلا مات

طلای مات بهترین گزینه برای دوستداران رنگ طلایی محسوب می شود که به سبب درخشش بیش از اندازه آن خود را از آن محروم کرده اند. برای دو چندان کردن زیبایی چنین شیرآلاتی بهتر است از زمینه مشکی و سفید برای فضای سرویس بهداشتی خود استفاده نمایید.

شیرالات مدرن ساختمانی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: بتن

انتخاب شیرآلات بتی برای فضای سرویس بهداشتی و حمام ظاهر سردی به این فضا می بخشد، بنابراین اگر شما دوست دارید از زیبایی خاص بتن را در فضای داخلی حمام خود داشته باشید بهتر است با کمک چوب و نورپردازی و… به فضای خود گرما ببخشید و تعادل را در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود به وجود آورید.

شیرآلات مدرن بهداشتی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: چوب

شاید انتخاب چوب برای شیرآلات بهداشتی کمی غیر معمول به نظر برسد اما باید توجه داشته باشید که همین غیر متعارف بود این مدل از شیرآلات است که فضای سرویس بهداشتی شما را خاص می کند، شیرآلات ساختمانی چوبی با لایه ای ضد آب پوشانده شده و بهترین گزینه برای سرویس های بهداشتی مدرن محسوب می شود.

شیرآلات مدرن ساختمانی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: سیاه

شیرآلات سیاه یکی از زیباترین شیرآلات برای فضاهای بهداشتی محسوب می شود. ای شیرآلات ظاهر کلاسیک خاصی به فضای داخلی سرویس بهداشتی شما می بخشد. برای داشتن ظاهر بهتر در فضای سرویس بهداشتی تان بهتر است برای زمینه خود از ترکیب رنگ های سیاه و سفید استفاده نمایید.

انواع شیرآلات ساختمانی

انواع شیرآلات مدرن ساختمانی: فلزی

از پر طرفدارترین انواع شیرآلات ساختمانی نوع فلزی آن است که ظاهر ساده اما جذاب به فضای سرویس بهداشتی شما می بخشد، این مدل از شیرآلات را می توانید برای هر مدل دکوراسیونی از کلاسیک تا مدرن و مینیمال و… استفاده کنید و مطمئن باشید که همیشه ایده آل خواهند بود.

لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی
شیرالات
diamondلوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی

شیرآلات نقره ای

شاید یکی از پرطرفدارترین مدل های شیرالات همین نمونه های نقره ای باشد که هم تنوع بالایی دارند و هم با سبک های مختلف به راحتی ست می شوند. نمونه های بالا می توانند مقایسه خوبی را به شما نشان دهند.

“با توجه به نکات گفته شده می توانید با راهنمایی گروه لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی شیرآلات مورد نظرتان را خریداری کنید"

“یا از طریق پیج اینستاگرام مدل های بیش تری را مشاهده نمایید"

منبع: Houzz |مترجم: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه