Chidaneh.com placeholder image

رازهای خانه یک طراح در قیطریه تهران در مجله منزل جدید!

به قلم: تحریریه چیدانه

شماره 97 مجله منزل منتشر شد.

رازهای خانه یک طراح در قیطریه تهران!

تابلو فرش ریحان

داستان جلد این شماره مجله منزل متعلق به منزل زوج جوان معمار است.. دکوراسیون مینیمال اما پر انرژی آپارتمان این زوج که در قیطریه تهران واقع است به ما یاد آوری می کند که چرا باید از طراحان داخلی کمک بگیریم؟ در صفحه 56 مجله می توانید بخوانید.

مصاحبه با معمار زن سینمای ایران، تهمینه میلانی!

به مناسبت روز سینما در 21 شهریور ماه، با معمار زن سینمای ایران در خصوص رابطه میان معماری و سینما و فیلم هایشان به گفتگویی صمیمی نشستیم. در فصل معماری منزل مطلب معمار سرزمین من این مصاحبه جذاب را بخوانید.

بررسی دکور صحنه فیلم اژدها وارد می شود!

«اژدها وارد میشود» به کارگردانی «مانی حقیقی» توانست هم توجه رسانهها و منتقدان غربی را جلب کند و هم توفیقی در سینمای ایران داشته باشد. این جذابیت جدا از داستان متفاوت و ژانر خاص فیلم، تا حدی مرهون رنگ و لعاب و صحنههای بدیع و جذاب آن است. باز هم به بهانه روز سینما در صفحه 26 مجله منزل به بررسی دکور این فیلم پرداخته ایم.

آپارتمان عکاس جوان، محمد رضا ماندنی!

محمد رضا ماندنی یک عکاس خوش ذوق است که شاید شما هم او را از اینستاگرام پر طرفدارش بشناسید! در صفحه 43 مجله منزل سری به خانه به یاد ماندنی او زدیم.

طراحی خارق العاده ویلای مهر شهر!

خانه‌ای ویلایی که نظیرش را پیش‌تر در کتاب‌ها و قصه‌ها خوانده‌ایم ولی اینبار این ویلای رویایی و خیال انگیز در مهر شهر کرج اثر مهندس هومن بالازاده را در صفحه 92 مجله منزل به شما نشان خواهیم داد.

مژده، مژده! مسابقه عکاسی مجله منزل!

شما می توانید در صفحه 20مجله منزل با برندگان جوایز میلیونی خانه درسا در مسابقه عکاسی مجله منزل در ماه مرداد آشنا شوید.

همینطور شما را دعوت می کنیم تا هرچه زودتر با قرار دادن شماره شهریور ماه مجله منزل در یک چیدمان زیبا و ارسال تصویر آن به شماره تلگرام (۰۹۳۳۵۰۰۳۹۱۸) در مسابقه شهریور ماه مجله منزل شرکت کنید. شاید شما یکی از سه برنده خوش شانس این ماه مجله منزل باشید.

10 اشتباه رایج که گیاهان شما را می کشد!
بهترین جا برای شوینده ها در آشپزخانه!
در تابستان ساحل را به خانه بیاورید!
ترفند های دکوراسیون برای محیط کاری شاداب
فوت و فن های داشتن آکواریوم در خانه
روش های تکثیر گیاهان خانگی
سفرهای لحظه آخری در شهریور ماه
و بسیاری دیگر از عکس ها و مطالب جالب و متنوع در این شماره شهریور ماه مجله منزل با برای سر ذوق آوردن شما مخاطبان عزیز، آماده شده است.

مجله منزل
مجله منزل :شماره ۹7 شهریور ماه ۱۳۹۵
مجله منزل

شماره جدید مجله منزل را با جلد بالا می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه کنید و نسخه الکترونیکی مجله منزل را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن یا وب سایت طاقچه دریافت نمایید.

با دریافت اشتراک مجله منزل می توانید هر ماه مجله منزل را درب منزل دریافت کنید!
دریافت اشتراک مجله منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه