Chidaneh.com placeholder image

خانه خود را با محبوب ترین خانه های دنیا مقایسه کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

سبک تلفیقی: طراحی تلفیقی به دلیل ماهیتش تعریف روشن و مشخصی ندارد. این سبک مانند سبک‌های مدرن، مزرعه‌ای، و ویکتوریایی به سرعت قابل تشخیص نیست. در عوض این سبک، تلفیقی از سبک‌های ذکر شده و گاهی تعدادی از آن‌ها است. به عبارت دیگر، فضاهای تلفیقی دارای شخصیتی هستند که نمی‌توان به راحتی آن‌ها را توصیف کرد. این حس همیشه وجود دارد که مبلمان و آثار هنری توسط شخصی که هیچ قضاوتی در مورد این‌که آن وسیله دارای هماهنگی با دیگر اجزای خانه است یا خیر جمع‌آوری شده است.
 یک فضای تلفیقی کاملا منحصربه‌فرد است. فضایی که می‌توان صدای مالک آن را شنید که می‌گوید: «این فقط من هستم.» گاهی پیچیده است و گاهی صرفا نامتعارف؛ اما در اکثر مواقع یک فضای تلفیقی مفرح و پرانرژی است. به افتخار این سبک پرطرف‌دار ما 15 عکس پرطرف‌دار در اینترنت از فضاهای تلفیقی را گرد هم جمع کرده‌ایم.

 

تابلو فرش ریحان

جذاب ترین عکس های تلفیقی

1. عکس شماره 1 بیش‌ترین عکسی است که در عکس‌ فضاهای تلفیقی ذخیره شده است،  بی‌شک دلیل محبوبیت این عکس به دلیل چیدمان تلفیقی مبلمان است که توسط طراح داخلی معروف کریستین پیک انجام شده است. او حتی آدامس‌های گرد صورتی زیادی را امتحان کرد تا بهترین آن‌ها را برای استفاده در آباژور انتخاب کند.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

2. طراحی تلفیقی تماما تلفیق ماهرانه سبک‌ها و دوره‌هاست و این حمام همین گونه است. کاشی‌های سفید کلاسیک هستند، اما به دلیل داشتن دوغاب خاکستری- زغالی جلوه‌ای مدرن پیدا کرده‌اند. یک میز آینه استیل و سینک برنزی و دوش خاص جلوه‌ای کلاسیک دارند اما کفپوش‌ها همچنان جنبه مدرن این حمام را حفظ کرده‌اند. 

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

3. گاهی طراحی تلفیقی تماما در مورد شخصیت است. این خانه درختی در دالاس نمونه روشن این مسئله است. این خانه برای نوه‌های یک زوج در طی 9 سال ساخته شده است و توجه به جزئیات در آن شگفت‌انگیز است. یکی از کاربران در زیر این عکس نوشته است: «این خانه بسیار بهتر از خانه من است.» کاربر دیگر پا را فراتر گذاشته و نوشته است: «اگرچه من 57 سال سن دارم، اما لطفا از مالکان این خانه بخواهید من را به فرزند خواندگی قبول کنند.»

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

4. تابلوهای موجود در این خانه کانادایی این دیوار را تبدیل به چیزی بیش از یک دیوار معمولی کرده‌اند.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

5. لایه‌هایی مختلف از طرح‌ و پارچه عنصر اصلی این عکس هستند. اکثر کاربران می‌خواستند بدانند که این پتو یا لوستر از کجا خریداری شده‌اند. هم‌چنین رنگ دیوار و خود تخت‌خواب نیز جزء عناصر پرطرف‌دار این عکس بودند.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

6. اجاق گاز این آشپزخانه در نظر کاربران بسیار جلب توجه کرد. علاوه بر این، کابینت‌های سبزرنگ در مقابل دیوارهای سفید و یک قالیچه شگفت‌انگیز این آشپزخانه را واقعا منحصربه‌فرد کرده‌اند.

 

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

7. لایه‌هایی از رنگ و بافت در این اتاق کودک به شدت به چشم می‌آیند. در پشت تخت‌خواب طرح‌دار کاغذدیواری‌هایی زیبا در بین گچ‌بری‌ها قرار گرفته است و در عین حال بالشتک‌هایی رنگی بر روی یک نشیمن فیروزه‌ای در جلوی پنجره قرار گرفته‌اند. برای برجسته‌کردن لایه‌های رنگی و بافت‌دار این اتاق، طراح از یک آباژور ساده استفاده کرده است. او هم‌چنین یک لوستر پوشیده از پَر را نیز در این اتاق قرار داده است.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

8. در یک فضای تلفیقی وسایلی که از کنار جاده پیدا می‌شوند و وسایل ساخته‌شده به شدت یافت می‌شوند. طراح این اتاق، شانون کوئیمبی، صندلی آبی را از کنار جاده پیدا کرده است و سه صندلی سفید رنگ را از یک حراجی، و صندلی قهوه‌ای را از یک سمساری خریده است. او پایه‌های میز دسته‌دوم را با استفاده از تلفیق رنگ‌های سبز مختلفی که در انباری پیدا کرده است رنگ کرده است. او هم‌چنین چراغ‌ها را با بریدن قسمت انتهایی بطری‌های چند نوشیدنی ساخته و سپس آن‌ها را رنگ کرده است.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

9. در طراحی این اتاق خواب از تلفیقی از تابلوهای عکس با سبک‌ها، رنگ‌ها، و قاب‌های مختلف استفاده شده است.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

10. کابینت‌هایی سنتی با رنگی مدرن مانند فیروزه‌ای با دیواره‌های آینه‌ای آنتیک ترکیب شده و فضایی تلفیقی را به وجود آورده‌اند. اما اگر به دقت به این عکس نگاه کنید متوجه ترکیبی از دستگیره‌های کابینت‌ها می‌شوید که به این آشپزخانه شخصیتی منحصربه‌فرد داده‌اند. 

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

11. در این اتاق خواب تماما از عناصر متضاد استفاده شده است: سنتی و مدرن؛ رنگ‌های روشن و رنگ‌های خنثی؛ سطوح بافت‌دار و سطوح نرم؛ قدیمی و جدید.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

12. محبوب بودن این عکس تعجبی ندارد: دیوار روبه‌رو ترکیبی از تابلوهای نقاشی و اسکیس است که رد پای آن‌ها را در مبلمان و مجسمه‌ها می‌توان دید.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

13. رنگ‌های اصلی مقدس. تمام وعده‌های غذایی در این اتاق غذاخوری و اتاق کناری آن که در آن از همه رنگ‌های چرخه رنگ استفاده شده است لذت‌بخش خواهند بود. من عاشق ترکیب دیوار زردرنگ و نیمکت روشن به سبک مزرعه‌ای و درعین حال میز و لوستر مدرن این اتاق هستم.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

14. مدرن، صنعتی، و مزرعه‌ای. این خانه تمامی این سبک‌ها را در خود جای داده است. یک در کشویی چوبی در طبقه دوم و رنگ‌های روشن جزیره فلزی، چهارپایه‌های فلزی، و چراغ ها یا قاب‌های فلزی را متعادل کرده‌اند. هم‌چنین دیوار کنار راه‌پله نقش یک تخته سیاه را بازی می‌کند که یادآور خانه‌های مدرن است.

 

جذاب ترین عکس های تلفیقی

15. انگار در این عکس طراح یک اتاق کودک سنتی را انتخاب کرده و در آن از سطوح مدرن استفاده کرده است. اگر این عکس سیاه و سفید بود در نگاه اول به نظر مربوط به یک دوره قدیمی می‌رسید. اما با استفاده از رنگ‌های بنفش و خاکستری مدرن و طرح‌های جذاب این اتاق تبدیل به اتاقی امروزی شده است.

نوبت شما: آیا شما هم یکی از طرفداران سبک تلفیقی هستید؟ لطفا عکس‌های فضاهای تلفیقی خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
 

منبع: houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
farzaneht در تاریخ 19 تیر 1393
سبک تلفیقی و دیگر هیچ!
sima در تاریخ 19 تیر 1393
besyar ziba boodan.mamnoon

ثبت دیدگاه