Chidaneh.com placeholder image

انواع کاشی و سرامیک، جدیدترین طرح‌ها برای دیوار و کف

به قلم: یاسمین ثریا

دوست دارید بدانید این روزها انواع کاشی و سرامیک در بخش‌های مختلف ساختمان چطور استفاده می شود ؟ در سال‌های اخیر مهندسان معمار از سبک‌ها و طرح‌های بسیار جدیدی در کاشی‌ کاری منازل و ساختمان‌ها استفاده می‌کنند و در نتیجه مهندسان طراح داخلی آشپزخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نماهای مدرنی را در منازل و اداره‌ها خلق می‌کنند که شاید نظیر آن ها را در ژورنال‌های مختلف خارجی ببینید و در دل‌تان بگویید، کاش خانه ما هم این شکلی بود. 

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح وودن راگ
کاشی مرجان

چوب و هنر

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح ایما
کاشی مرجان

انواع کاشی و سرامیک

اگر از طرح جدید این کاشی خوش‌تان آمده می‌‌توانید آن را در کف پذیرایی‌تان هم به کار ببرید و یک سبک تلفیقی مدرن با الهامی از نقش‌های اصیل ایرانی، به هال و پذیرایی خانه ببخشید.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح آیان
کاشی مرجان

کاشی و سرامیک طرح چوب 

طرح آیان یکی از انواع کاشی کاری زیبا در آشپزخانه‌هایی است که حس دنجی به ساکنین منزل می‌دهند. ببینید نمای قهوه‌ای دیوار بین کابینت‌ها چقدر متفاوت است! انگار در یک کلبه چوبیی آشپزی می‌کنید با این حسن که این کاشی‌ها مثل چوب با جذب رطوبت خراب نمی‌شوند.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح کاتماندو
کاشی مرجان

کاشی و سرامیک برای دیوار بلند

اگر می‌خواهید وسعت بیشتری از دیواری را پوشش دهید، خصوصا دیوار آشپزخانه‌های مدرن با سقف بلند، می‌‌توانید کاشی و سرامیک تیره با قطعات بزرگ‌تر را استفاده کنید. مثلا طرح ایما که در تصویر بالا می‌بینید.  

کاشی مرجان برای آن دسته افرادی که به استفاده از لوازم چوبی علاقه دارند، طرح روشن کاتماندو را پیشنهاد می‌دهد که با داشتن رگه‌های قهوه‌ای، اجزای دکوراسیون چوبی را در نظر زیباتر جلوه می‌دهد. زیبایی و تنوع طرح‌های کاشی این شرکت، باعث شده کاشی‌های تولیدی آن، میان طراحان داخلی و معمارها به صورت یک برند دربیاید و بسیاری از این هنرمندان چنین کاشی‌هایی را به کارفرماهای خود پیشنهاد دهند.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح وینتیج
کاشی مرجان

کاشی و سرامیک برای کافه و رستوران

دیوار کافه‌های امروزی که جوان‌ها دوست دارند ساعت‌ها در آن دورهم بنشینند و با هم صحبت کنند با انواع کاشی و سرامیک وینتیج تکمیل می‌شود. دوراندیشی طراحان چنین کاشی‌هایی باعث شده، خط تولید کارخانه، همیشه برای طراحان و کارفرماهای باسلیقه، جدیدترین طرح‌های روز دنیا را به ارمغان بیاورد.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح داماسک
کاشی مرجان

انوع کاشی‌ کاری روشن 

این طرح زیبای کاشی که الهام‌بخش آن، نقوش ایرانی بوده، داماسک نام دارد و برای استفاده روی دیوار آشپزخانه انتخاب خوبی است؛ خصوصا اگر طرفدار رنگ‌های روشن در طراحی داخلی منزل هستید، انواع کاشی و سرامیک ضد اسید برای استفاده در آشپزخانه، خصوصا آشپزخانه با طراحی روشن و مدرن بسیار اهمیت دارد. 

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح موراکن
کاشی مرجان

تزبین دیوار بین کابینت با کاشی و سرامیک

اگر نمای مدرن سفید و مدرن آشپزخانه‌های امروزی برای‌تان یکنواخت است، با انواع کاشی و سرامیک متمایل به طوسی، مثلا طرح موراکن، به دیوار آشپزخانه خود جان تازه ببخشید.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح سیلکی
کاشی مرجان

انوع کاشی و سرامیک برای آشپزخانه

به دنبال جدیدترین مدل‌ها، طرح‌ها و انواع کاشی‌ و سرامیک برای آشپزخانه هستید؟ کاشی سیلکی این آشپزخانه، یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های کاشی است که طرفداران دکوراسیون داخلی مدرن، آن را برای دیوار آشپزخانه‌های خود انتخاب می‌کنند. خصوصا اگر آشپزخانه بزرگ با چیدمان جزیره‌ای باشد. 

در خصوص این مدل و خرید کاشی مرجان می‌توانید با نمایندگان این شرکت تماس بگیرید و درباره قیمت کاشی مرجان و تنوع مدل‌ها از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح وودن راگ
کاشی مرجان

انواع کاشی‌ و سرامیک تیره در آشپزخانه

روی دیوار آشپزخانه تصویر بالا، طرح جدید وودن راگ را مشاهده می‌کنید که رنگ تیره و رگه‌های طلایی آن کاملا با کابینت‌های قهوه‌ای این آشپزخانه مدرن، ست شده است. انواع کاشی و سرامیک مدرن که در آلبوم این تولیدکننده با تنوع بالایی، می‌بینید، برای بهینه‌سازی سبک دکوراسیون منزل یا محل کار شما هم می‌تواند مفید باشد.  تلفیق سبک مدرن با جزئیات طرح ایرانی انحصاری این کاشی، نه تنها به آشپزخانه هویتی اصیل داده بلکه تضاد چشم‌نوازی برای بیننده ایجاد کرده است.

خرید کاشی و سرامیک تیره

یکی از ویژگی‌های کاشی و سرامیک با کیفیت، تولید کیفیت محور آن است. مثلا اگر کاشی تیره یا سرامیکی که برای نمای تیره سرویس بهداشتی یا آشپزخانه انتخاب کرده‌اید خاصیت ضد اسیدی نداشته باشد، ممکن است بعد از مدتی کدر و زشت شود و ظاهر لوکس فضایی که کاشی شده، دیگر درخشان و زیبا نباشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم، خرید کاشی و سرامیک را از تولید کنندگان متعهد انجام دهید.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح ادینبرگ
کاشی مرجان

دیگر مدل‌های کاشی و سرامیک برای آشپزخانه

یکی دیگر از طرح‌های زیبای کاشی که برای بین کابینت‌های آشپزخانه زیباست، طرح ادینبرگ است که با کابینت‌های سفید و طوسی روشن، معرکه می‌شود.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح موراکن
کاشی مرجان

انواع کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی

در انتخاب طرح  کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی می‌توانید طرح موراکن را انتخاب کنید زیرا روشن بودن این رنگ کاشی  و طرح‌های زیبای تکرارشونده در آن حس آرامش، لاکچری و تبعیت از المان‌های شرقی را به افراد منتقل می‌کند. این ایده برای سرویس بهداشتی سالن‌های اسپا و هتل‌های لوکس بسیار عالی است؛ خصوصا اگر از کابینت‌های قهوه‌ای رنگ در طراحی داخلی سرویس بهداشتی استفاه می‌شود.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح ادینبرگ
کاشی مرجان

یکی از کاربردهای طرح کاشی ادینبرگ در سرویس بهداشتی و حمام است که در بسیاری از ویلاها و آپارتمان‌های جدید از آن استفاده می‌شود.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح سیلکی
کاشی مرجان

جزئیات شیک برای کاشی و سرامیک حمام

این سرویس بهداشتی که می‌تواند الگویی برای طراحی سرویس بهداشتی استخر، آپارتمان یا ویلا باشد، با طرح سیلکی کاشی مرجان پوشانده شده است. طوسی، رنگ یکه ‌تاز سبک طراحی داخلی مدرن، در نمای این سرویس بهداشتی زیبایی بی‌نظیری ایجاد کرده است.

انواع کاشی‌ و سرامیک برای نما

بسیاری از مردم تصور می‌کنند کاربرد کاشی و سرامیک فقط مختص داخل ساختمان، خصوصا آشپزخانه و سرویس بهداشتی است اما امروزه تولید کاشی با هدف پوشاندن نما و کف ساختمان هم صورت می‌گیرد. چند مدل از بهترین و جدیدترین طرح‌های کاشی در نمای ساختمان را در ادامه می‌بینید.

انواع کاشی و سرامیک تیره در نمای ویلا، دیوار حیاط ، بالکن 

طرح کاشی خاکستری که از دور نمای سنگی به دیوار این ویلا داده، یکی از جدیدترین طرح‌های کاشی به نام بازالت است و اگر در شهرهای شلوغ با هوای آلوده زندگی می‌کنید و دوست ندارید نمای منزل‌تان زودی کثیف، زشت و کهنه به نظر برسد.بهتر است از این کاشی استفاده نمائید. 

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح بازالت
کاشی مرجان

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح ضد قلیا
کاشی مرجان

کاشی و سرامیک ضد مواد خورنده

یکی از طرح‌های بسیار کارآمد کاشی مرجان، کاشی‌های ضد اسید  و ضد قلیای این کارخانه است که میان سازندگان بناهای مختلف بسیار مورد توجه بوده‌اند.                         

چرا کاشی و سرامیک ضد اسید مهم است؟

در محیطی مثل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حتی آزمایشگاه‌های مختلف که کاربر مرتب با چربی، آلودگی یا مواد شیمیایی سر و کار دارد ممکن است این مواد به سطح کاشی بخورند و به آن آسیب برسانند یا در حین شستشو با مواد خورنده مثل اسید یا باز، به کاشی آسیب برسد. در نتیجه تولیدکنندگان دوراندیش و متعهد، با نظم و قانونمندی فرمولاسیون و روش تولید را براساس ماندگاری و طول عمر بالا، طراحی می‌کنند.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح ضد اسید
کاشی مرجان

کاربرد کاشی ضد اسید و قلیا در ساختمان

کاشی ضد اسید برای مکان‌هایی که احتمال پاشیدن مواد خورنده در آن ها وجود دارد، بسیار مناسب است؛ مثلا در:

  • استخر
  • آزمایشگاه‌های شیمی
  • کارخانه‌های مختلف
  • کاشی و سرامیک کف

طرح جدید کاشی اینکانتو، انتزاعی است و می‌توانید برای کف استخر، خانه، آشپزخانه و سرویس بهداشتی آن را به کار برید.  طیف خاکستری غالب و رگه‌های قهوه‌ای این کاشی، انتخاب اجزای دکوراسیون را برای چنین کف زیبایی، در طراحی داخلی آسان‌تر می‌کند.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح اینکانتو
کاشی مرجان

استفاده از کاشی و سرامیک در اتاق خواب 

برای داشتن منزلی زیبا که دکوراسیون و طراحی داخلی آن را یک‌بار انجام دهید و تا سال‌ها در آن با خیال راحت زندگی کنید، باید تمامی مصالح را درست و به جا انتخاب کرد. مثلا روی کف خانه به دلیل تردد زیاد، باید از مرغوب‌ترین انواع کاشی و سرامیک را به کار برد. مثل طرح کاشی سیلوا که در این آپارتمان زیبا، نمایی باشکوه ایجاد کرده است. خوبی کاشی‌های لوکس و باکیفیت این است که تولیدکنندگان آن ها با تعهد به کیفیت، به تولید و ایجاد کالکشن می‌پردازند و مشتری با خیال راحت به خرید کاشی می‌پردازد، بدون این‌که نگران ترک خوردن و آسیب زودرس آن باشد.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح سیلوا
کاشی مرجان

انواع کاشی و سرامیک کف به سبک تلفیقی

اگر پروژه ساختمانی با کاربری گسترده مثلا یک کافه، بیمارستان، رستوران، استخر یا چنین فضاهای پرترددی در دست شما است و برای جستجوی انواع کاشی کاری به دنبال طرح‌های جدید هستید؛ طرح اکسکلوسیو کاشی مرجان، طراحی داخلی پروژه شما را زبانزد خاص و عام می‌کند.

کاشی مرجان
کاشی مرجان طرح اکسکلوسیو
کاشی مرجان

در نهایت

با جدیدترین طرح‌های کاشی و سرامیک در منازل و ساختمان‌های مدرن آشنا شدید. هرگونه سوال در ارتباط با کاشی آشپزخانه، کاشی نما، سرامیک کف و .. دارید می توانید با متخصصین کاشی مرجان در ارتباط بوده و از راهنمایی های‌شان بهره ببرید.

“برای مشاهده مدل های بیش تر می توانید به پروفایل کاشی مرجان مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه