Chidaneh.com placeholder image

شیک ترین رنگ های مبل راحتی ال در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: امروزه کمتر خانه ای پیدا می شود که در گوشه ای از نشیمن آن مبل ال جایی نداشته باشد. مبل های ال با فرم راحتی که دارند علاوه بر این که تعداد افراد بیشتری را در جای کمتری جای می دهند، محل مناسبی برای استراحت و لم دادن به خصوص برای تماشای تلویزیون هستند. چیدانه با همکاری گروه مبلمان آفر که در زمینه تولید انواع مبلمان راحتی در رنگ بندی های متنوع دارای تجربه زیادی هستند، در این مطلب به معرفی تعدادی از رنگ های مبل راحتی ال می پردازد. با ما همراه باشید…

مبلمان آفر
مبل راحتی شیک آفر
مبلمان آفر

سرویس خواب بالسا

مبل راحتی ال قرمز

اگر در دکوراسیون منزل خود رنگ هایی مثل کرمی، طلایی، سیاه یا سفید دارید، رنگ قرمز می تواند مکمل خوبی برای فضای شما باشد. ضمن اینکه حضور این رنگ به دکوراسیون شما هیجان بصری می دهد. البته برای تعدیل آن می توانید کوسن ها را از رنگ های دیگری که در فضا هستند و در کنار قرمز زیبا جلوه می کنند انتخاب کنید. در این نمونه کوسن های زرد، سبز و نارنجی انتخاب خوب و شادی بخشی برای مبلمان ال قرمز رنگ هستند.

مبلمان آفر
مبل ال در دکوراسیون نشیمن
مبلمان آفر

مبل ال سبز

رنگ سبز مکمل خوبی برای رنگ های سفید، زرد و گاهی قرمز می باشد. اگر مبلمان اصلی شما در پذیرایی یا نشیمن به این رنگ ها هستند و در انتخاب رنگ مبل ال دچار تردید هستید، می توانید انواع رنگ های سبز را بدین منظور انتخاب کنید. فراموش نکنید که سبزهای مختلف الزاما به دکوراسیون شما نمی خورند.

مبلمان آفر
مبل ال راحتی بنفش
مبلمان آفر

مبل ال راحتی بنفش

یکی از انتخاب های جسورانه و در عین حال بسیار زیبا و چشم نواز برای طراحی دکوراسیون داخلی رنگ بنفش است. البته وقتی این رنگ را انتخاب می کنید باید توجه داشته باشید که ست کردن بقیه عناصر دکوراسیون با آن کار چندان آسانی نیست اما در نهایت آنچه به دست می آید، تصویری دلنشین و گرم با رنگ بنفش است. صورتی، زرد و خاکستری از جمله رنگ هایی هستند که با بنفش ترکیب خوبی ایجاد می کنند.

مبلمان آفر
مبلمان آفر
مبلمان آفر

مبل ال یاسی رنگ

رنگ یاسی به واسطه خاص بودنش و البته سخت بودنش در ست کردن مسلما انتخاب هر کسی نیست. پس اگر می خواهید دکوراسیون منزل تان متفاوت از بقیه بوده و رنگی انتخاب کنید که در هر خانه ای دیده نمی شود، مبل ال یاسی یکی از گزینه هایی است که ما به شما پیشنهاد می دهیم.

در پایان با تشکر از کارشناسان گروه مبلمان آفر که ما را در تهیه این مطلب یاری نمودند، پیشنهاد می کنم برای دیدن نمونه های متنوع مبل راحتی سری به پروفایل گروه مبلمان آفر در اهالی فن چیدانه بزنید.

تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه