Chidaneh.com placeholder image

اصالت کاغذ دیواری کلاسیک در دکوراسیون منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

زمانی که برای دکوراسیون منزل سبک کلاسیک را انتخاب می کنید، گزینه های زیادی پیش رویتان قرار دارد تا با انتخاب درستی از آن ها بتوان این سبک را وارد خانه کرد. بی شک یکی از اجزای اصلی که باید با حساسیت و دقت بیش تری آن را انتخاب کرد، نوع دیوارپوش است. گزینه خوبی که برای دیوار پیشنهاد می شود، استفاده از کاغذ دیواری است. چیدانه  شما را در استفاده از انواع کاغذ دیواری کلاسیک در دکوراسیون خانه راهنمایی می کند:

کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو
کاغذ دیواری کلاسیک پذیرایی
کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو

سرویس خواب بالسا

اگر دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک است، چه بهتر که کاغذ دیواری هم به این سبک باشد تا هم خوانی بیشتری با سبک انتخابی کل فضای خانه داشته باشد. جذابیت دکوراسیون فضای داخلی به سبک کلاسیک، تنها به دلیل زیبایی آن نیست. این نوع کاغذ دیواری جذابیت رنگی بالایی دارند و به علت ویژگی اصلی سبک کلاسیک که اصالت و قدمت است، فضایی خاص با هویتی اصیل ایجاد می کند. 

مطلب پیشنهادی : بهترین کاغذ دیواری، همه چی رو برای خرید جنس بهتر بدون!

کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو
کاغذ دیواری کلاسیک پذیرایی
کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو

یکی از نکات مهمی که در مورد کاغذ دیواری های طرح کلاسیک به آن اشاره می کند، استفاده از آن ها در دکوراسیون مدرن است؛ بله! شاید به نظر شما هم عجیب برسد ولی واقعیت این است که تلفیق خاصی که از مجاورت مبلمان مدرن با پس زمینه کلاسیک به وجود می آید، خیره کننده است. مبلمان و وسایلی کاملا مدرن و ساده، با وجود کاغذ دیواری هایی به این سبک، با نقوش و الگوهای زیبا و خاص چهره زیبایی را به خانه شما می بخشد.

مطلب پیشنهادی : آیا باید کل خانه را کاغذ دیواری کنیم؟

کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو
کاغذ دیواری کلاسیک پذیرایی
کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو

می توانید برای تلفیق سبک مدرن و سبک کلاسیک در دکوراسیون منزل، از اشیای مدرن و کلاسیک هم زمان استفاده کنید. در این صورت همانطور که در مورد قبل گفته شد کاغذ دیواری کلاسیک در کنار مبلمان قرار می گیرد، ولی می توان از لوازم دکوری و تزیینات بیشتری به سبک کلاسیک هم استفاده کرد تا هر دو سبک در طراحی فضای داخلی بیشتر حس شود.

کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو
کاغذ دیواری کلاسیک پذیرایی
کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو

زمانی که برای دکوراسیون منزل از کاغذ دیواری کلاسیک استفاده شود، زمینه ای متناسب با سبک خانه خود را انتخاب کرده اید. خانه ای به سبک کلاسیک زیبایی خاصی دارد. اگر در طراحی خانه گیاهان حضور دارند، استفاده از رنگ های تیره تر در زمینه دیوار جلوه بیشتری به آنها می دهد و موجب می شود خود را بیشتر نشان دهند. در این صورت بهتر است از نوعی از کاغذ دیواری استفاده کنید که نقش های آن از الگوهای گیاهی برگرفته شده باشد، طرح هایی با شاخه و برگ گیاهان در این مورد بهترین انتخاب است.

مطلب پیشنهادی : کاغذ دیواری سه بعدی، در این مدل ها گم می شوید!

[[nid:375957]]

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که از سبک معاصر لذت می برید، پیشنهاد چیدانه را رد نکنید! فرض کنید خسته از کار برگشته اید و برای کمی استراخت و یا خوابی کوتاه به تخت خواب می روید. اینجاست که فضای دنج و آرام کارکرد خود را نشان می دهد. تخت خوابی در پس زمینه ای کلاسیک حس امنیت را برای شما به وجود می آورد. می دانید این امنیت به خاطر حس قدمتی است که در فضا ایجاد شده است.

[[nid:372301]]

سبک کلاسیک به نوبه خود ویژگی های متفاوتی دارد. اگر تم منزل شما سبک شرقی داشته باشد، بهتر است از رنگ طلایی بیشتر در دکوراسیون منزل استفاده کنید. کاغذ دیواری که نقوش طلایی رنگ دارند و یا طرح هایی که یادآور فرهنگ آسیای شرقی است، ایده آل است.

مطلب پیشنهادی : انواع کاغذ دیواری را قبل از خرید بشناسید!

[[nid:372286]]

یکی از نقوش قدیمی و پر طرفدار کاغذ دیواری سبک کلاسیک، طرح هایی عمودی است. این طرح علاوه بر اینکه زیبایی و وقار خاصی دارد، سقف را بلندتر نشان می دهد و به دنبال آن فضا را هم بزرگتر می کند. پس اگر سقف منزل شما کوتاه است، قدرت استفاده از این نوع کاغذ دیواری را دست کم نگیرید چرا که با کمترین هزینه بهترین بازخورد را برایتان بوجود می آورد!

کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو
کاغذ دیواری گلدار صورتی
کاغذدیواری و لمینیت اردهالی دکو

از ویژگی های مهم سبک کلاسیک استفاده از رنگ های با وقار و سنگین است. ولی کمی تخطی از قوانین آزاد است! در سبکی تلفیقی می توانید رنگ هایی شاداب تر را برای سبک کلاسیک انتخاب کنید. مبلمانی مدرن و زیبا در کنار کاغذ دیواری با تقوشی به سبک کلاسیک و حضور رنگ هایی متفاوت، جلوه ای جدید را ارائه می دهند!

طرفداران پر و پا قرص سبک کلاسیک می خواهند تمام قوانین آن را اجرا کنند. پس برای این افراد در کنار داشتن مبلمان و وسایلی به سبک کلاسیک صرف، باید از نقوش و رنگ هایی برای کاغذ دیواری استفاده شود که دنباله رو ویژگی های شناخته شده و همیشگی سبک کلاسیک است.

با نصب تابلویی از کاغذ دیواری به سبک کلاسیک می توان هنری دیواری و خاص را به دکوراسیون منزل وارد کرد. نیازی نیست حتما تمام سبک خانه کلاسیک باشد، تنها تابلویی به این سبک، نقش اثر هنری را برایتان ایفا می کند و جذابیتی از تصویر خاص و لوکس را ایجاد کرده است.

مطلب پیشنهادی : خرید کاغذ دیواری، با این 5 نکته بهترین نتیجه را می گیرید!

" برای خرید و دیدن نمونه های بیش تر با کلیک بر روی عکس زیر با گروه اردهالی دکو در ارتباط باشید"

کاغذدیواری کلاسیک

در مورد کاغذ دیواری بیش تر بدانید :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه