Chidaneh.com placeholder image

چیدمان لوازم آرایش، 10 ایده شیک و کم هزینه!

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: همیشه اوقاتی که صرف آراستن خود می کنید یکی از لذت بخش ترین است اما در نه در زمان هایی که وقت شما محدود است و باید به دنبال لوازمتان تمام کشوهای میز آرایشتان را زیر رو کنید! چیدمان لوازم آرایش روی میز توالت به سادگی این مشکل شما را حل می کند! کافی است کمی خلاقیت و حوصله به خرج دهید و ایده های این مطلب از چیدانه برای سر و سامان دادن به میز آرایش خود استفاده کنید.پس برای مرتب کردن میز آرایش خود با ما همراه باشید.  

نظم دهی میز آرایش

chidaneh ad banner

چیدمان لوازم آرایش: ملزومات روزانه 

ملزومات روزانه شامل پنبه، گوش پاک کن و … که به طور مداوم و روزانه باید دم دست داشته باشد را حتما روی میز نگهداری دای کنید تا همیشه دم دست باشد. برای این منظور می توانید از شیشه های بامزه ی مربا استفاده کنید و ظاهر خاصی به دکوراسیون اتاق خواب خود ببخشید. 

مرتب کردن میز آرایش

چیدمان لوازم آرایش: ابزار آراستن مو

با استفاده از یک جا مجله ای قدیمی به سادگی می توانید فضایی را برای جای دادان ابزار آراستن مو خودتان بسازید و به میز آرایش خود نظم و ترتیب ببخشید.

چیدمان لوازم آرایش

چیدمان لوازم آرایش: میز طبقه بندی لوازم آرایش

با کمک میز های کوچک نظم دهی که دارای کشوهای متعدد است می توانید لوازم آرایش خود را دسته بندی کنید و همیشه دم دست خود داشته باشید. 

چیدن لوازم آرایش روی میز توالت

چیدمان لوازم آرایش: مرتب کردن عطرها

به جای چیدمان بطری های زیبای عطرهایتان پشت سر هم بهتر است آن ها را همانند تصویر در یک سینی گرد و زیبا نگهداری کنید و ظاهر منحصر به فردی میز آرایش خود ببخشید.  

چیدن لوازم آرایش روی میز توالت

چیدمان لوازم آرایش: طبقه بندی لوازم آرایش

برای لوازم آرایش خود یک برد مگنتی زیبا بسازید، و با چسباندن آهنربا پشت لوازم خود به سادگی آن ها را همیشه جلو دست خود داشته باشید و به راحتی از آن ها استفاده نمایید. 

چیدن لوازم آرایش روی میز توالت

چیدمان لوازم آرایش: نظم دهی لوازم آرایش

با استفاده از لیوان های شیشه ای می توانید یک جای لوازم آرایش بامزه و پر کاربرد خودتان بسازید و به لوازم و میز آرایش خود نظم ببخشید. 

چیدمان لاک روی میز

چیدمان لوازم آرایش: چیدمان لاک 

چیدمان لاک روی میز می تواند جلوه ی رنگارنگ بامزه ای به فضای میز شما ببخشد، برای این منظور می توانید از یک ظرف شیشه ای بامزه همانند تصویر استفاده کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای میزتان ببخشید، توجه داشته باشید که استفاده از این ایده سبب بزرگتر شده فضای میز شما نیز می باشد. 

مرتب کردن میز آرایش

چیدمان لوازم آرایش: طبقه بندی ابزار مو 

با استفاده از یک سبد کوچک در فضای حمام و یا سرویس بهداشتی خود می توانید به سادگی به  ابزار مورد استفاده خود در این فضا نظم ببخشید و آن ها را دم دست خود داشته باشید.  

مرتب کردن میز آرایش

چیدمان لوازم آرایش: استندهای طبقه بندی لوازم آرایش

استندهای طبقه بندی لوازم آرایش به شما می تواند در چیدمان میز آرایش تان بسیار کمک کند کافی است ملزومات مورد استفاده ی روزانتان را روی آن بچنید و به فضای میز آرایشتان نظم ببخشید. 

چیدمان میز آرایش

چیدمان لوازم آرایش: نظم بخشیدن به سنجاق ها

اگر شماهم یک ظرف پر از سنجاق سر های در هم و بر هم دارید، وقت آن است که به آن سر و سامان بدهید با کمک یک نوار آهنربایی همانند تصویر می توانید به آن ها نظم و ترتیب ببخشید و ظاهر خاصی به فضای میز آرایش خود ببخشید. 

اگر شما هم ایده های جذابی برای نظم دهی میز آرایش خود دارید، می توانید آن ها را با ما در میان بگذارید. ضمنا با مراجعه به بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه می توانید سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید و پاسخ بگیرید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه