Chidaneh.com placeholder image

سقف کاذب سرویس بهداشتی، آسمان زیبای حمام شما

به قلم: تحریریه چیدانه

سقف: امروزه سقف های کاذب در ساختمان ها محلی برای عبور تاسیسات است که دسترسی به آن ها نیز بسیار مهم، پر کاربرد و جدا نشدنی است. گاه این سقف ها محلی برای نور پردازی نیز به حساب می آیند که اهمیت آنها را دو چندان می کند. پیش در چیدانه در رابطه با آسمان مجازی و انواع سقف کاذب در دکوراسیون با شما صحبت کرده ایم اما امروز می خواهیم به طور کلی به بررسی انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی بپردازیم با ما همراه باشید.

[[nid:61830]]

chidaneh ad banner

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس های بهداشتی برای مقابله احتمالی با مشکلاتی رطوبتی در معمولا در سرویس های بهداشتی به وجود می آید و غالبا پر هزینه اند ایجاد می شوند. سقف کاذب سرویس بهداشتی با توجه به متریال های خاص خود نه تنها از بروز این مشکلات جلوگیری می کند بلکه مزایایی همچون زیبا سازی، نور پردازی، سبک سازی و دسترسی آسان به تاسیسات را برای سرویس بهداشتی شما ایجاد می کند.

[[nid:61838]]

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی

امروزه با توجه به نیاز بازار سقف های کاذب با پوشش طلق، پلکسی، پی وی سی و سازه آلومینیوم در بین مردم و سازندگان ساختمانی دارای محبوبیت بیشتری می باشند، در این میان سقف های کاذب دکوراتیو با نورپردازی های خاص نیز بسیار پر طرفدارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

هرمس اسکای
آسمان مجازی در فضای سرویس بهداشتی
هرمس اسکای

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی : سقف کاذب طلقی

در سقف کاذب طلقی امکان نور پردازی از بالای سقف وجود دارد، ضمن ایجاد زیبایی خاص باعث کوتاه شدن ارتفاع نمی شود و شما آن را احساس نمی کنید. آسمان مجازی در واقع یکی از انواع سقف های کاذب طلقی می باشد که امروزه در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف بسیار پر طرفدار است. همچنین برای دسترسی به فضای بالای سقف کاذب سرویس بهداشتی نیازی به متخصص و افراد خاص نیست و می توان خیلیساده  با بلند کردن طلق ها آنها را جابجا و به فضای بالای آن دسترسی پیدا کرد. معمولابرای جلوگیری از زنگ زدگی ناشی از بخار آب موجود در سرویس های بهداشتی از سازه هایی مناسب با آن فضا استفاده می شود،به طور مثال پوشش های سازه ای آلومینیوم و یا گالوانیزه.

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی : سقف کاذب پلکسی گلاس

سقف کاذب پلکسی گلاس نیز ویژگی هایی همانند سقف کاذب طلقی دارد.با این تفاوت که پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد. جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف می باشد ودر واقع نوعی پلیمر است. از دیگر ویژگی های پلکسی، مقاومت زیاد آن نسبت به شیشه است. در طرفین صفحات پلکسی گلاس معمولا برچسبی مقوایی چسبیده شده که کار محافظت از این ورقه ها را در برابر گرد و خاک انجام می دهد. از ویژگی های آن می توان به طور خلاصه به سبکی، مقرون به صرفه بودن،مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و در صد جذب روطوبت پایین را نام برد.

[[nid:61842]]

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی : سقف کاذب پی وی سی

پلی وینیل کلراید با نام اختصاری PVC  ، نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که کاربرد زیادی در فناوری های نوین ساختمانی دارد. این ماده جایگزین مناسبی برای مصالح ساختمانی قدیمی می باشد که در سال های اخیر به دلیل اجرای سیستم سبک سازی، جلوگیری از اتلاف انرژی و اهمیت زیبایی در دکوراسیون داخلی ساختمان به خصوص سقف کاذب سرویس بهداشتی به شدت مورد توجه قرار گرفته است

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی : تایل پی وی سی 60 *60

سقف های کاذب شبکه ای مربع شکل ، یکی از انواع پرکاربرد سقف های کاذب هستند ، که در  ابتدا سقف به وسیله ی پروفیل های سپری آلومینیومی و گالوانیزه به صورت شبکه های ( 60 *60 سانتی متر ) زیرسازی شده و سپس تایل های پی وی سی در آن ها جای داده می شوند. از مزیت های این نوع سقف؛ نصب سریع و آسان، صد در صد ضد آب و مناسب برای مناطق مرطوب مانند سرویس های بهداشتی، دسترسی آسان به تاسیسات برقی و لوله کشی های پشت سقف، با طرح های متنوع و قابلیت نصب هر نوع دریچه و چراغ در سقف می باشد که آن ها را تبدیل به سقف های کاذب دکوراتیو می کند و همچنین این تایل ها را می توان به صورت ترکیبی با انواع دیگر سقف های کاذب طراحی و اجرا نمود. 

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. 

 گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه