Chidaneh.com placeholder image

12 ایده آسان برای نگهداری موبایل و تبلت در خانه

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: صبح با عجله از خواب بیدار شدم. یادم آمد در این روز پرکار باتری موبایلم حتما باید پر باشد. روی تخت نشستم و به اطراف نگاه کردم. اول باید شارژر را پیدا می‌کردم. سر آویزانش را در پریز برق پیدا کردم ولی اثری از تلفن همراه نبود؛ یعنی این بار این طفلک بیچاره‌ام را کجا رها کرده بودم؟ چرا همیشه سرگردان و بی‌خانمان است؟
با پیشرفت تکنولوژی و استفاده هر روزه از موبایل و تبلت و فضای مجازی، دیگر نمی‌توان به سادگی آنها را رها کرد. مسلما نگهداری صحیح و با دقت از این وسایل برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به آنها دغدغه ذهنی همه ماست. همان طور که قبلا در چیدانه به شما ۱۰ ایده ساده برای ساخت جای موبایل و تبلت پیشنهاد دادیم، در این مطلب نیز ایده‌های ناب و جذاب برای نگهداری از آنها را دنبال کنید:

سرویس خواب بالسا

1- استندهای ساده و معمولی که در بازار وجود دارد، اولین انتخاب برای نگهداری موبایل و تبلت هستند.

2- برای اینکه شارژر بی‌هویت‌تان کمی شخصیت پیدا کند، برایش جایی را در نظر بگیرید که بتواند با اتصال به برق، موبایل یا تبلت را هم نگه دارد. این کیف یا استند می‌تواند از پلاستیک‌های بازیافتی مصرفی‌تان یا تکه‌پارچه‌های رنگارنگی که در خانه دارید یا حتی جیب شلوار جینی کهنه تهیه شود.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون جین پوش، شلوارهای جین کهنه را دور نیندازید!

3- عروسک‌هایی که قابلیت نگه‌داشتن موبایل را دارند، برای اتاق‌خواب و فضاهای خودمانی‌تر، تخت خوبی خواهند بود.

4- مبل‌های تپل و کوچکی برای راحتی موبایل یا تبلت‌تان تهیه کنید. در حین استراحت می‌توانید به‌راحتی از آنها استفاده کنید و کمی مچ دست‌تان را استراحت دهید.

5- حتما و حتما برای هندزفری، یو‌اس‌پی و باقی سیم و اتصالات دستگاه هوشمند خود کیفی تهیه کنید. هندزفری باید در محیط پاکیزه‌ای قرار گیرد و خیال‌تان راحت باشد که همیشه در دسترس خواهد بود.

6- از چوب شاخه‌های هرس شده درختان برای موبایل خود استند زیبایی بسازید.

7- جاکارتی‌های رومیزی که در ادارات استفاده می‌شوند، برای استفاده به‌عنوان نگهدارنده انتخاب خوبی است. از جنسی استفاده کنید که آسیبی به بدنه دستگاه نزند.

8- اگر از علاقه‌مندان آشپزی هستید، قطعا تا این لحظه از دستورهای آشپزی اینترنتی استفاده کرده‌اید. ریختن مواد پخت کیک، دسر یا هر چیز خوشمزه دیگری روی تبلت اصلا خوشایند نیست. بهتر است برای آشپزخانه استندی از جنس خودش انتخاب کنید. تخته‌های خردکن برای این منظور ایده جالبی است.

9- اطراف‌تان را خوب نگاه کنید. حتما شی‌ای وجود دارد که بتواند تکیه‌گاهی برای موبایل و تبلت‌تان باشد.

10- تابلویی بردارید و با استفاده از نواری محکم آن را تقسیم کنید. حال می‌توانید موبایل را روی آن قرار دهید. ضخامت و عرض نوار را هم در نظر بگیرید.

11- شلف کوچکی را در قسمتی از خانه و در بالای پریز برق نصب کنید. حالا می‌توانید چند موبایل و تبلت را به‌ صف شارژ کنید.

12- قطعه چوبی با عرض مناسب تهیه کنید و شکافی متناسب با عرض و قطر تبلت یا موبایل روی آن ایجاد کنید. به همین سادگی نگهدارنده چوبی‌تان آماده خدمت‌‌رسانی است.

چنانچه شما هم ایده هایی برای نگهداری چنین وسایل کوچکی در دکوراسیون منزل دارید، آن ها را در بخش دیدگاه های پایین همین صفحه با ما و مخاطب های دیگر به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله منزل | نویسنده: صدف حقیقت

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه