Chidaneh.com placeholder image

آیفون 7، جایزه برنده مسابقه عکاسی از مجله منزل جدید!

به قلم: مژگان احمدی

مجله منزل: مجله منزل شماره 98 مجله منزل منتشر شد. این بار مسابقه عکاسی از مجله منزل جدید با جایزه ویژه یک گوشی آیفون 7 برای نفر اول، شما را غافلگیر خواهد کرد!

جوایز مسابقه عکاسی از مجله منزل مهر ماه:

چوب و هنر
  • جایزه نفر اول: گوشی آیفون 7، جایزه برنده مسابقه عکاسی از مجله منزل
  • جایزه نفر دوم: 1.5 میلیون تومان، بن خرید ساعت از برند لوند ویل
  • جایزه نفر سوم: 1 میلیون تومان، بن خرید ساعت از برند لوند ویل

برای شرکت در مسابقه، شماره جدید مجله منزل(مجله منزل مهر ماه) را از کیوسک های روزنامه فروشی و یا نسخه الکترونیک را ازوب سایت طاقچه( taaghche.ir)، تهیه کنید و از آن یک عکس خلاقانه بگیرید وبه روش های زیر برای ما ارسال کنید:

  • عکستان را به شماره تلگرام 09335003918 بفرستید.
  • با manzelmag # در اینستاگرام منتشر کنید.
  • از طریق دایرکت به اینستاگرام منزل ارسال کنید.

روش داوری:
تعدادی از عکس های خلاقانه ای برای مسابقه ارسال شده است، توسط داوران انتخاب شده و در صفحه اینستاگرام مجله منزل به رای گذاشته خواهند شد.

داوران مسابقه:
سمیرا فرجی، مدیر هنری
فرشید عسگری(فرشید کله گنده)، عکاس و ایده پرداز
عرفان شریف نژاد، عکاس و گرافیست
امیر صادقی، عکاس

عجله کنید! برای شرکت در مسابقه، فقط تا 25 مهر ماه فرصت دارید!

در مجله منزل جدید بخوانید…

خانه پاییز در نیاوران داستان جلد مجله منزل مهر ماه

جلد این شماره مجله منزل خانه لوکس به رنگ پاییز در خیابان نیاوران تهران است. در صفحه 68 مجله منزل، شما می توانید دراین خانه تنوع سبک های مختلف دکوراسیون را در یک مکان مشاهده کنید. ناهارخوری به سبک اسپانیایی، پذیرایی به سبک ایتالیایی و در دیگر بخش ها طراحی تلفیقی در یک منزل در کنار هم آمدند تا علایق تمام افراد خانواده تامین شود.

خانه ای با رنگ و بوی پاییز

فصل پاییز و روزهای کوتاه آن ممکن است موجب دلگیر شدن ما و منزل‌مان شود، اما رنگ‌های گرم و روشن پاییزی و شادی حاصل از آن می‌تواند تأثیر بسزایی در رفع این مشکل داشته باشد. این مطلب را در صفحه 50 مجله دنبال کنید تا زیبایی های پاییز را به دکوراسیون منزل خود بیاورید.

راز پنهان معمار جواهرات

در صفحه 88 مجله منزل به سراغ محمد حسینی غفاری، معمار جواهرات رفته ایم که به طراحی و تولید جواهرات با الهام از بناهای شاخص معماری ایران و جهان می پردازد.

لذت داشتن خاک و گیاه و زندگی در خانه

گزارشی ویژه نیز از یک حیاط 100 ساله قدیمی در تهران تهیه کرده ایم. ایشان بیش از 150 مدل گل و گیاه و بن‌سای در این حیاط پرورش می‌دهد و حواسش به تک‌تک آنها هست و زبان همه‌شان را می‌داند.در صفحه 96 مجله، در گوشه و کنار حیاط و گیاهان خیره کننده او گشتی زده ایم!

…….

و بسیاری دیگر از عکس ها و مطالب جالب و متنوع در شماره مهر ماه مجله منزل با برای شما و به درخواست شما مخاطبان عزیز، آماده شده است.
شماره جدید مجله منزل را با جلد زیر می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه کنید و  برای دریافت نسخه الکترونیکی با قیمت ارزان تر با کلیک بر روی عکس بالا و سپس انتخاب گزینه ارتباط با فروشنده،مجله منزل را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن یا وب سایت طاقچه دریافت نمایید. 

مجله منزل را هر ماه درب منزل دریافت کنید!
برای دریافت اشتراک ماهانه مجله منزل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت اشتراک مجله منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه