Chidaneh.com placeholder image

طراحی گالری کفش فرشتگان در شیراز با ویترین منحنی!

به قلم: تحریریه چیدانه

پروژه های برجسته: گالری کفش فرشتگان، بوتیک کوچکی در مرکز خرید ستاره فارس در شیراز با مساحت 18 مترمربع می باشد که در چهار شعبه در زمینه‌ی فروش محصولات چرمی، کیف و کفش و… فعالیت دارد. در طراحی داخلی شعبه ی یک گالری کفش فرشتگان برای ایجاد فضایی متفاوت و مدرن در فضایی کوچک، علیرضا امتیاز و آزاده صحرائیان از دفتر معماری امتیاز، از یک ویترین منحنی و خمیده بهره گرفته اندکه از بخش ورودی به سمت داخل فروشگاه امتداد یافته است و با این متدد فضایی خاص و متفاوت خلق کرده اند، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار گالری کفش فرشتگان در شیراز سری بزنیم و با جزییات طراحی خاص آن بیشتر آشنا شویم با ما همراه شوید.

گالری کفش فرشتگان

مشخصات عمومی پروژه ی طراحی داخلی گالری کفش فرشتگان

  • نام پروژه: گالری کفش فرشتگان شبعه یک
  • موقعیت: مرکز خرید ستاره فارس، شیراز، ایران
  • دفتر معماری: گروه معماری امتیاز
  • معماران: علیرضا امتیاز، آزاده صحرائیان
  • همکار طراحی: آرش دیلمی
  • کارفرما: آقای ابریشمی
  • نوع کاربری: تجاری
  • مساحت: 18 مترمربع
  • سال طراحی: 1384

گالری کفش فرشتگان

سرویس خواب بالسا

گالری کفش فرشتگان، بوتیک کوچکی در مرکز خرید ستاره فارس در شیراز با مساحت 18 مترمربع می باشد که در چهار شعبه در زمینه‌ی فروش محصولات چرمی، کیف و کفش و… فعالیت دارد.

گالری کفش فرشتگان

 در طراحی داخلی شبعه ی یک گالری کفش فرشتگان برای ایجاد فضایی متفاوت و مدرن در فضایی کوچک، تیم طراحی (علیرضا امتیاز، آزاده صحرائیان) از یک ویترین منحنی و خمیده بهره گرفته است که از بخش ورودی به سمت داخل فروشگاه امتداد یافته است و فضایی خاص و متفاوت خلق کرده است.

گالری کفش فرشتگان

در طراحی داخلی شعبه ی یک گالری کفش فرشتگان ایجاد پیوستگی در فرم ویترین ها با استفاده از مختصات U و V به جای استفاده از هندسه قدیمی اقلیدسی سر لوحه ی طراحی قرار گرفت .

گالری کفش فرشتگان

 همچنین از رنگ سفید به عنوان رنگ قالب جهت نمایش بهتر اجناسی مانند محصولات چرمی، کیف و کفش و… در طراحی داخلی گالری کفش فرشتگان استفاده شده است. علاوه بر نمایش بهتر محصولات توسط رنگ سفید، پس‌ زمینه‌ ای با رنگ سفید کمک شایانی به روشنایی و نورپردازی فضای داخلی گالری کفش فرشتگان می کند.

طراحی گالری کفش فرشتگان  

در طراحی داخلی گالری کفش فرشتگان برای ساخت ویترین ها از تکنیک سنتی قایق سازی سرخپوستی به عنوان تکنیک پایه طراحی و اجرا استفاده شد که با توجه به متراژ کوچک پروژه و محدودیت نصب با استفاده از عناصر سبک، پروژه به صورت پیش ساخته در محل طراحی و اجرا شده است.

اهالی فن چیدانه مکانی است که معماران و متخصصان حوزه ساخت و دکوراسیون داخلی می توانند عضو شده و پروژه های خود را به نمایش بگذارند. اگر شما هم صاحب کسب و کاری در این زمینه هستید، هر چه زودتر دست به کار شوید.

گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه