Chidaneh.com placeholder image

مبل چرم در دکوراسیون منزل، مبل نگو قالی کرمون!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: نوبت به انتخاب مبلمان که می‌رسد همه دوست دارند جدیدترین و باکیفیت‌ترین مبلمان را خریداری کنند. این بار پیشنهاد ما برای شما مبلمان چرمی است که در عین شیک بودن با گذشت زمان و استفاده از آن مثل قالی کرمون روزبه‌روز بهتر و زیباتر خواهد شد. با توجه به گستردگی مبلمان چرمی به لحاظ سبک، رنگ و کیفیت شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود یکی از انواع آن را که با دکوراسیون‌تان نیز همخوانی داشته باشد، انتخاب کنید. در این مطلب به نکاتی که باید هنگام خرید در ذهن‌تان داشته باشید، اشاره خواهیم کرد.

گروه مبلمان یاشیل
مبل چرم راحتی یاشیل
گروه مبلمان یاشیل

تابلو فرش ریحان

توجه به سبک زندگی برای خرید مبل چرم

زیبایی چرم به علت طبیعی بودن آن است و در طول زمان به زیبایی آن افزوده خواهد شد. اگر شما خانواده شلوغی با بچه یا حتی حیوان خانگی دارید، مبلمان چرمی استهلاک کمی برای‌تان خواهد داشت؛ برای خانواده‌هایی که خیلی هم شلوغ نیستند، مبلمان با چرم مصنوعی نیز پاسخگو خواهد بود.

خانه درسا
مبل چرم درسا در دکوراسیون داخلی
خانه درسا

تاثیر سبک دکوراسیون در انتخاب مبل چرم

از آنجا که طول عمر چرم حداقل سه‌برابر پارچه است در انتخاب مدل و رنگ متناسب با دکوراسیون منزل‌تان دقت کنید. قرار است این مبلمان به دوست قدیمی و همراه شما برای سال‌های سال تبدیل شود.

شرکت معماری دکوکو
مبلمان دکوراسیون داخلی منزل
شرکت معماری دکوکو

درک طبیعت چرم

از آنجا که چرم یک ماده طبیعی است، رنگ، بافت و رگه‌های آن متفاوت است؛ بنابراین تمام تکه‌های آن را با هم خریداری کنید؛ در غیر این صورت زمانی که آنها را کنار هم می‌چینید این اختلاف‌ها آزاردهنده خواهد بود.

مهران عباسی و همکاران | گروه ساختمانی وُشه
نورپردازی داخلی آپارتمان
مهران عباسی و همکاران | گروه ساختمانی وُشه

نگهداری از چرم

چرم یک کالای لوکس به‌حساب می‌آید که به رطوبت و مراقبت نیاز دارد؛ در غیر این صورت امکان ترک‌‌خوردگی و در نهایت پارگی آن وجود دارد. معمولا هنگام خرید مبلمان چرمی مایع مرطوب‌کننده همراه نحوه استفاده از آن در اختیار خریدار قرار می‌گیرد؛ بنابراین قبل از خرید مبلمان چرمی به رسیدگی‌های لازم آن دقت کنید.

مبلمان ایتال فوم
مبل چرمی راحتی در نشیمن
مبلمان ایتال فوم

سبک مبلمان چرم

باگذشت زمان برعکس روکش چرم مبلمان‌تان مواد داخلی آن به ‌مرور از بین خواهد رفت؛ برای همین بهتر است زمان خرید مدل‌هایی با تشکچه‌های زیپ‌دار انتخاب کنید که داخل آنها به‌راحتی قابل تعویض باشد.

اگر قصد خرید مبل چرم برای دکوراسیون منزل خود دارید…
پیشنهاد می کنم ابتدا سری به اهالی فن چیدانه در بخش مبلمان خانگی بزنید و نمونه کارهای برندهای مختلف را ببینید و با آن ها تماس بگیرید.

منبع: مجله منزل | نویسنده: سپیده نعمت زاده

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه