Chidaneh.com placeholder image

شیک ترین صندلی بار برای اپن آشپزخانه شما کدام است؟

به قلم: مبلمان جهانتاب

 

مبلمان: صندلی بار برای اپن آشپزخانه و کابینت جزیره ای یکی گزینه های بسیار مناسب برای زندگی امروزی و همچنین دکوراسیون آشپزخانه کوچک است. انتخاب صندلی بار و صندلی اپن مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه چالش بر انگیز است چرا که عوامل بسیاری مانند ارتفاع، مدل و سبک و راحتی را باید مدنظر قرار داد. در این مطلب به کمک گروه مبلمان جهانتاب نکات و راهنمایی هایی را برای شما ذکر می کنیم تا بهترین صندلی بار را برای اپن آشپزخانه خود انتخاب کنید:

سرویس خواب بالسا

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن بار جهانتاب مدل لوکاس
diamondمبلمان جهانتاب

ارتفاع مناسب صندلی بار

آیا صندلی بار باید در سطحی بالاتر از اپن آشپزخانه قرار گیرد؟ برای اینکه بدانید چه نوع صندلی اپنی می خواهید ارتفاع میز یا کابینت خود را اندازه گیری کنید. این نکته را در ذهن داشته باشید که نشیمن گاه صندلی بار برای راحتی بیشتر باید بین 20-30 سانتیمتر پایینتر از سطح کابینت و میز قرار داشته باشد.

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن جهانتاب مدل ایویا
diamondمبلمان جهانتاب

  • صندلی معمولی به طور معمول 45 سانتیمتر از زمین تا قسمت نشیمن ارتفاع دارد.
  • صندلی اپن دارای ارتفاعی حدود 60-70 سانتیمتر از سطح زمین است.
  • صندلی بار ارتفاعی بین 70-80 سانتیمتر از سطح زمین دارد.

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن جهانتاب مدل رویال
diamondمبلمان جهانتاب

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن بار جهانتاب مدل سرنا SERENA
diamondمبلمان جهانتاب

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن جهانتاب مدل ویستا
diamondمبلمان جهانتاب

بدانید چند صندلی بار و اپن برای دکوراسیون آشپزخانه می خواهید.

به توصیه گروه مبلمان جهانتاب فراموش نکنید که فاصله بین دو صندلی اپن و صندلی بار باید به اندازه کافی باشد تا افراد به راحتی بتوانند روی آن بنشینند، برخیزند، غذا بخورند و حرکت کنند.

  • اگر پهن ترین قسمت صندلی بار شما 40-45 سانتیمتر است، به اندازه 50-55 سانتیمتر بین دو صندلی فاصله نیاز است.
  • اگر پهن ترین قسمت صندلی بار شما 48-55 سانتیمتر است، به اندازه 60-65 سانتیمتر بین دو صندلی فاصله نیاز است.
  • اگر صندلی بار چرخان یا دسته دار دارید، باید فضای بیشتری برای فاصله دو صندلی در نظر بگیرید.

مبلمان جهانتاب
صندلی بار ایگلوسا جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

مدل صندلی بار را در نظر بگیرید.

می خواهید سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد و اجزای مختلف در فضای داخلی با یکدیگر هم خوانی داشته باشند؟ در دکوراسیون آشپزخانه ترجیح می دهید وسایل دسته بندی باشند و یا وحدتی بین آنها دیده شود؟ آیا صندلی اپن و صندلی بار در فضای آشپزخانه کاربرد دارند؟ با پاسخ به این سوالات می توانید مدل صندلی اپن را به گونه ای خریداری کنید که به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن بار جهانتاب مدل ایگلو IGLOO
diamondمبلمان جهانتاب

اگر صندلی اپن در راهروی باریک یا شلوغ قرار دارد یا اینکه نمی خواهید در یک نگاه دکوراسیون آشپزخانه به گونه ای باشد که کابینت ها دیده نشوند، از نوعی از صندلی بار بدون پشتی استفاده کنید. این نوع صندلی را راحتی چابه چا می شوند.

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن و بار لوکسر جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

گروه مبلمان جهانتاب توصیه می کند چنانچه تنوع را دوست دارید و می خواهید وسیله ای چشمگیر و متفاوت در دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید از صندلی بار با پشتی پهن استفاده کنید که قسمت نشیمن راحت و مناسبتری هم دارد.

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن و بار استیم جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

متریال مناسب برای صندلی بار در آشپزخانه

اگر می خواهید صندلی بار و اپن را در قسمتی که غذا خورده می شود قرار دهید، از متریالی استفاده کنید که نیاز به مراقبت و تمیز کردن چندانی نداشته باشد. برای این منظور می توانید از چرم، چوب و فلز استفاده کنید. صندلی بار با روکش نشیمن باید از جنس میکروفیبر باشد که به سادگی تمیز و پاک می شود. همچنین می توانید از کوسن یا بالشت های کوچک روی صندلی بار استفاده کنید که به سادگی قابل شستن هستند.

مبلمان جهانتاب
صندلی بار الیسا جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن و بار پنی جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن بار مدل ویونا جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

در دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک، مدرن، سنتی، روستیک و معاصر می توانید صندلی باری را پیدا کنید که ظاهر فضای شما را تکمیل کند. نیازی نیست حساسیت زیادی به خرج دهید. اگر فضای غذاخوری شما در جوار آشپزخانه قرار دارد، لزومی ندارد سبک و مدل مکان های نشستن و صندلی ها از یک نوع باشند.

مبلمان جهانتاب
صندلی بار هلنا جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

اگر در حال حاضر متریال چوب را در دکوراسیون آشپزخانه به مقدار زیادی به کار برده اید، ترکیب چوب و فلز را امتحان کنید. ذهن خود را باز کنید و سپس متریال و مدل صندلی بار را برای آشپزخانه خود به درستی انتخاب کنید.

برای داشتن اطلاعات تماس این گروه به پروفایل اهالی فن گروه مبلمان جهانتاب در وبسایت چیدانه مراجعه کنید و از محصولات بیشتر آنها بازدید کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه