Chidaneh.com placeholder image

مبل راحتی تمام پارچه را با دکوراسیون منزل خود ست کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: مبل راحتی تمام پارچه همانطور که از نامش بر می آید تماما از جنس پارچه ساخته شده و متریال مختلف از ظاهر و روکار به چشم نمی خورد. تمام بدنه مبلمان پارچه ای بوده و به علت جنس و نرمی خود متریال پارچه، راحتی مبلمان تمام پارچه چشمگیر است و افراد در حین استفاده از آن به تفاوتی که با مبلمان چوبی و کلاسیک دارد، به خوبی پی می برند. گروه مبلمان تیس ویژگی های مهمی را در مورد مبلمان تمام پارچه بیان می کند:

مبلمان تیس
مبل ریلکسی تمام پارچه مبلمان تیس
مبلمان تیس

چوب و هنر

با در نظر گرفتن ماهیت و شکل ظاهری مبل تمام پارچه، می توانید به سبک دکوراسیون خانه ای که باید از این نوع مبلمان استفاده شود، پی ببرید. مبل تمام پارچه با داشتن خصوصیات عمده سبک مدرن، یعنی راحتی و سادگی، جای خود را در طراحی داخلی خانه باز می کند. حضور مبلمان راحتی تمام پارچه در دکوراسیون نشیمن خانه شما آنقدر درست و به جا است که جای هیچ انتقاد و نکته ای باقی نمی گذارد.

مبلمان تیس
مبل ریلکسی مبلمان تیس
مبلمان تیس

محل مناسب مبلمان تمام پارچه در دکوراسیون منزل

یکی از نکات مهمی که در انتخاب مبل تمام پارچه برای دکوراسیون منزل باید در نظر گرفت این است که آن را در قسمتی از خانه که رفت و آمد کمتری دارند قرار دهید. پارچه آلودگی را سریع جذب می کند و تمیز کردن آن بخصوص در مبل تمام پارچه ممکن است زحمت زیادی برایتان ایجاد کند. 

مبلمان راحتی را اگر به صورت ال و زاویه دار طراحی شده باشد، می توانید به صورت کنج و در گوشه فضای نشیمن قرار دهید. کلاف ساخته شده برای این مبل ترکیبی از چوب و فلز است. سایز نشیمن هایی که قابلیت ریلکس شدن دارند، بزرگ تر از حد استاندارد سایر نشیمن ها است.

مبلمان تیس
مبل چرمی راحتی مبلمان تیس
مبلمان تیس

به گفته گروه مبلمان تیس اگر فرزند کوچک در خانه دارید، خریداری مبل تمام پارچه باید با وسواس و احتیاط بیشتر صورت بگیرد. نرمی و راحتی مبل تمام پارچه برای کودک امنیت و آسایش بیشتری دارد و احتمال آسیب دیدن آنها در حین پریدن روی مبل کاهش می یابد. ولی از طرفی دیگر کثیف شدن و لک گرفتگی جنس پارچه به دلیل بازیگوشی کودکان در مبل تمام پارچه بالاتر است.

مبلمان راحتی تمام پارچه از جنس چرم کمتر دچار آلودگی و کثیف شدن می شود. همچنین برخی از این نوع مبلمان با مکانیزم مکانیکی یا الکتریکی با  ویژگی دیگری که به نام ریلکس شو دارند، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

مبلمان تیس
مبل ریلکسی مبلمان تیس
مبلمان تیس

مبل راحتی تمام پارچه ریلکس شو

گروه مبلمان تیس می گوید مبل تک نفره علاوه بر ریلکس شدن، می توانند قابلیت چرخان یا راک و متحرک را داشته باشند. دوخت درشت و دستگیره مکانیکی یا شاسی الکتریکی ریلکس کردن مبل از ویژگی های مهم مبلمان است.

مبلمان تیس
مبلمان چرمی مدرن تیس
مبلمان تیس

مبلمان تمام پارچه چرمی

زمانی که چرم به عنوان روکش مورد استفاده در مبل تمام پارچه به کار می برد، ظاهری متفاوت ایجاد می کند. چرم به علت براق بودن و رنگ هایی که استفاده می شود در دکوراسیون منزل سبک مدرن را به گونه ای دیگر نمایان می کند. وقار و شکوه مبلمان تمام چرم به رنگ های تیره مانند سیاه و یا رنگ قرمز، آنقدر چشمگیر است که سادگی سبک مدرن را نقض می کند. در این صورت می توانید از لوازم دکوری و وسایل تزیینی به گونه ای استفاده کنید که شکوه و جلال فضای داخلی خانه را افزایش دهد.

مبل تمام پارچه با نقش و طرح در دکوراسیون خانه

مبل راحتی تمام پارچه اگر از پارچه های طرحدار و با رنگ های متنوع ساخته شده باشد، سبک دکوراسیون مدرن را برای خانه شما بوجود می آورد. در این صورت به نقش پارچه توجه زیادی داشته باشید چرا که در کلیت فضای خانه تاثیر بسزایی دارند.

نکاتی در مورد مبل تمام پارچه

  • مبل چرمی ریلکسی علاوه بر اینکه ظاهری رسمی تر دارند، برای رفع خستگی هم بسیار مناسب هستند.
  • با توجه به رنگ دکوراسیون مدرن خود، می توانید مبل تمام پارچه ای انتخاب کنید که هماهنگی فضا به خوبی حفظ شود.

[[nid:67158]]

به پروفایل اهالی فن گروه مبلمان تیس در وبسایت چیدانه سری بزنید تا علاوه بر نمونه محصولات این گروه، اطلاعات تماس هم در دسترس داشته باشید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه